Technisch weertje vandaagquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:26 schreef r_one het volgende:
[..]
De kapitein komt dan ook regelmatig buiten. Frisse zeelucht enzo
Met jou is het dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:27 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 locaties dweilen, dan kan ik lekker in de zon zitten.
Jij weet daar alles van, kapiteintje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met jou is het dweilen met de kraan open.
Ah ik zat al te wachten totdat TS zijn stokpaardje weer van stal zou halen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Je bent bedreigd door de keukenboer? Waarschijnlijk heeft die ook niet zoveel met de wet op, maar handelt hij z'n zaakjes bij voorkeur fysiek afquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef koekwausss het volgende:
...
Als ik hem niet af zou nemen, kon hij me op komen zoeken.
Nee, dit zei ik tegen de keukenboer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent bedreigd door de keukenboer? Waarschijnlijk heeft die ook niet zoveel met de wet op, maar handelt hij z'n zaakjes bij voorkeur fysiek af
Trek jij altijd verkeerde conclusies?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:06 schreef Maharbal het volgende:
Tip: bekijk posthistorie van TS.
Conclusie -> troll.
Ja iedereen in dit topic is gek behalve jijquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Trek jij altijd verkeerde conclusies?
In dat geval wordt de keuken waarschijnlijk afgeleverd door deze figuur:quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, dit zei ik tegen de keukenboer.
Matige poging tot uitlokking. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:09 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Trek jij altijd verkeerde conclusies?
Goed zo, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Matige poging tot uitlokking. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heen
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:50 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Ze mogen een rekening sturen, gekocht heb ik helemaal niets!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook niet toegestaan, mag niet als bewijs dienen.
Hangen er niet iets van beveiligingscamera's waarop je geregistreerd bent?quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:55 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Er valt ook niets te bewijzen dat ik die keuken heb besteld. Wederom reageer jij slechts via het wetboek, compleet verwilderd van de praktijk.
Leef lekker verder in je schijnwereldje.
"Verwilderd van de praktijk" is de frase van vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef r_one het volgende:
Is "out of the box denken" al genoemd?
Geen zin om het hele topic door te lezen.
Nee, niet wat ik met het blote oog waar kan nemen. Of de ploeg van candid camera moest bezig zijn met opnames.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Hangen er niet iets van beveiligingscamera's waarop je geregistreerd bent?
Ik denk dat er gewoon niets besteld is. Die kerel zal gedacht hebben prima dat hij zegt dat hij hem neemt, zolang ik die poot niet op papier heb bestel ik ook niets! Verkoper denkt nu 100%: "kijk daar had je weer zo'n koper met een grote bek die toch niets koopt en waar ik nooit meer iets van hoor".quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:51 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Is ook geen grote toko. Hij wilde me laten tekenen ik zeg ik teken niks, bestel maar neem hem toch wel. Anders ga ik ergens ander heen
Niet direct, maar het staat wel haaks op de getuigenis van je vriendin dat je thuis was. Waarmee je je hele verdediging onderuit ziet schieten, en de keukenboer zijn verhaal steeds aannemelijker wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:13 schreef koekwausss het volgende:
[..]
IP-adres, hoe ga je dat doen? Vertel........
Getuigen zijn er niet, was verder niemand in de winkel. Camera hangt er niet, en dan nog? Als ik op een camera sta heb ik ook wat besteld?
Dat is ook je enige reactie hequote:Nogmaals, compleet verwilderd van de praktijk.
Ik teken ja. Al is het alleen maar om duidelijk iets te hebben van hetgeen ik besteld heb....quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef koekwausss het volgende:
Dat jullie nou alles ondertekenen wat je neus onder wordt gedrukt, prima. Dat doe ik niet.
Kom er dagelijks. En op straat heb ik geleerd dat een man een man, een woord een woord is. Dus jij als straatrat zou zich daar aan moeten houden toch? Jij bent toch een man van de straat?quote:Wel grappig dat sommige figuren denken de wereld uitgevonden te hebben, maar vervolgens compleet verwilderd van de praktijk te zijn. Komen jullie wel eens buiten (vooral worteltjestaart)? Of is het daar te beangstigend?
Want? Er kunnen geen verborgen camera's zijn?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Nee, niet wat ik met het blote oog waar kan nemen. Of de ploeg van candid camera moest bezig zijn met opnames.
Lees jij uberhaupt wel? Wat zeg ik nou dan? "blote oog"? Ik geef zelfs nog een hint naar candid camera's (oftewel verborgen camera's).quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Want? Er kunnen geen verborgen camera's zijn?
Kan jij zelf niet meten?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:26 schreef sanger het volgende:
Nog een vraagje, is er uberhaupt wel ingemeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |