ja met dat gehinnik naast me over of de meter uitslaat van cola en cappuccinoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
Agent tegen Tombo: 'Heeft u gedronken?'
Tombo: "Nee, MAAR ZIJ WEL!!!!"
Oh nee al die halve flesjes cola op tafel waren van die gast die jouw foonoplader had gebruikt. Heel bijzonder, hoe meer cola, hoe meer wartaal er uit kwamquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja met dat gehinnik naast me over of de meter uitslaat van cola en cappuccino
en ik had heul geen cola op
Ja die taart. *grom*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Maes het volgende:
Het was echt gezellig en de taart was heerlijk!!!!!!!
Elies had nog sjans
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Maes het volgende:
Het was echt gezellig en de taart was heerlijk!!!!!!!
Elies had nog sjans
De calorieën deden er nog net geen dansje bovenop idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat was geen taart, maar chocoladeboter in punten gesneden
Zo is dat! We kunnen altijd onze groene broek nog aandoen. Dát zal ze lerenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
De calorieën deden er nog net geen dansje bovenop idd.
Maar fuck calorieën. Ik wil het weer de 24e, wat het ook was
quote:Beste,
Wij zitten dan helemaal vol.
Met vriendelijke Groet,
Jeroen van Essen
Scoutcentrum Rotterdam
’s Gravenweg 101
2902 LE Capelle aan den IJssel
Die komt met extra taxikosten en ontbijtje ook rond de 45. Dan is het dom als we die doen.quote:Want die kost 35 eu pp ZONDER ontbijt, Airport 45 eu INCL ontbijt.
Dus bij Campanile komt er bij de Mac zo 5 eu bij aan ontbijt, zit je al op 40 euro. Paar euro extra omdat de taxi verder naar de kroeg is, zit je dus op 43 euro ofzo terwijl Airport 45 kost.
En voor die 2 euro neem ik aan dat we dan liever een uitgebreid ontbijtbuffet hebben en om de hoek slapen.
Maar hoe doe je dat dan met blijven slapen?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, de financiering is geregeld.
Geld kan mij dus niet meer tegenhouden, ik heb nog geen beschikbaarheid doorgegeven voor die week op het werk, dus dat is ook geen probleem.
Nu nog wachten op mijn schoolrooster. Als ik een college heb die ik niet kan missen vrijdagochtend, dan moet ik helaas afhaken.. Maar ik ga gewoon van het positieve uit
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsquote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef Goodbye het volgende:
Wat betreft dat Airport Hotel.. is dat niet gewoon te lopen? Of zit het aan de snelweg ofzoVerder klinkt mij persoonlijk die het best in de oren (maar ik snap de tegens inderdaad).
Oh, dat zou helemaal makkelijk zijn (gewoon een beetje proppen in de auto's anders.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsLangs het vliegveld) want ik bedacht me net dat áls het 't Airport wordt, dat het dan makkelijk te doen is dat bv Tombo en ik en Maes even wat mensen heen en weer gooien met de auto, hoeft er geen taxi aan te pas te komen.
23 april begint het nieuwe blok, dus daarvoor zal ik het wel horen. Ik weet niet wanneer je ongeveer wilt gaan boeken?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met blijven slapen?
Want jij wilde toch ook overnachten? En wanneer weet je je school rooster dan? Eind april ergens toch, of heb ik niet goed opgelet?We kunnen niet pas eind april hotelkamers boeken bedoel ik
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook eten bij Henkie. Misschien carpaccio ofzo
hihihihihihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |