Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje domme keukenboer dan dat ze jou niks hebben laten ondertekenen.
Je bent akkoord gegaan destijds? Dus heb je hem gekocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!
Een mondelinge afspraak is ook bindend.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een mondelinge afspraak is ook bindend.
Jij bent een held als je een mondelinge afspraak kan bewijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maar lastig te bewijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Jij bent een held als je een mondelinge afspraak kan bewijzen.
Hoe gaat dat in de praktijk?
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?quote:
Is maar 1 getuige voor nodig en het is al 2 vs 1. + dat je het hier zelf al toegegeven hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Getuigen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?
Onzin.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook niet toegestaan, mag niet als bewijs dienen.
Ja, want pietje de keukenboer kan natuurlijk een koekwauss op fok als bewijs aandragen. Schei toch uit zeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Is maar 1 getuige voor nodig en het is al 2 vs 1. + dat je het hier zelf al toegegeven hebt.
Voor het gemak lees je maar even over de getuigen heenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ja, want pietje de keukenboer kan natuurlijk een koekwauss op fok als bewijs aandragen. Schei toch uit zeg!
Ze gaan je rekeningen sturen, en je eindigt met een deurwaarder.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Komen er weer een paar figuren het wetboek opratelen. Vertel eens hoe een mondelinge afspraak in de praktijk standhoud?
Getuigen? In hoeverre is de vrouw van piet de keukenboer betrouwbaar? Dacht het niet. Mijn vriendin is getuige dat ik op die datum thuis was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Voor het gemak lees je maar even over de getuigen heen
Als jij niets getekend hebt krijg je ook die keuken niet.quote:
Ik weet heel geod wat ik doe en dat is niet iets bestellen wat ik later zomaar weer terug wil draaien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:48 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Weet jij niet wat je doet en/of niet doet?
Ik moet al 2 maanden wachten, in de winkele zei men 5 weken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik weet heel geod wat ik doe en dat is niet iets bestellen wat ik later zomaar weer terug wil draaien.
Het gaat niet om betrouwbaarheid maar op aannemenlijkheid.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:57 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Getuigen? In hoeverre is de vrouw van piet de keukenboer betrouwbaar? Dacht het niet. Mijn vriendin is getuige dat ik op die datum thuis was.
klikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:53 schreef koekwausss het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:58 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik moet al 2 maanden wachten, in de winkele zei men 5 weken.
Logisch dat ik wat anders ga zoeken.
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat niet om betrouwbaarheid maar op aannemenlijkheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |