Fixed.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.
Waarschijnlijk heeft men niets besteld dan omdat jij niets wou tekenen.
Torneren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ach kom, er is geen keukenboer die op zo'n mondelinge toezegging in gaat.
Pas als je wat hebt getekend zullen ze die keuken (die er helemaal niet is want TS verzint dit gewoon) gaan produceren.
[..]
Fixed.
Camerabeelden, meerdere getuigen in de winkel, het feit dat het erg onwaarschijnlijk is dat een random keukenboer random mensen rekeningen stuurt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Dan nog, mijn vriendin zegt dat ik thuis was. Hoe gaat dit in de praktijk dan?
Ditquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
bingoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.
Jep.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:04 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Jep.
Dat snapt koekwausss tenminste.
Ja ons internetheldje maakt wel altijd vermakelijke topics aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:05 schreef Worteltjestaart het volgende:
Echt weer een Koekwausss-topic dit...
Stoppen ondanks 2 maanden opzegtermijnquote:
Koekwausss' topics kennende gaat-ie dan weer kermen omdat-ie zijn geld niet terugkrijgt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Wachten tot dat ding wordt geleverd en dan helemaal kapotstampen!
"Ja ik had hem toch gekocht, whehehe!!!"
Had ik al gezegdquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef SeLang het volgende:
Wachten tot dat ding wordt geleverd en dan helemaal kapotstampen!
"Ja ik had hem toch gekocht, whehehe!!!"
Dank.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Stoppen ondanks 2 maanden opzegtermijn
Bel nu eens op wara je keuken blijft, en neem het gesprek stiekum op, dat plaats je daarna hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.
Prima hoor koekwausssje van me.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef koekwausss het volgende:
In het echte leven weet je gewoon dat een mondelinge afspraak totaal niets voorstelt. Mensen gaan alleen maar het wetboek in hun kopstampen zonder praktisch te denken.
Tsja.
Ik laat niks meer horen, laat ie die keuken maar bij zichzelf plaatsen.
Kapt, heb je al de route gevonden naar Turnhout? De thee is bijna koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Prima hoor koekwausssje van me.![]()
Nee, ik wacht tot je nieuwe keuken geplaatst is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:23 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Kapt, heb je al de route gevonden naar Turnhout? De thee is bijna koud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |