Mijn keuken! Wat doe je!?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Wachten tot dat ding wordt geleverd en dan helemaal kapotstampen!
"Ja ik had hem toch gekocht, whehehe!!!"
Je haalt 0,0 onderuit. Het is slechts zwart/wit gelul volgens het wetboek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
Leuk toch.
Van alle kanten zijn geblaat onderuit halen.
Ik ga gewoon zijn posthistory langs.
Ja, ik ben echt een groentjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef koekwausss het volgende:
Je bent totaal niet streetwise en je hebt geen enkel benul hoe het er in de praktijk aan toe gaat.
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik zou het trouwens best geinig vinden als iemand de keukenboer op deze topic wijst. Zit er niet in maar het is een leuk idee.
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:09 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een groentje![]()
Ga je nog in op mijn argumenten?
Oh, domme vraag. Daar ben je als schoonmaker natuurlijk niet slim genoeg voor.
Vergeet je de hoekjes onder het bureau van de directeur niet af te stoffen lieverd?
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Best geinig inderdaad. Ga jij voor de rechter maar even de link bewijzen tussen koekwausss en diegene die een keuken zou hebben besteld.
Succes!
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef koekwausss het volgende:
Welke argumenten? Ik zie weinig zinnige.
Ik heb nergens getekend, hoe wil iemand mij die keuken door mijn strot duwen? Geef daar nou eens een heldere uitleg op.
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een IP-adresje hier, getuige daar, beveiligingscamera zus, geen probleem!
Je was er niet bij toch? Lul dan ook niet of je de wereld kent.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:11 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Het argument dat de keukenboer met alleen jouw mondelinge toezegging zonder 1 ding op papier te hebben een custom-made keuken in elkaar laat schroeven.
Maar helaas dat ben jij ook verwilderd van de praktijk! als dit al waar zou zijn wat voor keuken heb je dan besteld? En wou je het niet op papier hebben om zeker te zijn dat je de juiste opstelling krijgt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........
Getuigen zijn er niet, was verder niemand in de winkel. Camera hangt er niet, en dan nog? Als ik op een camera sta heb ik ook wat besteld?
Nogmaals, compleet verwilderd van de praktijk.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waar heb je die keuken besteld trouwens? In Nederland of Belgie?
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Loopt het bij normale mensen wel goed? Vandaar dat het vaak voorkomt dat de levertijd langer duurt dan afgesproken. Wederom een voorbeeld van iemand die niet weet hoe het er in de praktijk aan toe gaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
TS staat nogal bekend als die tokkie Hollander in zijn omgeving. Dus die levering komt wel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daarom krijg jij ook niets geleverd terwijl je in de waan blijf dat er wel wat komt en bij normale mensen loopt zo'n levering dan wel goed.
Is "out of the box denken" al genoemd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Nu wel, heb jij ook nog een eigen mening?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
TS heeft meer een hands on mentaliteitquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
Kijk, jij let goed op.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
TS heeft meer een hands on mentaliteit
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausjequote:
De kapitein komt dan ook regelmatig buiten. Frisse zeelucht enzoquote:
Jij kent mij door en door, het begint angstaanjagende vormen aan te nemen Ruigbaardje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag koekwausje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |