quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik stoor me enorm aan Van Hanegem. Irritante zak hooi.
Doet het prima inderdaad. Gaat tenminste niet mee in alles wat er gezegd wordt, maar heeft een inhoudelijk tegenwoordquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
Willem komt op mij in ieder geval goed over
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef tech4u het volgende:
Genee moet gewoon effe een kwartiertje Willem trollen over Utrecht, dan komt hij niet meer terug.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind hem niet bijzonder chagrijning vanavond hoor. Beetje mokkig af en toe, maar zeker niet zo erg als een paar jaar geleden.
Net als bij de heren aan tafel dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, niets is goed hier hé.![]()
![]()
Janksnollen hier
Dat heet een mening.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Janksnollen hier
Eens, maar ik zie tegenwoordig toch echt liever Van Hanegem aan tafel dan die dikke Nasibal of HansieHansie...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef Oliver23 het volgende:
Derksen wou geen mensen meer aan tafel zoals een Jakhals Erik of een Raoul Heertje. Maar die voegen echt meer toe aan VI dan de saaie Willem van Hanegem ... ...
Hij is altijd zo cynisch en gevat, hou ik niet van. Zou hij een glutenallergie hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:35 schreef HighVolume het volgende:
Hanegem is vanavond net zo irritant als bij sport1 in de rust.
Maar wel met humor mopperen. Bij AZ was het destijds geweldig tijdens persconferencies. Zat ie te zwaaien naar zijn grootjes 2 fans de mongolen Kees en Henk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is toch heerlijk De Kromme, lekker mopperen. Nergens van onder de indruk zijn.
Wij ook aan jou, yet you're still here.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het elke keer als Willem er weer zit. Erger me er dood aan.
Ben je familie van hem?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit soort reacties geven als mensen een andere mening hebben.Wie is er hier nou een janksnolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Janksnollen hier
Misschien moet je dit topic dan gewoon verlaten, hoef je je niet meer te ergeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geldt dan net zo voor de Willem-haters natuurlijk, zet je tv uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic dan gewoon verlaten, hoef je je niet meer te ergeren.
Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat geldt dan net zo voor de Willem-haters natuurlijk, zet je tv uit.
Ik doe niet alsof.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Ik stoor me er gewoon aan dat er hier wordt gedaan alsof ze niet vermaakt worden.
Jij bent van het Chriet Titulaer tijdperk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:40 schreef Grifte het volgende:
Wondere voetbalwereld van Knipping & Van Duren
Gerard Joling was ook een goeie gast.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie tegenwoordig toch echt liever Van Hanegem aan tafel dan die dikke Nasibal of HansieHansie...
Maar ik vond Erik en Raoul ook steeds erg leuke gasten.
Ja, hij gaf zichzelf een fijne veer.quote:
En waar is de 11e?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
-----X-----
-----X-----
--X-----X-
-----X----
X-X-X-X
---X----
Ik zat er net aan te denken ja. Gijp ziet er niet vrolijk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef anoukane het volgende:
Als Willem zo door gaat zit Rene straks weer 6 maanden thuis.
Hij wordt ook wel erg grijs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uj zat er net aan te denken ja. Gijp ziet er niet vrolijk uit.
Wel 3, maar hij laat ze thuis. Wellicht een glutenallergie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:49 schreef ShevaJB het volgende:
Zou Matavz een persoonlijkheid hebben?
[ afbeelding ]²
De enige néger die zijn onderstel heeft gefranchised bij Evander Sno.quote:
Het is niet echt bijzonder nee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
Veruit de slechtste uitzending van dit jaar.
Z'n hersens werken net zo goed als Sno's hartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De enige néger die zijn onderstel heeft gefranchised bij Evander Sno.²
Ga lekker buitenspelen joh. Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:56 schreef anoukane het volgende:
Van mij hoeven die 'clippies' en al die terugblikken op de EL van mij ook niet..
idd ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
"Nou ga lekker aan het bier"
Wat een tumor die gozer.
Weinig empathie inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
Wat een tumor die gozer.
Jaja, we weten nu wel dat je het een geweldige uitzending vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker buitenspelen joh. Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.
Dus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen ze al tijden als er doordeweeks voetbal is geweest.
Met alle respect, maar die emotieloze arrogante zgn. nuchtere rationele houding is typisch Nederlands.quote:
Dat krijgt 'ie in z'n oortje van bovenaf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:58 schreef Type-R het volgende:
gvd, Wilfred kapt steeds vaker laatste tijd goede onderwerpen af.
Dat zegtie tegen zijn kinderen ook als ze janken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
Wat een tumor die gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |