Meerderjarigheid is best prettig als je met zo'n groep op pad gaatquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel..
Ach joh, dan maar met wallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar hoe dan ook, ik moet op de 25e gewoon naar school in Amersfoort
Zo erg zijn wij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Meerderjarigheid is best prettig als je met zo'n groep op pad gaat
Mag je de kroeg wel in als 16-?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zo erg zijn wij nou ook weer niet..
.
Onder begeleidingquote:
jahoor ik ging als klein jochie met m'n ouwe lui mee met havendag kwam zo de kroeg in.quote:
Veel kroegen hebben wel het beleid dat ze 16- of zelfs 18- weigeren binnen te laten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ze mogen wel binnen, maar mogen geen alcohol gebruiken of sigaretten roken / kopen
Veel mogen zelfs niet binnen hoor, hier moet je overal 18 voor zijn, begeleiding of nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onder begeleiding
Nee, ze mogen wel binnen, maar mogen geen alcohol gebruiken of sigaretten roken / kopen
Ongetwijfeld. Maar van de koningin mag het in elk gevalquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Veel mogen zelfs niet binnen hoor, hier moet je overal 18 voor zijn, begeleiding of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we niet zeggen dat we gewoon een late occupy actie zijn begonnen en met z'n allen op een plein gaan liggen, of zo?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
(Grote kans dat ik uiteindelijk toch denk, fuck it, en gewoon meega...)
Water en brood-dieet, here I come..
Je moet je geen sloeber voelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik had een beetje ingedacht dat de hele avond/nacht me zo'n 50 euro zou gaan kosten maximaal. Dus zowel de drankjes bij Henk als de overnachting.
Ik voel me wel een beetje een sloeber,.
Ik weet het niet, ik moet er nog even over denken wat nou verstandig is, wat voor mij persoonlijk haalbaar is en wat ik er voor in moet leveren.
Stom geld.
Je kappersbezoek overslaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet gewoon zorgen dat ik in maart april en mei elke maand 20 euro bespaar en dan ben ik er wel.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind een goedkope slaapplek waar we met zn allen kunnen liggen zwaar gezellig eigenlijk
Hoe durf jequote:
Jij bent echt een wijf naar mijn hartquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef Greys het volgende:
Maar ik begrijp het hoor Erik.
Als ik het puur alleen zou bepalen zouden we gewoon het Airport Hotel in duiken, want vlak bij de kroeg, super simpel te vinden (voor degenen die niet in de stad willen rijden....), gratis parkeren, aparte kamers etc. Maar het scheelt idd ca. 2 tientjes met dat hostel.
We doen van het weekend gewoon maar even meeste stemmen gelden denk ik![]()
Of we doen een tussenweg, 35 eu voor Campanile hotel.
Is zonder ontbijt, maar de Mac voor het ontbijt zit 1 km verderop.
Ik ben dan alleen weer zo dat ik denk '35 eu voor de kamer, 5 euro ontbijt is ook 40 eu. Voor 5 euro meer zit ik dan in het Airport, om de hoek van de kroeg, inclusief ontbijtbuffet'.
Ja jonguh, hoe graag wil je mee?quote:
De taxibusjes worden dan wat duur maar anders hadden we het zo gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Neem met z'n twaalven één hotelkamer in het Airport; jullie slapen toch niet, dus het gaat er vooral om dat je droog zit
En jullie mog en ook allemaal bij mij komen slapen; ontbijt gratis
Hoeveel toiletten heb jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Neem met z'n twaalven één hotelkamer in het Airport; jullie slapen toch niet, dus het gaat er vooral om dat je droog zit
En jullie mog en ook allemaal bij mij komen slapen; ontbijt gratis
Ook!quote:
Eén. Maar ook 6 kattenbakkenquote:
Op de opritquote:
Ufkeursquote:
Ik spuit alles en iedereen vakkundig door voor binnenkomstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef Cat22 het volgende:
En met een beetje pech regent het of is er een rioolbuis verstopt en dan valt het helemaal niet op als je in de woonkamer plast.![]()
Sorry Elies.![]()
![]()
Tssskkkk.... partypoeperTquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Gezellig heur, maar een uur rijden naar de slaapplaats is me net effe een pietsie te furrrrr
En als ik beloof dat ik je leer hoe je de goeije kant uit moet springen met de makkareejna?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:27 schreef Greys het volgende:
Gezellig heur, maar een uur rijden naar de slaapplaats is me net effe een pietsie te furrrrr
Daar hebben we het vanavond wel even over.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als ik beloof dat ik je leer hoe je de goeije kant uit moet springen met de makkareejna?
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hebben we het vanavond wel even over.
...en ditquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?
Dit is ook mijn mening, alleen in een tentje op een camping zie ik niet zo zitten maar voor de rest is alles okequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Wat veel en wat leuke opties!![]()
Ik hoef niet zo naar de beurs te kijken maar vind het slaapzaal idee ook erg gezellig. Voor één nachtje dan, daarna is iets meer privacy ook weer erg prettig.![]()
Kortom: ik vind alles prima en heb er alle begrip voor dat smallere beurzen en lichamelijke mankementjes en vervoerstechnische zaken meer leidend kunnen zijn in de beslissing.![]()
En als we er echt niet uitkomen zou je een clubje hostel en een clubje hotel kunnen maken zodat iedereen iets heeft waar hij/zij zich fijn bij voelt. Komt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |