abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109380524
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:03 schreef freak1 het volgende:
ok, ik ga het een keer proberen;

serieuze vraag;

je stelt hier een vraag over wat je moet doen.
daarna hebben een boel mensen met veel pijn en moeite alle benodigde informatie letterlijk uit je hebben getrokken en waarbij je alleen maar afgeeft op mensen omdat ze vragen stellen en als je extra informatie geeft dan nogmaals afgeeft omdat je dat "toch allang gezegd hebt" en dat "mensen maar eens moeten leren lezen" ondanks dat je de betreffende informatie nog niet eerder hebt afgegeven..
vervolgens vertellen mensen wat het nette, correcte en fatsoenlijke is om hier te doen en dat wordt je verteld. dan stel je alles in het werk om hier de mensen te overtuigen dat we allemaal debiel zijn, en dat antwoord C het enige correcte antwoord is.

de vraag van mijn kant;
waarom stel je überhaupt de vraag dan? je weet dat dit dan gewoon pure flamebait is?
Waarom ik de vraag stel? Omdat ik serieuze antwoorden op prijs stel.

Mensen die zwart/wit het wetboek op komen ratelen, daar heb ik niet zoveel mee. Ook zijn er dozijnen gefrustreerde reacties die niet relevant zijn.

Maar de gedachte bestaat nou eenmaal dat ik hier zit te trollen, vind ik verder prima.
pi_109380566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:16 schreef koekwausss het volgende:

Maar de gedachte bestaat nou eenmaal dat ik hier zit te trollen, vind ik verder prima.
En die gedachte bevestig je keer op keer door domme antwoorden te geven en op relevante vragen niet te willen antwoorden. :')
pi_109381155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En die gedachte bevestig je keer op keer door domme antwoorden te geven en op relevante vragen niet te willen antwoorden. :')
Ik vind het verder prima Bassie. Mij hoor je niet klagen.
pi_109381216
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:36 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik vind het verder prima Bassie. Mij hoor je niet klagen.
Hoorden we je maar gewoon helemaal niet meer op dit forum. Dat zou pas een uitkomst zijn.
pi_109381329
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoorden we je maar gewoon helemaal niet meer op dit forum. Dat zou pas een uitkomst zijn.
Je kan me ook negeren, maar blijkbaar vind je mij interessant genoeg om op te reageren.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:40:59 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109381334
Vanavond moet ie weer op tijd naar bed. Hij is vandaag thuisgebleven van school vanwege een zere buik. Mama gaat hem zo een fruithapje voeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109381353
quote:

[..]

Mensen die zwart/wit het wetboek op komen ratelen, daar heb ik niet zoveel mee. Ook zijn er dozijnen gefrustreerde reacties die niet relevant zijn.
Maar het aanhalen ven het wetboek is toch een serieuze reactie? Tenminste... een reactie die je mag verwachten. Dat jij daar geen boodschap aan hebt is iets anders.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_109381367
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:
Vanavond moet ie weer op tijd naar bed. Hij is vandaag thuisgebleven van school vanwege een zere buik. Mama gaat hem zo een fruithapje voeren.
arme mama ;(
pi_109381447
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:41 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Maar het aanhalen ven het wetboek is toch een serieuze reactie? Tenminste... een reactie die je mag verwachten. Dat jij daar geen boodschap aan hebt is iets anders.
Voor TS zou er ipv het forum werk geldzaken en recht een forum trollen oplichtingen en frauduleus handelen moeten zijn. :D
pi_109381634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor TS zou er ipv het forum werk geldzaken en recht een forum trollen oplichtingen en frauduleus handelen moeten zijn. :D
Topic titels:

Onterecht huursubsidie ontvangen
Hoe jat ik het makkelijkst tasjes van omaatjes?
Merkloos bier in de kroeg verkopen als Grolsch
[Centraal] Belastingontduiken
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:51:55 #211
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109381790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En hoe vaak heb je al nagebeld over de levering, van de doro jou zogenaamd niet maar dan toch wel bestelde keuken.

Waarschijnlijk heeft men niets besteld dan omdat jij niets wou tekenen. _O-
Dat inderdaad. Die keukenboer dacht ook:"Als ik genaaid wil worden ga ik wel naar de hoeren en niet door zo'n mafketel."

Verder: :|W Koekwauss-topic :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:53:24 #212
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109381851
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:32 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Markt is rustig. Zijn al lang blij dat er een hond in de winkel staat voor een keuken.

Nou mag hij hem lekker zelf houden.
Ja, en dan zullen ze ook echt een keuken gaan bestellen waarvoor niet getekend is. :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:54:38 #213
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109381904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:52 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik heb niets getekend, dus ook geen voorwaarden. Wellicht nog meer worteltaartjes eten, want je ogen werken kennelijk niet naar behoren.
Maar wie weet wat je vriendin gedaan heeft....
pi_109382166
quote:

[..]

nee dat doe je niet. mensen geven je hier antwoorden op basis van ervaring, op basis van de wet, en op basis van goed fatsoen. je hebt tot nu toe elk antwoord wat serieus was afgeserveerd.

quote:
point them out
quote:
omdat je die opwekt.

nu ben ik pas echt overtuigd dat je zit te trollen. succes!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_109382542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:54 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Maar wie weet wat je vriendin gedaan heeft....
Jij bent kennelijk niet op de hoogte wat je vriendin doet? Of je hebt er helemaal geen natuurlijk.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:11:56 #216
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109382615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:10 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Jij bent kennelijk niet op de hoogte wat je vriendin doet? Of je hebt er helemaal geen natuurlijk.
Nee, ik stalk mijn vriendin niet 24 uur per dag om te kijken wat ze allemaal uit vreet.
pi_109384289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:11 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Nee, ik stalk mijn vriendin niet 24 uur per dag om te kijken wat ze allemaal uit vreet.
Daar hoef je ook niet voor te stalken. Als je een vriendin hebt praat je gewoon dagelijks over dingen en zeker over belangrijke dingen.

Maar je zal vast nog nooit een vriendin hebben gehad, gezien jouw reactie.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:05:24 #218
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109384621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:56 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Daar hoef je ook niet voor te stalken. Als je een vriendin hebt praat je gewoon dagelijks over dingen en zeker over belangrijke dingen.

Maar je zal vast nog nooit een vriendin hebben gehad, gezien jouw reactie.
Ik heb wel degelijk een vriendin. Alleen verwacht ik dat jij een vriendin hebt op jouw niveau.
pi_109384701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk een vriendin. Alleen verwacht ik dat jij een vriendin hebt op jouw niveau.
He, niet zo tegen koekwausssje he?! :(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_109384713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Je kan me ook negeren, maar blijkbaar vind je mij interessant genoeg om op te reageren.
het geeft een inkijkje in het leven van de laagste sociale klasse, dat is altijd mooi om te lezen :) soort van reallife new kids :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_109384950
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Heb jij die wel? Je weet nog geeneens hoe het er aan toe gaat getuige je reactie.

Jij noemt praten over normale/belangrijke zaken al stalken, dus ik wil niet weten wat jij allemaal doet.
pi_109385011
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

het geeft een inkijkje in het leven van de laagste sociale klasse, dat is altijd mooi om te lezen :) soort van reallife new kids :')
De laagste sociale klasse nog wel? Hoe ben jij daar zo zeker van?

Wat doe jij voor werk?
pi_109385219
Weet je wie ook een keuken had? Hitler!
pi_109385401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef koekwausss het volgende:

[..]

De laagste sociale klasse nog wel? Hoe ben jij daar zo zeker van?

Wat doe jij voor werk?
Ben je soms de vriend van barbie en ga je binnenkort trouwen. :D
pi_109385493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ben je soms de vriend van barbie en ga je binnenkort trouwen. :D
Een advies vriend, ga lekker een vriendin zoeken en haar 24 uur "stalken".

Je zogenaamde grappig bedoelde opmerkingen zijn om te huilen.
pi_109385629
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Een advies vriend, ga lekker een vriendin zoeken en haar 24 uur "stalken".

Je zogenaamde grappig bedoelde opmerkingen zijn om te huilen.
Ik huil met je mee :'(
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_109385690
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Holland's Next Top Tokkie.

It's not a show, it's a battle.
pi_109385726
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij kan soms nog wel leuk uit de hoek komen.

Basp1 komt op mij over als een vastgeroest, gefrustreerd persoon die al een tijdje geen vrouw heeft mogen aanraken gezien zijn reactie.
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:13:59 #229
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_109387109
Ok, ik heb niet alles gelezen. Maar ik denk serieus het volgende.
Er is geen schriftelijke overeenkomst, maar een mondelinge overeenkomst. Tsja, hoe gaat die keukenboer dat bewijzen?
Laten we zeggen dat er geen camera's en getuigen in het voordeel van de keukenboer zijn. TS kan dus zeggen dat hij thuis was, zijn vriendin is zijn getuige. Maar aangezien het mij dunkt dat je dingen aannemelijk moet maken het volgende.
Het moet wel heel toevallig zijn dat hij jouw gegevens dan heeft, een keuken laat maken die toevallig in jouw huis past. Ik denk dat het aannemelijk voor de rechter is dat er die keukenboer niet zomaar jou een keuken aansmeert.
Over de IP-adres, jij post vanuit je huis denk ik? Je IP-adres koppelen ze dus aan jouw adres verder.
.......
pi_109387203
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:13 schreef SpaReine het volgende:
Ok, ik heb niet alles gelezen. Maar ik denk serieus het volgende.
Er is geen schriftelijke overeenkomst, maar een mondelinge overeenkomst. Tsja, hoe gaat die keukenboer dat bewijzen?
Laten we zeggen dat er geen camera's en getuigen in het voordeel van de keukenboer zijn. TS kan dus zeggen dat hij thuis was, zijn vriendin is zijn getuige. Maar aangezien het mij dunkt dat je dingen aannemelijk moet maken het volgende.
Het moet wel heel toevallig zijn dat hij jouw gegevens dan heeft, een keuken laat maken die toevallig in jouw huis past. Ik denk dat het aannemelijk voor de rechter is dat er die keukenboer niet zomaar jou een keuken aansmeert.
Over de IP-adres, jij post vanuit je huis denk ik? Je IP-adres koppelen ze dus aan jouw adres verder.
Ik post vanaf mijn werk ;).

Maar verder vind ik het wel een aardig verhaal, je leeft je in in de situatie. Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen met "mondelinge overeenkomst is ook geldig".
pi_109388497
Maar die keukenboer heeft ook geen handtekening gezet op die 5 weken levertijd.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_109390252
Ik zou opteren voor optie A. Misschien heb je geluk en hoef je niet eens iets te betalen. Want je hebt natuurlijk wel degelijk die keuken gekocht. Of je iets ondertekend hebt is irrelevant.
pi_109390395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik post vanaf mijn werk ;).

Maar verder vind ik het wel een aardig verhaal, je leeft je in in de situatie. Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen met "mondelinge overeenkomst is ook geldig".
Waarom is een mondelinge overeenkomst niet geldig dan?
pi_109390585
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:47 schreef H-D het volgende:

[..]

Waarom is een mondelinge overeenkomst niet geldig dan?
De praktijk wijst uit dat het nagenoeg niet te bewijzen valt.
pi_109390736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:52 schreef koekwausss het volgende:

[..]

De praktijk wijst uit dat het nagenoeg niet te bewijzen valt.
Maar ze hebben al je gegevens en de details/bijzonderheden van de keuken die je besteld hebt.
pi_109390802
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:57 schreef H-D het volgende:

[..]

Maar ze hebben al je gegevens en de details/bijzonderheden van de keuken die je besteld hebt.
Ja en dat? Wil dat zeggen dat ik iets besteld heb?

Ik kan ook de details van mijn buren opgeven, die hetzelfde huis en maten hebben.

Zo werkt dat echt niet.

Zolang er niets ondertekend is, ben ik van mening dat men geen poot heeft om op te staan.
pi_109390843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:58 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ja en dat? Wil dat zeggen dat ik iets besteld heb?

Ik kan ook de details van mijn buren opgeven, die hetzelfde huis en maten hebben.

Zo werkt dat echt niet.
Zo kan die keukenhandelaar waarschijnlijk wel voldoende aannemelijk maken dat jij een keuken besteld hebt. En je kan totaal niet onderbouwen waarom je dat niet gedaan hebt. Dus dan is aannemelijk genoeg om vast te laten staan dat je een keuken gekocht hebt.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 18:02:15 #238
155227 crew  Guppy
dus
pi_109394888
Maar als je niks getekend hebt, waarom ben je dan zo zeker dat er ook echt iets besteld is? Zit je niet gewoon te wachten op iets wat niet komt?

Heb je al eens gebeld met de keukenboer?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109395199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar als je niks getekend hebt, waarom ben je dan zo zeker dat er ook echt iets besteld is? Zit je niet gewoon te wachten op iets wat niet komt?

Heb je al eens gebeld met de keukenboer?
Nee dat durft ie natuurlijk niet want dan zeggen ze meteen "oh ja dat is waar ook meneer het zal morgen worden geleverd"
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 18:17:12 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_109395319
Ik heb gewoon heel sterk het idee dat TS denkt dat ie iets besteld heeft en wacht op de levering, en dat de keukenboer denkt dat TS niet meer terugkomt om de handtekening te zetten.

Of dat t een troll topic is, dat kan ook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:55:42 #241
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_109396670
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:13 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Heb jij die wel? Je weet nog geeneens hoe het er aan toe gaat getuige je reactie.

Jij noemt praten over normale/belangrijke zaken al stalken, dus ik wil niet weten wat jij allemaal doet.
Ja, ik heb gelukkig een vriendin op mijn niveau. En ja, ik weet hoe het er in een relatie aan toe gaat.
pi_109397002
Wat een gezelligheid O+
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:59:08 #243
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_109399953
Weet je...de keukenboer kan je vast niks maken ofzo maar het blijft gewoon een intrieste aktie (als het al geen trol is). Gewoon een beetje zelfrespect en wat rspect voor de mensen om je heen, als dat al teveel is dan staat je vast een fijne toekomst te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')