Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.quote:
Dit is gewoon een troll topic en TS heeft geen keuken besteld, alleen een kopje koffie gedronken bij een keukenboer en denkt in zijn naiviteit dat hij zegt doe maar dat de keukenboer voor hem iets gaat maken, terwijl die keukenboer niet eens klantgegevens heeft..quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.
Wil je afgaan op je eigen metingen zal de keukenboer je altijd vragen hiervoor te tekenen zodat hij later niet aansprakelijk kan worden gesteld voor een niet passende keuken (en been there done that, more then once).
Klant gegevens heeft hij wel. Heb hem mijn adres gegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een troll topic en TS heeft geen keuken besteld, alleen een kopje koffie gedronken bij een keukenboer en denkt in zijn naiviteit dat hij zegt doe maar dat de keukenboer voor hem iets gaat maken, terwijl die keukenboer niet eens klantgegevens heeft..
Desgewenst kan je de keukenboer komen laten meten inderdaad. Maar dit kan je ook gewoon zelf doen, als je natuurlijk kan meten (ook een hele kunst).quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Jawel, maar omdat jij altijd de mond vol hebt van de praktijk vraag ik iets wat iedere keukenboer in de praktijk doet; inmeten.
Wil je afgaan op je eigen metingen zal de keukenboer je altijd vragen hiervoor te tekenen zodat hij later niet aansprakelijk kan worden gesteld voor een niet passende keuken (en been there done that, more then once).
Nou heb ik het hele topic op adres gegevens door gezocht maar dat had je toch echt nog nergens vermeld.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:10 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Klant gegevens heeft hij wel. Heb hem mijn adres gegeven.
Beter lezen.
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou heb ik het hele topic op adres gegevens door gezocht maar dat had je toch echt nog nergens vermeld.![]()
Maar ja wij leven ook in een andere perceptie als jij dus het kan zijn dat wij allemaal er over heen lezen.
En als je zelf meet zal een keukenboer een bevestiging hebben dat je kloppende maten hebt doorgegeven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:12 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Desgewenst kan je de keukenboer komen laten meten inderdaad. Maar dit kan je ook gewoon zelf doen, als je natuurlijk kan meten (ook een hele kunst).
4 pagina's bij mij en op het woord adres gezocht, maximaal 5 * het woord adres op pagina 3 gevonden bij het gezever over IP adressen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.
Maar geen op maat geleverde dienstenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef k_man het volgende:
Volgens het huidige consumentenrecht kun je alle bestellingen binnen 14 dagen kosteloos retourneren, dus er is helemaal niks aan de hand.
Ben jij er ook zo eentje die het wetboek komt opratelen? Totaal verwilderd van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:40 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Maar geen op maat geleverde diensten
Alle paginas gelezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:25 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Het zijn ook zoveel pagina's, daar kan je best over heen lezen.
Oh really? Op grond van wat? Je klinkt als een expertquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:36 schreef k_man het volgende:
Volgens het huidige consumentenrecht kun je alle bestellingen binnen 14 dagen kosteloos retourneren, dus er is helemaal niks aan de hand.
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef znarch het volgende:
[..]
Oh really? Op grond van wat? Je klinkt als een expert
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.![]()
Zie je het al voor je? TS, die een keuken bij de leverancier terug laat bezorgen en z'n geld terug eist?
Je dingetje niet gezien (icoon bij je post) slimme ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, zeker. En ik bedoelde het natuurlijk ook volkomen serieus.![]()
Zie je het al voor je? TS, die een keuken bij de leverancier terug laat bezorgen en z'n geld terug eist?
Men is wel traag van begrip hier. Er is helemaal niets betaald.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Eisen? Gewoon storneren natuurlijk!
Hij is echt niet goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sorry koekwausje, ik maakte een grapje
Je komt kennelijk niet verder dan basisschool geneuzel. Ik zeg, ga het eerst eens maken in het echte leven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef freak1 het volgende:
[..]
Hij is echt niet goed.
Zeg koekwausss, nozem, computertijd is op, hop naar bed!
Eerste 2 uur vrij vandaag koekwausss?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:38 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Je komt kennelijk niet verder dan basisschool geneuzel. Ik zeg, ga het eerst eens maken in het echte leven.
Nee, net zoals jij word ik gewoon betaald voor een beetje neuzelen op fok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Eerste 2 uur vrij vandaag koekwausss?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |