quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
Jawellll, ik mail me een ongelukquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
WELLUSquote:
Die was ook al aan het meedenkenquote:
Snurken op zijn spareribs.quote:
KUMBAJAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Is er dan midden in de nacht ook nog een kampvuur?
Zolang het niet het dak van de blokhut is waar ik zou slapen vind ik alles best.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
dank je wel voor de reminder http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Ik snap ook meteen waarom sindsdien Fleshlight op de markt is gekomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Oh ja jottem, Indianen Joan en een kampvuur, dan kom je al snel daarop uit idd.
Ik riep laatst al dat de aubergines thuis moesten blijven![]()
Waarom kom je niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik kom niet en blijf dan wel niet slapen, nu vertrek ik wel
Trusten
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?. Er wil vast wel iemand voor je zorgen.
.
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |