Meerderjarigheid is best prettig als je met zo'n groep op pad gaatquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel..
Ach joh, dan maar met wallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar hoe dan ook, ik moet op de 25e gewoon naar school in Amersfoort
Zo erg zijn wij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meerderjarigheid is best prettig als je met zo'n groep op pad gaat
Mag je de kroeg wel in als 16-?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo erg zijn wij nou ook weer niet..
.
Onder begeleidingquote:
jahoor ik ging als klein jochie met m'n ouwe lui mee met havendag kwam zo de kroeg in.quote:
Veel kroegen hebben wel het beleid dat ze 16- of zelfs 18- weigeren binnen te laten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ze mogen wel binnen, maar mogen geen alcohol gebruiken of sigaretten roken / kopen
Veel mogen zelfs niet binnen hoor, hier moet je overal 18 voor zijn, begeleiding of nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ze mogen wel binnen, maar mogen geen alcohol gebruiken of sigaretten roken / kopen
Ongetwijfeld. Maar van de koningin mag het in elk gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Veel mogen zelfs niet binnen hoor, hier moet je overal 18 voor zijn, begeleiding of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we niet zeggen dat we gewoon een late occupy actie zijn begonnen en met z'n allen op een plein gaan liggen, of zo?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
(Grote kans dat ik uiteindelijk toch denk, fuck it, en gewoon meega...)
Water en brood-dieet, here I come..
Je moet je geen sloeber voelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik had een beetje ingedacht dat de hele avond/nacht me zo'n 50 euro zou gaan kosten maximaal. Dus zowel de drankjes bij Henk als de overnachting.
Ik voel me wel een beetje een sloeber,.
Ik weet het niet, ik moet er nog even over denken wat nou verstandig is, wat voor mij persoonlijk haalbaar is en wat ik er voor in moet leveren.
Stom geld.
Je kappersbezoek overslaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet gewoon zorgen dat ik in maart april en mei elke maand 20 euro bespaar en dan ben ik er wel.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind een goedkope slaapplek waar we met zn allen kunnen liggen zwaar gezellig eigenlijk
Hoe durf jequote:
Jij bent echt een wijf naar mijn hartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik begrijp het hoor Erik.
Als ik het puur alleen zou bepalen zouden we gewoon het Airport Hotel in duiken, want vlak bij de kroeg, super simpel te vinden (voor degenen die niet in de stad willen rijden....), gratis parkeren, aparte kamers etc. Maar het scheelt idd ca. 2 tientjes met dat hostel.
We doen van het weekend gewoon maar even meeste stemmen gelden denk ik![]()
Of we doen een tussenweg, 35 eu voor Campanile hotel.
Is zonder ontbijt, maar de Mac voor het ontbijt zit 1 km verderop.
Ik ben dan alleen weer zo dat ik denk '35 eu voor de kamer, 5 euro ontbijt is ook 40 eu. Voor 5 euro meer zit ik dan in het Airport, om de hoek van de kroeg, inclusief ontbijtbuffet'.
Ja jonguh, hoe graag wil je mee?quote:
De taxibusjes worden dan wat duur maar anders hadden we het zo gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Neem met z'n twaalven één hotelkamer in het Airport; jullie slapen toch niet, dus het gaat er vooral om dat je droog zit
En jullie mog en ook allemaal bij mij komen slapen; ontbijt gratis
Hoeveel toiletten heb jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Neem met z'n twaalven één hotelkamer in het Airport; jullie slapen toch niet, dus het gaat er vooral om dat je droog zit
En jullie mog en ook allemaal bij mij komen slapen; ontbijt gratis
Ook!quote:
Eén. Maar ook 6 kattenbakkenquote:
Op de opritquote:
Ufkeursquote:
Ik spuit alles en iedereen vakkundig door voor binnenkomstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Cat22 het volgende:
En met een beetje pech regent het of is er een rioolbuis verstopt en dan valt het helemaal niet op als je in de woonkamer plast.![]()
Sorry Elies.![]()
![]()
Tssskkkk.... partypoeperTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Gezellig heur, maar een uur rijden naar de slaapplaats is me net effe een pietsie te furrrrr
En als ik beloof dat ik je leer hoe je de goeije kant uit moet springen met de makkareejna?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Gezellig heur, maar een uur rijden naar de slaapplaats is me net effe een pietsie te furrrrr
Daar hebben we het vanavond wel even over.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als ik beloof dat ik je leer hoe je de goeije kant uit moet springen met de makkareejna?
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanavond wel even over.
...en ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?
Dit is ook mijn mening, alleen in een tentje op een camping zie ik niet zo zitten maar voor de rest is alles okequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Wat veel en wat leuke opties!![]()
Ik hoef niet zo naar de beurs te kijken maar vind het slaapzaal idee ook erg gezellig. Voor één nachtje dan, daarna is iets meer privacy ook weer erg prettig.![]()
Kortom: ik vind alles prima en heb er alle begrip voor dat smallere beurzen en lichamelijke mankementjes en vervoerstechnische zaken meer leidend kunnen zijn in de beslissing.![]()
En als we er echt niet uitkomen zou je een clubje hostel en een clubje hotel kunnen maken zodat iedereen iets heeft waar hij/zij zich fijn bij voelt. Komt goed!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivierenquote:
Of Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruiptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaan
En dan komen we allemaal bij jou slapen
Lijkt me reuze gezellig! Fanta wil niet meer bij me slapen; die vindt zichzelf daar te groot voor of zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef indaha het volgende:
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruipt
Ja, jouw deel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Rotterdam is niet ver, Henk heeft gewoon de leukste kroeg voor dit.
Een deel van jullie woont gewoon niet op de goede plek.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jouw deel.Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven.
*zucht*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Nou de groeten, ik ga geen andere kroeg meer zoeken voor de 24e, jullie doen het er maar mee![]()
En het Airport Hotel heeft ook gewoon gratis parkeren heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gekkie, natuurlijk komen wequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
Ik wil het horen, de 24e!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Gekkie, natuurlijk komen we, ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen
Het was ook een grapje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
Ik regel niet alles. Muis en ik regelen allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje.![]()
Ik vind het prima dat jij alles regelt en als jij een favo kroegje hebt is het logisch dat je daarnaar kijkt.![]()
Tuurlijkquote:Maar mag ik ook een beetje balen dat ik bij voorbeeld vanavond niet op en neer kan komen omdat het best een pokke-end weg is? Of mag dat niet gezegd worden?
Oh maar da's echt puur omdat anders het verschil in kosten van hotel en hostel bv in één klap weg isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Niet schuldig voelen. Klaar!![]()
En jij bent trouwens degene die telkens zo netjes naar parkeerkosten kijkt. Daar was ik (provinciaaltje) totaaaaal niet mee bezig.
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is de verbinding station-kroeg ook alweer? Want dat is het belangrijkst toch? De OV slapers gaan daarna mee in het taxibusje, en de chauffeurs moeten even kijken wat het handigste is: auto bij hotel/hostel/blokhut of auto 's nachts bij de kroeg laten staan en 's morgens oppikken.
Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?![]()
Ik denk dat alle slapers, auto of OV, eerst naar het hotel zouden 'moeten' gaan. Dat dat het handigst is (iedereen die daar van wil afwijken moet dat gewoon doen!). Maar dan kan je daar je slaapspullen gooien in het hotel, dan gezamenlijk met taxi naar kroeg en weer terug. En de auto's blijven dan gewoon bij hotel/hostel staan.
En we hebben genoeg mensen om even wat OV-ers op te pikken van station en dan in hotel te gooien
De OV-ers die niet slapen (zijn dat er veel? ik ben het effe kwijt) daarvan weet ik dan alleen effe niet hoe die dan van de kroeg 's nachts bij het station komen.
Ik kan op tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?(niet dat dat moet hoor, maar als mensen later arriveren is op en neer misschien lastig, ik ben er denk ik wel al vroeg bij *kijkt naar medereizigers* )
En de niet-slapen OV-ers, dat regelt zichzelf vast wel, samen een taxi, bus of wellicht dat andere niet-slapers mensen willen droppen. Tiet zat!![]()
We zijn alweer veel te veel vooruit aan het plannen he Greys?![]()
Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trokquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef indaha het volgende:
Ja dat lijkt mij ook het handigste dat de spullen eerst naar het hotel gebracht worden en dat je weet waar je moet slapen zodat je niet midden in de nacht de kamers moet gaan verdelen
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trok).
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb besloten dat ik gewoon mee ga. Hoppa, het schip in. Ik zet nu meteen even 30 euro apart en volgende maand ook dan geef ik het niet zomaar uit en dan zie ik wel waar mijn schip gaat stranden!
Schipmetaforen want:
Manbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
ZIN IN ZIN IN!
Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
ZIN IN ZIN IN!
Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgens
Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?
Dan leen ik de auto van mijn ouders wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangeren heb jij geen trekhaak
Oeioei daar gaat mijn uitje
Een resort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Wat een heisa allemaal voor het slapenIk denk dat het wel goed komt, wel fijn dat je al een het mailen bent geslagen Greys!
Jammer dat het hostel midden in de stad ligt, was wel leuk geweest met z'n allen op één zaal!Maar wie weet is het alsnog onze last resort.
Als ik voor die tijd de jackpot win doen we datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een resort.Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!
Oh ja tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja tof
Eerst songfestivalavond in de kroeg, daarna met een touringcar naar Verweggistan en daar een week in een hangmat gaan liggen.
Het was jouw idee, een week resortquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.![]()
![]()
*jank ende kras*
Jamaar, niet meteen die week.quote:
Dan blijf ik wel slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Grees kan je nog even de recap doen? Alles op een rijtje.
Luxe-Maesje.quote:
Moet er dan gedanst worden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de macarena vast geoefend vandaag
Vrijwillige dwang.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet er dan gedanst worden?![]()
Ik maak wel foto's.
Kinkey.quote:
ik zal de groetent doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun mopjes
En de groetent aan Henkt.
Is je aanstaande ook aan het werk, Tombobo?
haha nou volgens mij is ie er niet maar sowieso hoef ik m niet hoorquote:
Check die verleidelijke chica's dan.quote:
Bilspleetfoto's?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Mochten jullie er nog zijn en een mogelijkheid zien: doet ff een kiekje van de broek
Niet eensquote:
Volgende keer wat centraler kroegen, dan kan ik ook ff aanwippenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist (en wij jou natuurlijk)
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Wij zijn er nog ja.
En durven geen strakkegroenebroekfoto te maken.
Nou ja, Tombo wel, maar ik niet
Doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Wij zijn er nog ja.
En durven geen strakkegroenebroekfoto te maken.
Nou ja, Tombo wel, maar ik niet
Live a little.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn verzameling bilspleetpics nog nooit gezien
Uhuhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]! En of ik dat graag zou willen.
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]! En of ik dat graag zou willen.
Hahaha, briljant!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.
"Greys!! Nee! NEE! Je doet het n....
Oh. Ze deed het"
Zaanse Schans, persdag Sieneke:
[ afbeelding ]
Kroeg, Woerden:
[ afbeelding ]
Voor ons in Düsseldorf tijdens halve finale Eurovisie:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Dunnoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, briljant!Die eerste, wtf, man, heeft ie een vrouwenbroek aan of zo dat ie zo laag zit.
Nee toen zat ik helemaal vooraan, bummer!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ben ik blij dat greys niks van het NSF heeft..
Ga morgen het langste shirt kopen wat ik kan vinden om diep in mijn broek te stoppen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga op de 24e weer buttcrack paparazzi zijn, so beware!
Doe een tuinbroek aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga morgen het langste shirt kopen wat ik kan vinden om diep in mijn broek te stoppen.
Hier!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar waar blijft de Strakke Groene Broek foto?
Misschien mag ik wel een overall van mijn werk lenen.quote:
Vast nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel een overall van mijn werk lenen.![]()
Ben ik wel helemaal in het wit, is dat erg?
Jij vooral, Cosmaquote:
Ja, de rest er even af geknipt, want heel het klantenbestand stond op die pic zo ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.
"Greys!! Nee! NEE! Je doet het n....
Oh. Ze deed het"
Zaanse Schans, persdag Sieneke:
[ afbeelding ]
Kroeg, Woerden:
[ afbeelding ]
Voor ons in Düsseldorf tijdens halve finale Eurovisie:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Klinkt als een gezellig avondjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de rest er even af geknipt, want heel het klantenbestand stond op die pic zo ongeveer
Wel schattig, er vierde iemand haar verjaardag. Sommige mensen kwamen ons ook feliciteren
Als je bilspleetfoto's gaat posten kun je er donder op zeggen dat Dirk weer "spontaan" binnen komt vallenquote:
Misschien een bril nodig, in dat geval wil ik het best wel even uitvergroten, maar er staat Cosmo2.0.quote:
Ach verhip, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien een bril nodig, in dat geval wil ik het best wel even uitvergroten, maar er staat Cosmo2.0.
Ik wilde bijna zeggen dat ik het gewoon ruik, maar in deze context laat ik dat mooi achterwege.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je bilspleetfoto's gaat posten kun je er donder op zeggen dat Dirk weer "spontaan" binnen komt vallen
Kontextquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik het gewoon ruik, maar in deze context laat ik dat mooi achterwege.
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?quote:
En je moest nog rijden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
Oh toen we van de kroeg naar de auto liepen net pleurden we allebei haast van de stoeprand. Geen idee waarom, want Tombo had niets gedronken en ik niet veel
Precies op dat moment kwam er een politie auto aan rijden. 100 Meter verder zagen ze ons in de auto stappen, Tombo kon meteen blazenIk riep nog 'slaat ie ook uit van cappucino???' maar nee...
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
Oh toen we van de kroeg naar de auto liepen net pleurden we allebei haast van de stoeprand. Geen idee waarom, want Tombo had niets gedronken en ik niet veel
Precies op dat moment kwam er een politie auto aan rijden. 100 Meter verder zagen ze ons in de auto stappen, Tombo kon meteen blazenIk riep nog 'slaat ie ook uit van cappucino???' maar nee...
Zet ze maar in mijn "Heren hijs uw broek op" fotomapje op FBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?
Ik denk dat de meerderheid van de aanwezigen hier wel blij van wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?
Dat had jij goed geregeldquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Greys het volgende:
En vlak daarvoor hadden we het er allebei dus over dat we meestal het haasje zijn met blazen maar dat dat altijd goed gaat omdat we niet met drank op rijden. En hop, blazen maarrrrrrrr![]()
Ik wilde de agenten nog terug roepen voor een foto, maar dat mocht dan weer niet van Tombo
En ik vroeg niet eens of ze wilden bukken voor een kontenfoto hoor.quote:
Ze is gewoon vrolijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys weet je zeker dat je niet veel gedronken hebt?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
Agent tegen Tombo: 'Heeft u gedronken?'
Tombo: "Nee, MAAR ZIJ WEL!!!!"
Wij leken ook wel een stel kleuters met ons gegiechel en gelalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet ook altijd blazen....en iedere keer zit ik onnozel te giechelen van de zenuwen
Vier (geloof ik) rode wodka redbull, waarvan de eerste driekwart longdrinkglas vol met wodka.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys weet je zeker dat je niet veel gedronken hebt?
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij leken ook wel een stel kleuters met ons gegiechel en gelal
[..]
Vier (geloof ik) rode wodka redbull, waarvan de eerste driekwart longdrinkglas vol met wodka.
Maar ik ben gewoon van mezelf heel gezellig hoor
Ja, ik maar wachten op een foto op wazzaaaapquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:19 schreef Greys het volgende:
Oeh en de chocoladetaart van Henk was ook intoxicating
Ing! Jou moet ik even hebben!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik maar wachten op een foto op wazzaaaap
Oh ja! Bietjes eerste nieuwe cursusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd!
Ik moet morgen met Beetle over hindernissen springen enzo![]()
Bedankt voor het lachen dames, was gezellig
Tiep maar hoor, ik moet nog naar boven en tandenpoetsen enzo....en eenmaal onder het dekbed lees ik altijd ff bij op Fok.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lamaar; kan niet snel genoeg typen
truste mopsen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Oh en wat ook nog wel lollig ende lullig was... Tombo had trek in carpaccio zei ze op de heenweg.
Ik zei 'Nee joh, volgens mij hebben ze er hamburgers en saté enzo'. Dus wij braaf hamburgert met friet besteld. En 1 minuut nadat we dat besteld hadden kwam de carpaccio voor een andere tafel langs.
Sorry, Tombo
ja met dat gehinnik naast me over of de meter uitslaat van cola en cappuccinoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
Agent tegen Tombo: 'Heeft u gedronken?'
Tombo: "Nee, MAAR ZIJ WEL!!!!"
Oh nee al die halve flesjes cola op tafel waren van die gast die jouw foonoplader had gebruikt. Heel bijzonder, hoe meer cola, hoe meer wartaal er uit kwamquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja met dat gehinnik naast me over of de meter uitslaat van cola en cappuccino
en ik had heul geen cola op
Ja die taart. *grom*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Maes het volgende:
Het was echt gezellig en de taart was heerlijk!!!!!!!
Elies had nog sjans
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Maes het volgende:
Het was echt gezellig en de taart was heerlijk!!!!!!!
Elies had nog sjans
De calorieën deden er nog net geen dansje bovenop idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was geen taart, maar chocoladeboter in punten gesneden
Zo is dat! We kunnen altijd onze groene broek nog aandoen. Dát zal ze lerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
De calorieën deden er nog net geen dansje bovenop idd.
Maar fuck calorieën. Ik wil het weer de 24e, wat het ook was
quote:Beste,
Wij zitten dan helemaal vol.
Met vriendelijke Groet,
Jeroen van Essen
Scoutcentrum Rotterdam
’s Gravenweg 101
2902 LE Capelle aan den IJssel
Die komt met extra taxikosten en ontbijtje ook rond de 45. Dan is het dom als we die doen.quote:Want die kost 35 eu pp ZONDER ontbijt, Airport 45 eu INCL ontbijt.
Dus bij Campanile komt er bij de Mac zo 5 eu bij aan ontbijt, zit je al op 40 euro. Paar euro extra omdat de taxi verder naar de kroeg is, zit je dus op 43 euro ofzo terwijl Airport 45 kost.
En voor die 2 euro neem ik aan dat we dan liever een uitgebreid ontbijtbuffet hebben en om de hoek slapen.
Maar hoe doe je dat dan met blijven slapen?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, de financiering is geregeld.
Geld kan mij dus niet meer tegenhouden, ik heb nog geen beschikbaarheid doorgegeven voor die week op het werk, dus dat is ook geen probleem.
Nu nog wachten op mijn schoolrooster. Als ik een college heb die ik niet kan missen vrijdagochtend, dan moet ik helaas afhaken.. Maar ik ga gewoon van het positieve uit
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsquote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Wat betreft dat Airport Hotel.. is dat niet gewoon te lopen? Of zit het aan de snelweg ofzoVerder klinkt mij persoonlijk die het best in de oren (maar ik snap de tegens inderdaad).
Oh, dat zou helemaal makkelijk zijn (gewoon een beetje proppen in de auto's anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsLangs het vliegveld) want ik bedacht me net dat áls het 't Airport wordt, dat het dan makkelijk te doen is dat bv Tombo en ik en Maes even wat mensen heen en weer gooien met de auto, hoeft er geen taxi aan te pas te komen.
23 april begint het nieuwe blok, dus daarvoor zal ik het wel horen. Ik weet niet wanneer je ongeveer wilt gaan boeken?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met blijven slapen?
Want jij wilde toch ook overnachten? En wanneer weet je je school rooster dan? Eind april ergens toch, of heb ik niet goed opgelet?We kunnen niet pas eind april hotelkamers boeken bedoel ik
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook eten bij Henkie. Misschien carpaccio ofzo
hihihihihihi![]()
Maar als je zelf mensen in auto's om je heen gaat gooien moet je weer de hele tijd op een spaatje zittenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsLangs het vliegveld) want ik bedacht me net dat áls het 't Airport wordt, dat het dan makkelijk te doen is dat bv Tombo en ik en Maes even wat mensen heen en weer gooien met de auto, hoeft er geen taxi aan te pas te komen.
Sorry, kon 't niet laten!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik stem ook voor het hotel. en ik rij met liefde een keer extra op en neer
Sowieso voor de aankomst, dan zijn er zat mensen die kunnen taxiën van hotel naar kroegquote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als je zelf mensen in auto's om je heen gaat gooien moet je weer de hele tijd op een spaatje zitten,
of bedoel je dit puur voor de aankomst, niet 's avonds?
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
23 april begint het nieuwe blok, dus daarvoor zal ik het wel horen. Ik weet niet wanneer je ongeveer wilt gaan boeken?
Oh sorry, las er overheenquote:
Late-avond-taxi komt denk ik gewoon neer op met zijn allen in een of twee taxibusjes naar Airport Hotelquote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil best vooraf mensen ophalen, maar het hele punt dat ik blijf slapen is dat ik een glaasje kan drinken. En ik drink niet veel omdat ik al snel op mijn kop sta, maar ik ga dan zeker geen auto meer rijden. Als ik niet zou drinken zou ik in principe nog naar huis kunnen rijden. Maar een drankje hoort voor mij toch bij zo'n avond.
Dus op mij moet je niet meer rekenen als late-avond taxi [/egoistisch].![]()
Hoeveel zou ene taxi naar het hostel ongeveer kosten? Dan zouden mensen dat in de afweging mee kunnen laten wegen. Met 4 mensen een taxidelen+overnachting hostel is wellicht nog een stuk goedkoper dan airport hotel.
Ik heb écht geen flauw idee. Ik ga bijna nooit met een taxi.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Hoeveel zou ene taxi naar het hostel ongeveer kosten? Dan zouden mensen dat in de afweging mee kunnen laten wegen. Met 4 mensen een taxidelen+overnachting hostel is wellicht nog een stuk goedkoper dan airport hotel.
Ah.. Okee! Nou, count me in. Afgelopen 3 blokken had ik of vrij op vrijdag, of een hoorcollege. Ik ga er van uit dat die lijn zo door blijft gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, las er overheen
Maar als het hotelkamers worden (of zelfs hostel) moeten we denk ik uiterlijk eind deze week wel boekenWant in Airport Hotel waren er geloof ik nog maar 7 kamers op het moment. En hostel kon nu nog wel e.e.a. doen qua indeling, maar die zitten straks ineens vol met buitenlandse boekingen
eventueel misschien vragen of we met 3 op een kamer kunnen ( als we iets meer betalen) als er meer mensen meegaan dan nu?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, las er overheen
Maar als het hotelkamers worden (of zelfs hostel) moeten we denk ik uiterlijk eind deze week wel boekenWant in Airport Hotel waren er geloof ik nog maar 7 kamers op het moment. En hostel kon nu nog wel e.e.a. doen qua indeling, maar die zitten straks ineens vol met buitenlandse boekingen
Was ik ook al aan het denken. Een bed erbij is sowieso wat goedkoper dan een extra kamer.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eventueel misschien vragen of we met 3 op een kamer kunnen ( als we iets meer betalen) als er meer mensen meegaan dan nu?
Ja mij ook!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef tombolafan het volgende:
En je mag mij met liefde op een bank gooien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoel ik: ik wil wel als reservequote:Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat er eerder slapers zullen afvallen dan bij komenWant er zijn eerder afhakers dan mensen die alsnog willen slapen, ik zou niet weten van de lijst wie er alsnog zouden willen slapen. Zal Oognip en MM even een dm sturen of zij sowieso naar huis rijden.
En stel dat er 1 persoon af moet haken, dan vraag ik idd of die andere persoon van die kamer dan als derde bed op een van de andere kamers mag
Zal ie blij mee zijn jaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op school...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef indaha het volgende:
Ja gewoon naar binnen smokkelen , zou het opvallen als ik mijn opblaasbaar bed meeneem
Goed ideequote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Moet kunnen!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed idee, het wordt wel een zesling dan
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89 o.v.b
- Roger_Epiales
- Steve
Ja, ik ben m'n tas al aan het inpakken, ben naar huis gestuurdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
Check!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Ging ook niet om stiekem volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2012 13:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check!
Oh, en mietje dat ik ben houd ik niet zo van stiekem met meerdere mensen op één kamer slapen terwijl er maar voor twee geboekt is. Plus dat de extra slapers dan ook niet kunnen ontbijten.
Bij zo'n park kan dat makkelijk. Hebben mijn ouders jaren gedaan als we met de vriendengroep een weekendje deden. 4 meiden op de grootste slaapkamer, 3 jongens op de een na grootste en de ouderstellen op de overige kamer + bank en dan passen 13 mensen makkelijk in een 8 persoons huisje.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Vorig jaar met een fok-meet hebben we een 6 of 8 persoonshuisje geboekt in zo'n park, maar waren met 12/13 mensen die allemaal bleven slapen
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging ook niet om stiekem volgens mij
Ging meer om STEL dat er 1 iemand afvalt, dan ligt er dus 1 iemand alleen op een hotelkamer (en dat kost die persoon dan dus het dubbele... de hele kamer). In dat geval vragen we dan of er een extra bed op een van de andere kamers kan/mag.
Welnee, laamaalulluhjoh!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
Dat was een grapje hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoor, ik zie me al slepen met ding om mijn buik, dan val ik voorover
Je wacht gewoon even af hoe dronken je wordt de 24e?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen idee nog of ik blijf slapen of niet.![]()
Dus aan mij heb je niets!
Nou weet je, de songfestivalavond bij Henk zelf is niets aan te organiseren verder, da's allemaal in kannen en kruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het chaos en daar houd ik niet van. Ben erg blij dat ik niet in de organisatie zit want ik krijg al bijna vlekken door gewoon mee te lezen
.
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
Ik gil niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
En dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel relax dat je alles zo uitzoekt enzo. Da's dan weer hoe ik egoïstisch ben
, want ik weet ook allemaal niet hoe dat werkt in hotels
.
Ja ik zie het ookquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Hadden ze geen prijsvoorstel gedaan in de mail? * Roger_Epiales kijkt vragend naar Greysquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Dat valt dus weer af.quote:Er is voor deze datum geen beschikbaarheid. Wijzig uw gegevens of kies een alternatief arrangement/prijs.
Lief!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies de reden waarom je mij dit niet moet laten regelen. Chaos all over the place.
Het leest wel alsof het een actieprijs is die ze voor ons kunnen regelen. Maar ja, better safe than sorry.quote:Goedenavond,
Erg gezellig dat u nog “ouderwets” met een groep het Songfestival gaat kijken! The voice is tegenwoordig stukken populairder
Hotelkamerveiling.nl is een mooie site met scherpe aanbiedingen die wij op rustige weekenddagen graag ook openzetten. Omdat het zulke scherpe aanbiedingen zijn hebben wij deze niet altijd beschikbaar. Jullie zijn van harte welkom bij ons, niet voor de prijzen die we via Hotelkamerveiling.nl aanbieden maar wél voor onze laagste dagprijs van EUR 89,00 per kamer ofwel 44,50 per persoon. Ik hoor graag of we jullie weer naar tevredenheid mogen verwelkomen!
Kind Regardz
Sabina Corbo
medewerker reserveringen
Hmmm... ja, klinkt niet als actie en van ontbijt wordt niet gesproken. Dan nog liever La Campanile (of hoe je dat ook schrijft). Is was die vervoerstechnisch weer gedoelijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Hmz, als ik het zo nog eens lees vind ik het juist geen actieprijs
Maar meer van 'de laagste dagprijs is dat-en-dat'. Gewoon zoals op de site, dus.
Maar heb de mail al verstuurd om het te vragen
Het is allemaal zo ruk geregeld met al die hotel sites tegenwoordig, want als je via weekendjeweg.nl naar Airport gaat, dan kost het je 119 eu per kamer voor die avond. Excl. ontbijt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
http://www.regardz.nl/onz(...)mulier.aspx?locatie=
Lijkt er op dat 44,50 gewoon hun standaard prijs is voor tweepersoonskamer zonder ontbijt.![]()
maar ik vind dat ze een ontbijtje voor een groep er wel bij in mogen gooien, hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |