Schandalig wat ze durven te vragen voor een ontbijtjequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Oke, Rotterdam Blijdorp hotel valt af sowieso
Die geven mij een duurdere prijs dan via Bookings.com
[..]
Pinksteren hoezeequote:
Vrienden en wifiquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig? Je hebt al je vrienden al om je heen.
Hoeveel toiletten heb jij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pinksteren hoezee
Maar komt goed, in het ergste geval slapen we allemaal bij mij
2 en een tuinquote:
2, waarvan eentje lilaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Goede avond,,
Wij danken U voor Uw interesse in ons hotel.
Jammer genoeg is het minimum tarief op die datum 100 ¤ voor een standaard single kamer met een eenpersoonsbed.
Met gastvrije groet,
Bettina Jansen
Team Hotel Rotterdam
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
BWAHAHAHAAAAAAAAA Maes
Daarom hou ik nou zo van je. Zelfde posts met 4 seconden verschil
quote:
Ja doei!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Oh het Crown Hotel valt helemaaaaaaaaal af, want die snappen er geen ruk van.
Die willen me single kamers aansmeren voor 100 eu pp
[..]
Het kan niet anders dan dat dequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond het antwoord van Airport Rotterdam dan wel weer allerschattigstDat ze het zo gezellig vond dat we het songfestival gaan kijken
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
Dus even bijhouden in 1 post:
- Airport Rotterdam 44,50 pp incl ontbijt, dicht bij de kroeg en gratis parkeren
- Blijdorp VdValk Hotel: 66 eu incl ontbijt pp (ja dag)
- Blokhutten Camping Rotterdam: gemaild, antwoord volgt nog
- Campanile Hotel Rotterdam, ca. 35 eu pp, even vragen of dat incl onbijt is, gemaild
- Hostel ROOM Rotterdam, 19,50 pp in 12-persoons slaapzaal, nog te mailen
- Crown Hotel kan de klere krijgen, die willen ons in single (!) kamers voor 100 eu pp stoppen
Ja en dan maar heel hard duimen dat ze een plee hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat deblokhut
ook zoiets antwoordt.
Ja dat is waar, ¤ 1.30 per uur op een nabij gelegen locatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Is dat in het centrum? Want dat is weer zo klote en duur parkeren
Daarom ging ik in eerste instantie ook voor Airport Hotel, of Campanile (ook gratis parkeren) of de blokhutten (goedkoop parkeren).
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
Jawellll, ik mail me een ongelukquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
WELLUSquote:
Die was ook al aan het meedenkenquote:
Snurken op zijn spareribs.quote:
KUMBAJAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Is er dan midden in de nacht ook nog een kampvuur?
Zolang het niet het dak van de blokhut is waar ik zou slapen vind ik alles best.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
dank je wel voor de reminder http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Ik snap ook meteen waarom sindsdien Fleshlight op de markt is gekomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Oh ja jottem, Indianen Joan en een kampvuur, dan kom je al snel daarop uit idd.
Ik riep laatst al dat de aubergines thuis moesten blijven![]()
Waarom kom je niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik kom niet en blijf dan wel niet slapen, nu vertrek ik wel
Trusten
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?. Er wil vast wel iemand voor je zorgen.
.
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |