quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik stoor me enorm aan Van Hanegem. Irritante zak hooi.
Doet het prima inderdaad. Gaat tenminste niet mee in alles wat er gezegd wordt, maar heeft een inhoudelijk tegenwoordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Willem komt op mij in ieder geval goed over
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef tech4u het volgende:
Genee moet gewoon effe een kwartiertje Willem trollen over Utrecht, dan komt hij niet meer terug.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind hem niet bijzonder chagrijning vanavond hoor. Beetje mokkig af en toe, maar zeker niet zo erg als een paar jaar geleden.
Net als bij de heren aan tafel dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, niets is goed hier hé.![]()
![]()
Janksnollen hier
Dat heet een mening.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Janksnollen hier
Eens, maar ik zie tegenwoordig toch echt liever Van Hanegem aan tafel dan die dikke Nasibal of HansieHansie...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Oliver23 het volgende:
Derksen wou geen mensen meer aan tafel zoals een Jakhals Erik of een Raoul Heertje. Maar die voegen echt meer toe aan VI dan de saaie Willem van Hanegem ... ...
Hij is altijd zo cynisch en gevat, hou ik niet van. Zou hij een glutenallergie hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef HighVolume het volgende:
Hanegem is vanavond net zo irritant als bij sport1 in de rust.
Maar wel met humor mopperen. Bij AZ was het destijds geweldig tijdens persconferencies. Zat ie te zwaaien naar zijn grootjes 2 fans de mongolen Kees en Henk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is toch heerlijk De Kromme, lekker mopperen. Nergens van onder de indruk zijn.
Wij ook aan jou, yet you're still here.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het elke keer als Willem er weer zit. Erger me er dood aan.
Ben je familie van hem?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit soort reacties geven als mensen een andere mening hebben.Wie is er hier nou een janksnolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Janksnollen hier
Misschien moet je dit topic dan gewoon verlaten, hoef je je niet meer te ergeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geldt dan net zo voor de Willem-haters natuurlijk, zet je tv uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic dan gewoon verlaten, hoef je je niet meer te ergeren.
Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat geldt dan net zo voor de Willem-haters natuurlijk, zet je tv uit.
Ik doe niet alsof.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Ik stoor me er gewoon aan dat er hier wordt gedaan alsof ze niet vermaakt worden.
Jij bent van het Chriet Titulaer tijdperk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Grifte het volgende:
Wondere voetbalwereld van Knipping & Van Duren
Gerard Joling was ook een goeie gast.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie tegenwoordig toch echt liever Van Hanegem aan tafel dan die dikke Nasibal of HansieHansie...
Maar ik vond Erik en Raoul ook steeds erg leuke gasten.
Ja, hij gaf zichzelf een fijne veer.quote:
En waar is de 11e?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
-----X-----
-----X-----
--X-----X-
-----X----
X-X-X-X
---X----
Ik zat er net aan te denken ja. Gijp ziet er niet vrolijk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef anoukane het volgende:
Als Willem zo door gaat zit Rene straks weer 6 maanden thuis.
Hij wordt ook wel erg grijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uj zat er net aan te denken ja. Gijp ziet er niet vrolijk uit.
Wel 3, maar hij laat ze thuis. Wellicht een glutenallergie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
Zou Matavz een persoonlijkheid hebben?
[ afbeelding ]˛
De enige néger die zijn onderstel heeft gefranchised bij Evander Sno.quote:
Het is niet echt bijzonder nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Veruit de slechtste uitzending van dit jaar.
Z'n hersens werken net zo goed als Sno's hartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige néger die zijn onderstel heeft gefranchised bij Evander Sno.˛
Ga lekker buitenspelen joh. Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef anoukane het volgende:
Van mij hoeven die 'clippies' en al die terugblikken op de EL van mij ook niet..
idd ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
"Nou ga lekker aan het bier"
Wat een tumor die gozer.
Weinig empathie inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
Wat een tumor die gozer.
Jaja, we weten nu wel dat je het een geweldige uitzending vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker buitenspelen joh. Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.
Dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.
Met alle respect, maar die emotieloze arrogante zgn. nuchtere rationele houding is typisch Nederlands.quote:
Dat krijgt 'ie in z'n oortje van bovenaf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef Type-R het volgende:
gvd, Wilfred kapt steeds vaker laatste tijd goede onderwerpen af.
Dat zegtie tegen zijn kinderen ook als ze janken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
Wat een tumor die gozer.
Zo zijn wij groot geworden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die emotieloze arrogante zgn. nuchtere rationele houding is typisch Nederlands.˛
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die emotieloze arrogante zgn. nuchtere rationele houding is typisch Nederlands.˛
Het was een flopshowquote:
8 jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ahh joh rot op man mot je een schop voor je eikel hebben was zeker een top show
denken dat iedere aflevering je brengt wat jij wilquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef tech4u het volgende:
Heb ik hiervoor mijn date afgezegd vanavond?
Hi Ha Hondenluk was echt een verschrikkingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef tong80 het volgende:
6 en half. Was iig leuker dan Hi Ha Hondenlul.
Voor SV-begrippen zeker...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ahh joh rot op man mot je een schop voor je eikel hebben was zeker een top show
En, hoe heet hij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef tech4u het volgende:
Heb ik hiervoor mijn date afgezegd vanavond?
Geniaal!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef tech4u het volgende:
[..]
Vind je het rullevant hoe hij heet?![]()
˛
Ja, heel irritant. Zo betweterig, en hij denkt steeds grappig te zijn, terwijl hij beste een talkpoeder face heeft.quote:
Ik vind Willem best een interessante tafelgast, maar de anderen aan de tafel kunnen niet goed met 'm omgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Grifte het volgende:
Mwah ik vind dat Genee de kutmomenten zelf steeds inleidt met Willem, als Willem gewoon met Gijpie en Derksen aan het praten is lacht ie genoeg, maar hij wordt steeds door Genee als een achterlijke behandeld, en daar reageert ie gewoon nauwelijks of chagrijnig op, waar Hansie Hansie altijd vol er op in klapt.
Johan behandelt Willem altijd met fluwelen handschoenen. Hij heeft altijd een grote mond dat je als coach een uithangbord van de club bent en dat je dan ook gewoon met de pers moet praten, maar als Willem dan zegt dat hij er geen zin in heeft houdt Johan ineens z'n mond, dat vind ik ook hypocriet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:10 schreef anoukane het volgende:
[..]
Ik vind Willem best een interessante tafelgast, maar de anderen aan de tafel kunnen niet goed met 'm omgaan.
Willem lijkt het op deze manier geen plezier in te hebben en de andere drie ook niet, dus misschien moeten ze het contract met hem maar ontbinden.
Johan hypocriet, das ook nieuwquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Johan behandelt Willem altijd met fluwelen handschoenen. Hij heeft altijd een grote mond dat je als coach een uithangbord van de club bent en dat je dan ook gewoon met de pers moet praten, maar als Willem dan zegt dat hij er geen zin in heeft houdt Johan ineens z'n mond, dat vind ik ook hypocriet.
Tijdens de EL uitzending van gister durfde Derksen hem wel af te kraken maar als hij bij VI is idd nooit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Johan behandelt Willem altijd met fluwelen handschoenen. Hij heeft altijd een grote mond dat je als coach een uithangbord van de club bent en dat je dan ook gewoon met de pers moet praten, maar als Willem dan zegt dat hij er geen zin in heeft houdt Johan ineens z'n mond, dat vind ik ook hypocriet.
Zo zuur dat Heertje en Jakhals het veld moesten ruimen voor die chagrijnige Willemquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Helaas een matige show, dankzij Willem. De hele tijd tegen Gijpie zeuren, wat een flapdrol is me dat zeg. Gauw opbokken met die man en gewoon Boskamp, Schelvis of Hansie op die stoel zetten. voor een gegarandeerde topshow.
heb je achterstevoren naar de uitzending zitten kijken, he? Wat is dit voor rare gozert.quote:
Idd. Heertjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zuur dat Heertje en Jakhals het veld moesten ruimen voor die chagrijnige Willem
Eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zuur dat Heertje en Jakhals het veld moesten ruimen voor die chagrijnige Willem
Teil vergelijken met Heertjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ahh kom op man dit kunnen jullie niet menen. Komieken als Heertje en Teil Beckand zaten er alleen maar bij om "lollig" te doen maar als het iemand zijn rol is om geforceerd lollig te zijn is het per definitie al niet leuk. Willem is toch heerlijk man. Gozert zus, gozert zo.
Gilles Swerts en Theo Bos waren idd geen toppertjes...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de afleveringen met De Kromme ook de minste van 2012 maar we moeten niet terug gaan verlangen naar die Mr Nobody's die er eerder zaten.
De buurman van Johan ( goh, hoe heet hij ook alweerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de afleveringen met De Kromme ook de minste van 2012 maar we moeten niet terug gaan verlangen naar die Mr Nobody's die er eerder zaten.
Ik hoop het wel, dat betekent dat hij niet echt dood is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Antonie Kamerling niet meer bij VI Oranje aanschuift. Heb liever iemand uit de voetballerij. Die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Zit jij hier nou om goedkoop te scoren ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat Antonie Kamerling niet meer bij VI Oranje aanschuift. Heb liever iemand uit de voetballerij. Die jongen weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Jawel, jawel, kun jij hier wel weer de dorpspastoor uit gaan lopen hangen maar persoonlijk ben ik daar helemaal niet van onder de indruk hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:36 schreef tech4u het volgende:
[..]
Zit jij hier nou om goedkoop te scoren ofzo?
De ex van Femke ??quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:34 schreef DrDentz het volgende:
Is dat die man die met Femke Halsema ging?
Ja het schijnt een relatie met veel discussiëren geweest te zijn zei Johan eens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De ex van Femke ??
Dan moet hij wel flink onder de plak hebben gezeten denk ik. En alleen maar voedsel van de biologische winkel waar hij dan op de fiets naar toe moest.
Femke Halsema; veel discussiëren, weinig neukenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja het schijnt een relatie met veel discussiëren geweest te zijn zei Johan eens.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)95f9369138b08257.mp4quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iemand mp4 heeft hoor ik dat graag.
Dat lijkt me niet iets om over op te scheppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef tong80 het volgende:
Femke rookt en dat is cool. Verder lijkt ze op een ex van me.
Dan is ze wel de enige (ex) Groenlinkser die rookt vermoed ik .quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef tong80 het volgende:
Jij hebt er ook heel wat een zet in de goede richting geven of niet tong? Toevallig ooit in Club69 geweest?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:57 schreef tong80 het volgende:
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)95f9369138b08257.mp4
Ik dank u zeerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat ze het zelf ook doorhebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:35 schreef Piles het volgende:
Wilfred vond het een kutaflevering, aldus Danny net op 3FM
3FM heeft wel uitzendinggemist ja, dus straks is het terug te luisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat ze het zelf ook doorhebben.
Is dat ergens terug te luisteren?
Niet iedereen houdt van aanraken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Saavedra het volgende:
Dit was wel een beetje een flopshow.
Die reactie van van Hanegem ook altijd als vd Gijp een hand op zijn schouder legt ofzo"Blijf van me af!!1@!"
Hij zou eens een flinke koek moeten krijgen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Saavedra het volgende:
Dit was wel een beetje een flopshow.
Die reactie van van Hanegem ook altijd als vd Gijp een hand op zijn schouder legt ofzo"Blijf van me af!!1@!"
Hij zou eens een flinke koek moeten krijgen
Allemaal toneel. Vijf minuten later sloeg Willem René weer hartelijk op zijn schouder. Ook het standaard geďrriteerd reageren op elk woord van Genee begint een beetje oud te worden. Maar dat hoort blijkbaar bij die plek aan tafel; Bokskamp heeft die instructie ook: "Wor heilemal gek van die gozer joh!"quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van aanraken.
Het publiek van VI raakt zo langzamerhand behoorlijk verwend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
De Kromme moet opzouten; flopshow.
Ik vond Gert Dinges leuk - die wielrenner. Hij stond altijd strak van... niks... Van zichzelf en de zenuwen ofzo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat er bij het EK wel weer mensen aanschuiven die niet uit de voetballerij komen.
Mij wel, maar lijken op wil niet zeggen dat ze ook echt lekker wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet iets om over op te scheppen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij zat niet in VI Oranje toch? Hoop niet dat 'ie er gaat zitten trouwens, beetje 'n Gijp-wannabe.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vond Gert Dinges leuk - die wielrenner. Hij stond altijd strak van... niks... Van zichzelf en de zenuwen ofzo.![]()
Zo iemand over voetbal horen praten lijkt me heerlijk. En dan die handjes de lucht in, zes kilometer voor de finish.
Ik ben hier totaal niet van onder de indruk, je slaat klinkklare onzin uit. Als je van Hanegem neerzet als mid-mid van deze show heb je er helemaal geen verstand van. Van Hanegem is maar een simpele waterdrager, daar heeft elke club er 10 van.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het publiek van VI raakt zo langzamerhand behoorlijk verwend.![]()
Als je team jaar in jaar uit alle prijzen wint, dan is het blijkbaar lastig om een mindere wedstrijd te accepteren.![]()
Maar dat betekent niet direct dat je je mid-mid maar moet verkopen.![]()
Het wordt ook wel een beetje overkill, 2x in de week 1,5 uur. Gewoon net als in het begin een uurtje op maandag of zondag is voldoende.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Allemaal toneel. Vijf minuten later sloeg Willem René weer hartelijk op zijn schouder. Ook het standaard geďrriteerd reageren op elk woord van Genee begint een beetje oud te worden. Maar dat hoort blijkbaar bij die plek aan tafel; Bokskamp heeft die instructie ook: "Wor heilemal gek van die gozer joh!"
Ach ja, dat krijg na zoveel jaren; het wordt allemaal een beetje vermoeid.
Een EK-show kan natuurlijk voor een leuke opfrisser zorgen. Meer gasten, vaker en een hogere rotatie.
Iemand YouTube linkje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat ze het zelf ook doorhebben.
Is dat ergens terug te luisteren?
Thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/206849/42980
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet zijn vriendje been wel beschermen hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef Slobeend het volgende:
Die lulkoek van Gijp dat hij behalve Guidetti niet zo onder indruk is van Feyenoord, begint me te ergeren.
Gijp heeft zelf ook wel is gezegd wat je aan Manolev hebt. Maar aan de bal is het gewoon een matige speler voor PSV.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:01 schreef Kreupeldicht het volgende:
Eindelijk iemand (De Kromme) die Gijp wat tegengas gaf over Manolev. Het mag dan wel een beperkte voetballer zijn, maar een opkomende verdediger die zoveel kilometers aflegt is een nachtmerrie voor een team dat zonder vleugels speelt.
Juist daarom is hij in Nederland niet erg op zijn plek. Een zelfde type voetballer als ex Heerenvener Goran Popov, die nu gewoon bij Dynamo Kiev speelt. Het is dan ook niet zomaar dat topclubs in Italie, waar men meestal zonder vleugels speelt, geinteresseerd in Manolev zijn.
Hij gedraagt zich dit seizoen gewoon goed. Op die beelden zag je dat hij een harde duw kreeg en dan is het logisch dat ie gaat liggen. Dat die matige scheids dan een rode kaart aan die verdediger geeft is niet de schuld van Toivonen. Ook dat gezeik over zijn spel slaat nergens op. Zoals ik al zei, na de winterstop is hij een van de enige die nog wel een goed niveau haalt en is hij zeker aanvoerder-waardig. Heeft ook al 22 keer gescoord, dat zijn geweldige cijfers voor een aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:31 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Vind jij Toivonen dan een sympathieke kerel?
Dat is het nou net, ze doen dit al het hele seizoen. Al vanaf de eerste speelronde wordt Manolev en ook Marcelo,Toivonen en ga zo maar door belachelijk gemaakt. Ze kunnen er allemaal niks van en toch roepen ze iedere week weer dat PSV kampioen wordt zonder ooit een keer positief te zijn. Dat vind ik gewoon nergens opslaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef Mike het volgende:
Ze zijn/waren de laatste weken kritisch op PSV, maar daar is ook alle reden toe. Het elftal staat vol met dure spelers, maar het lukt ze niet om er samen wat van te maken. In de afgelopen wedstrijden zijn de zwakheden van het elftal erg duidelijk zichtbaar geworden en ik vind het ook niet vreemd dat dat besproken wordt in VI. Als er bij een andere club wat gebeurt, wordt die club ook door de mangel gehaald.
Maar Manolev is een hele beperkte voetballer en Toivonen is een irritant ventje. Als ze nou onwaarheden zouden verkondigen... Als PSV lekker had gedraaid als team dan had je positieve verhalen gehoord. Het zit nu even niet mee en dan komt vooral de kritiek bovendrijven, dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is het nou net, ze doen dit al het hele seizoen. Al vanaf de eerste speelronde wordt Manolev en ook Marcelo,Toivonen en ga zo maar door belachelijk gemaakt. Ze kunnen er allemaal niks van en toch roepen ze iedere week weer dat PSV kampioen wordt zonder ooit een keer positief te zijn. Dat vind ik gewoon nergens opslaan.
Oh, dat was me nog nooit opgevallen. Maar dat is inderdaad niet zijn sterkste onderdeel van zijn spel (heh...). Maar je moet zo´n speler ook beoordelen op z´n sterke punten. Dezelfde reden waarom zo'n iel mannetje als Huntelaar verzoop bij Milan, terwijl hij bij een aanvallend spelende club als Schalke veel beter tot zijn recht komen. Gijp mag wel eens ophouden met dat navelgestaar van hem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Gijp heeft zelf ook wel is gezegd wat je aan Manolev hebt. Maar aan de bal is het gewoon een matige speler voor PSV.
Huntelaar 'iel'!? Heb je hem de laatste jaren nog wel zien spelen!?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:02 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Oh, dat was me nog nooit opgevallen. Maar dat is inderdaad niet zijn sterkste onderdeel van zijn spel (heh...). Maar je moet zo´n speler ook beoordelen op z´n sterke punten. Dezelfde reden waarom zo'n iel mannetje als Huntelaar verzoop bij Milan, terwijl hij bij een aanvallend spelende club als Schalke veel beter tot zijn recht komen. Gijp mag wel eens ophouden met dat navelgestaar van hem.
vergeleken met types als Zlatan wel ja. Huntelaar werd daar gewoon opgevreten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huntelaar 'iel'!? Heb je hem de laatste jaren nog wel zien spelen!?
Milan draaide toen ook niet goed. En Huntelaar speelde soms op rechts en bij Schalke staat hij altijd in de spits. Maar huntelaar is totaal niet te vergelijken met Manolev.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:06 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
vergeleken met types als Zlatan wel ja. Huntelaar werd daar gewoon opgevreten.
Hij speelde voornamelijk als invaller, in een slecht draaiend elftal, op een verkeerde positie...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:06 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
vergeleken met types als Zlatan wel ja. Huntelaar werd daar gewoon opgevreten.
Ik probeer alleen maar te zeggen dat spelers specifieke kwaliteiten hebben en dat Gijp daar niet aan wil. Zeker ook een Manolev, mits hij bij een passend team / competitie speelt. Huntelaar gebruikte ik alleen maar als voorbeeld. Dat vind ik een typische poacher, niet iemand die iets klaarmaakt met 3 reuzen in z´n nek, itt tot bv Ibra (kracht) of Inzaghi (slimheid). Maar genoeg hierover wat mij betreft.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Milan draaide toen ook niet goed. En Huntelaar speelde soms op rechts en bij Schalke staat hij altijd in de spits. Maar huntelaar is totaal niet te vergelijken met Manolev.
Ik ben het sowieso compleet oneens met de stelling dat Huntelaar alleen maar een typische poacher zou zijn. Misschien vroeger in een ver verleden, maar destijds onder Ten Cate heeft hij ook prima leren meevoetballen en werd hij veel belangrijker buiten de 16. Afgelopen wedstrijd tegen Twente zag je hem ook vaak genoeg een hoek induiken of zich laten zakken, de bal opeisen, en weer doorspelen met een uitstekende hard ingespeelde pass op een medespeler.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat spelers specifieke kwaliteiten hebben en dat Gijp daar niet aan wil. Zeker ook een Manolev, mits hij bij een passend team / competitie speelt. Huntelaar gebruikte ik alleen maar als voorbeeld. Dat vind ik een typische poacher, niet iemand die iets klaarmaakt met 3 reuzen in z´n nek, itt tot bv Ibra (kracht) of Inzaghi (slimheid). Maar genoeg hierover wat mij betreft.
Gewoon kijken, wat maakt jou het uit joh. Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef ThaTim het volgende:
Wel het terugkijken waard, of dat zelfs niet?
Als het matiger was dan de vorige Van Hanegem aflevering denk ik erover om voor het eerst in jaren een VI aflevering over te slaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef ThaTim het volgende:
ja hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:36 schreef ThaTim het volgende:
Nee joh, niet doen joh. Altijd prima man, zo'n uitzendingkje. Lekker terugkijken, wat maakt het uit. Laat gaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het matiger was dan de vorige Van Hanegem aflevering denk ik erover om voor het eerst in jaren een VI aflevering over te slaan
Eens. Daarbij ze zeggen alleen maar dat ze slecht spelen, niet dat ze handelen in kinderporno.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik word een beetje moe van al die verongelijkte supporters die alsmaar het idee hebben dat VI erop uit is om hun cluppie te kleineren. 'Ze moeten positiever zijn over Clasie!!' 'Ze zijn te kritisch over Manolev!'
Het is af en toe een grote zeurshow waarbij alles wat niet Barcelona of Heerenveen is afgezeken wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik word een beetje moe van al die verongelijkte supporters die alsmaar het idee hebben dat VI erop uit is om hun cluppie te kleineren. 'Ze moeten positiever zijn over Clasie!!' 'Ze zijn te kritisch over Manolev!'
Vond Willem best te pruimen. Als hij serieus over voetbal kan lullen zoals met Gijp gister zie je hem helemaal los komen. Hij was wel črg lyrisch over Gouweleeuw trouwens ...quote:
Zeker jammer dat Wilfred een hekel aan hem heeft, begin zat hij hem al te trollen met heb je de wedstrijden gezien, terwijl hij ook wel weer dat Willem commentaar geeft bij Sport 1, dan kan je niet alles zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Vond Willem best te pruimen. Als hij serieus over voetbal kan lullen zoals met Gijp gister zie je hem helemaal los komen. Hij was wel črg lyrisch over Gouweleeuw trouwens ...
Dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
heb je Pique weleens zien spelen, die jongen kan er he-le-maal geen kloten van. he? Of vin jij van wel?
Jawel, jawel, dat mag jij vinden hoor, begrijp me niet verkeerd, maar persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk hoor van jouw meningkje. Ga maar wat gel in je haar smeren.quote:
Lol De Kromme liever zien dan Boskampquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie tegenwoordig toch echt liever Van Hanegem aan tafel dan die dikke Nasibal of HansieHansie...
Maar ik vond Erik en Raoul ook steeds erg leuke gasten.
Was?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:26 schreef tompsv18 het volgende:
Als dat dan ook bij andere clubs zou gebeuren dan zou ik het nog niet zo erg vinden, maar ze doen dit alleen bij PSV (individueel spelers en bestuurders eruit halen en dan belachelijk maken). Begint wel een beetje zielige vormen aan te nemen vind ik.
En Joop Munsterman is ook constant neer gezet als een mediageile en sluwe vos.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Was?![]()
De soap bij Ajax toevallig gevolgd? In detail? Tot in den treure? Namen en rugnummers? Allemaal in VI. Week in week uit.
Wat jij zegt is exact wat Johan aangeeft: Die jongen is er nog niet klaar voor. Elke keer dat Johan Willems "basht", voert hij zijn leeftijd aan als verzachtende omstandigheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
Als je Derksen week na week na week een 17 jarig jongetje (Willems) ziet afzeiken terwijl die knul gewoon nog bij de junioren hoort te spelen maar er door een aantal blessures nu in kwam, en het in principe al prima doet (UITERAARD ook nog met fouten) en zich blijft ontwikkelen, dan begint het een beetje sneu te worden.
Tja, een automatisch gevolg van het feit dat Ajax het prima doet. Dan zijn andere clubs opeens aan de beurt voor een oorwassing.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:40 schreef DrDentz het volgende:
En terecht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
En Joop Munsterman is ook constant neer gezet als een mediageile en sluwe vos.
vd wiel kan beter rappenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:11 schreef Fargo het volgende:
Heb ik op de vorige pagina nu echt gelezen dat iemand denkt dat Manolev op elk punt beter zou scoren dan Van der Wiel?
Die zullen ongetwijfeld van de zomer gewoon aanschuiven in VI Oranje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef Piebe het volgende:
Volgens mij kunnen de plaatjes van i.i.g. Wouter Bos, Eric Dijkstra en Gerald Vanenburg wel verwijderd worden.![]()
Doei.
Het gaat ver, maar ik ken ajacieden die dat ook vinden. vdWiel kan in ieder geval niet verdedigen, wat toch redelijk belangrijk is voor een backje. Zo slecht als Pieters is hij dan weer nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:11 schreef Fargo het volgende:
Heb ik op de vorige pagina nu echt gelezen dat iemand denkt dat Manolev op elk punt beter zou scoren dan Van der Wiel?
Hoho, de OP verbeeldt het successeizoen dat de huidige lichting successupporters (hierna te noemen 'VI Hooligans') naar het programma trok. Alles uit dat seizoen is heilig. Vandaar dat een Royston Drenthe in de OP staat (heeft 2x met het programma gebeld, normaal van geen enkele noemenswaardige betekenis, maar omdat het in het successeizoen was moet het voor altijd herdacht worden).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:52 schreef Piebe het volgende:
Volgens mij kunnen de plaatjes van i.i.g. Wouter Bos, Eric Dijkstra en Gerald Vanenburg wel verwijderd worden.![]()
Doei.
Ik vind hem verschrikkelijk, alle mindere shows waren ook bijna altijd met hem als gast, dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:59 schreef Heufd het volgende:
Ik vind Willem wel goed eigenlijk. Veel verstand van voetbal en durft ook tegen Gijp en Derksen in te gaan. En dat chagrijnige richting Genee kan ik ook wel om lachen eigenlijk.
Willem is definitief de aansluiting met de jongste generatie voetballiefhebbers verloren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk, alle mindere shows waren ook bijna altijd met hem als gast, dat kan geen toeval meer zijn.
Komt er slecht uit dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:59 schreef Heufd het volgende:
Ik vind Willem wel goed eigenlijk. Veel verstand van voetbal en durft ook tegen Gijp en Derksen in te gaan. En dat chagrijnige richting Genee kan ik ook wel om lachen eigenlijk.
Oh come on! Dat is Bullshitquote:
Hij kan ook maar beter achter de geraniums gaan zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:25 schreef Einthovuh het volgende:
Johan heeft de toto dit weekend weer mooi fout
Snap nou dat het allemaal toneel is; dat doen ze om de boel op te jutten / interessantere tv te krijgen. Daar worden van tevoren afspraken over gemaakt. Het staat ook in het draaiboek.quote:Op zondag 18 maart 2012 05:27 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat Genee behoorlijk was aan het trollen richting Willem. Hij wilde iets over Feijenoord zeggen, ging Wilfred weer op PSV over.. praatte hij over VVV-NEC, ging Wilfred erdoorheen "Gaan jullie hier echt serieus over praten?"
Terwijl hij een minuut later net doet alsof een uur Jupiler voetbal wel boeiend is. Denk dat als Genee Willem wat tegemoet komt en hem niet steeds zit te jennen, dat het dan de kijker ten goede komt. Neemt niet weg dat ik liever Boskamp of Hansie nog zie steeds. Maar dat Willem tegen Gijp ingaat is best goed eigenlijk.
quote:Op zondag 18 maart 2012 05:27 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat Genee behoorlijk was aan het trollen richting Willem. Hij wilde iets over Feijenoord zeggen, ging Wilfred weer op PSV over.. praatte hij over VVV-NEC, ging Wilfred erdoorheen "Gaan jullie hier echt serieus over praten?"
Terwijl hij een minuut later net doet alsof een uur Jupiler voetbal wel boeiend is. Denk dat als Genee Willem wat tegemoet komt en hem niet steeds zit te jennen, dat het dan de kijker ten goede komt. Neemt niet weg dat ik liever Boskamp of Hansie nog zie steeds. Maar dat Willem tegen Gijp ingaat is best goed eigenlijk.
Ik word hier ingehuurd om mijn mening te geven,en mensen met een mening zijn er niet zoveel.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij kan ook maar beter achter de geraniums gaan zitten.
Iedereen weet dat Derksen inhoudelijks niets van voetbal af weet. Die lult maar een end door. Denkt dat ie Mr. Bigstar is.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Derksen zit inhoudelijk zo vaak fout dat het lachwekkend wordt, niet alleen heeft hij nog nooit de toto goed gehad, maar als hij zegt dat de trainerswissel totale onzin is dan blijkt juist het tegendeel en visa versa. Ook tijdens voorbeschouwingen van EL zit hij zelden goed.
En dan zullen we het nog maar niet hebben over buitenlands voetbal''komt niemand kijken bij Juventus en Napoli is een matig ploegje buiten die man met dat lange haar.''
Hij zou geen enkele competitie goed voorspellen vrees ik, en dat is ook niet erg, maar hij lijkt er de laatste jaren wel ALTIJD naast te zitten, dat viel me gewoon op.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Jullie moeten ook begrijpen dat als Johan dit daadwerkelijk voorspeld had hij direct werd afgevoerd naar een psychiatrische inrichting. In de knotsgekke eredivisie is niets te voorspellen, het wordt trouwens ook met de dag gekker met die hele voetbalmaffia.
Inhoudelijk weet hij er inderdaad weinig van.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Derksen zit inhoudelijk zo vaak fout dat het lachwekkend wordt, niet alleen heeft hij nog nooit de toto goed gehad, maar als hij zegt dat de trainerswissel totale onzin is dan blijkt juist het tegendeel en visa versa. Ook tijdens voorbeschouwingen van EL zit hij zelden goed.
En dan zullen we het nog maar niet hebben over buitenlands voetbal''komt niemand kijken bij Juventus en Napoli is een matig ploegje buiten die man met dat lange haar.''
Maar hij heeft wel overal een mening over. Die dus ook op niets anders dan zijn eigen dogma's gebaseerd is.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inhoudelijk weet hij er inderdaad weinig van.
Inderdaad. Of een anekdote over Dick Nanninga uit de mouw schudden.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Geraaskal omdat hij ongeschoold is? Johan kan wel moeiteloos in chronologische volgorde alle clubs opnoemen waar Cor Pot gespeeld heeft, dat doet geen professor-doctor-meester hem na.
Opeens?quote:Op maandag 19 maart 2012 01:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Al die PSV-ers zijn opeens butthurt omdat men slecht praat over PSV bij VI
Get a fucking grip. Een maand geleden was hij nog dé man.
Er is idd geen touw meer aan vastgeknopen. Vorige week was psv nog dood en begraven en nu na 1 overwinning zijn ze weer helemaal terugquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef DrDentz het volgende:
naar een psychiatrische inrichting. In de knotsgekke eredivisie is niets te voorspellen.
Tegenwoordig toch soms 2x per maand?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:37 schreef DrDentz het volgende:
Eens per maand, topshowtje dus vanavond.
Ja 2x per maand mag hij nu.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch soms 2x per maand?
Met je pisveequote:
Zouden er echt mensen naar VI kijken om de discussie te volgen omtrent hun eigen clubje? Ik ben altijd blij als ze het niet over NAC hebben, want als ze dat wel doen is het meestal slecht nieuwsquote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen naar VI kijken om de discussie te volgen omtrent hun eigen clubje? Ik ben altijd blij als ze het niet over NAC hebben, want als ze dat wel doen is het meestal slecht nieuws. Mijn VI-hooliganschap staat dan ook volledig los van m'n NAC-hooliganschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |