Maar als je zelf mensen in auto's om je heen gaat gooien moet je weer de hele tijd op een spaatje zittenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen hoeft niet (en is eng, want binnendoor moet je dan door een donker stuk bos achtig ietsLangs het vliegveld) want ik bedacht me net dat áls het 't Airport wordt, dat het dan makkelijk te doen is dat bv Tombo en ik en Maes even wat mensen heen en weer gooien met de auto, hoeft er geen taxi aan te pas te komen.
Sorry, kon 't niet laten!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik stem ook voor het hotel. en ik rij met liefde een keer extra op en neer
Sowieso voor de aankomst, dan zijn er zat mensen die kunnen taxiën van hotel naar kroegquote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar als je zelf mensen in auto's om je heen gaat gooien moet je weer de hele tijd op een spaatje zitten,
of bedoel je dit puur voor de aankomst, niet 's avonds?
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
23 april begint het nieuwe blok, dus daarvoor zal ik het wel horen. Ik weet niet wanneer je ongeveer wilt gaan boeken?
Oh sorry, las er overheenquote:
Late-avond-taxi komt denk ik gewoon neer op met zijn allen in een of twee taxibusjes naar Airport Hotelquote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil best vooraf mensen ophalen, maar het hele punt dat ik blijf slapen is dat ik een glaasje kan drinken. En ik drink niet veel omdat ik al snel op mijn kop sta, maar ik ga dan zeker geen auto meer rijden. Als ik niet zou drinken zou ik in principe nog naar huis kunnen rijden. Maar een drankje hoort voor mij toch bij zo'n avond.
Dus op mij moet je niet meer rekenen als late-avond taxi [/egoistisch].![]()
Hoeveel zou ene taxi naar het hostel ongeveer kosten? Dan zouden mensen dat in de afweging mee kunnen laten wegen. Met 4 mensen een taxidelen+overnachting hostel is wellicht nog een stuk goedkoper dan airport hotel.
Ik heb écht geen flauw idee. Ik ga bijna nooit met een taxi.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Cat22 het volgende:
Hoeveel zou ene taxi naar het hostel ongeveer kosten? Dan zouden mensen dat in de afweging mee kunnen laten wegen. Met 4 mensen een taxidelen+overnachting hostel is wellicht nog een stuk goedkoper dan airport hotel.
Ah.. Okee! Nou, count me in. Afgelopen 3 blokken had ik of vrij op vrijdag, of een hoorcollege. Ik ga er van uit dat die lijn zo door blijft gaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, las er overheen
Maar als het hotelkamers worden (of zelfs hostel) moeten we denk ik uiterlijk eind deze week wel boekenWant in Airport Hotel waren er geloof ik nog maar 7 kamers op het moment. En hostel kon nu nog wel e.e.a. doen qua indeling, maar die zitten straks ineens vol met buitenlandse boekingen
eventueel misschien vragen of we met 3 op een kamer kunnen ( als we iets meer betalen) als er meer mensen meegaan dan nu?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, las er overheen
Maar als het hotelkamers worden (of zelfs hostel) moeten we denk ik uiterlijk eind deze week wel boekenWant in Airport Hotel waren er geloof ik nog maar 7 kamers op het moment. En hostel kon nu nog wel e.e.a. doen qua indeling, maar die zitten straks ineens vol met buitenlandse boekingen
Was ik ook al aan het denken. Een bed erbij is sowieso wat goedkoper dan een extra kamer.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eventueel misschien vragen of we met 3 op een kamer kunnen ( als we iets meer betalen) als er meer mensen meegaan dan nu?
Ja mij ook!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef tombolafan het volgende:
En je mag mij met liefde op een bank gooien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bedoel ik: ik wil wel als reservequote:Op zondag 18 maart 2012 12:51 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat er eerder slapers zullen afvallen dan bij komenWant er zijn eerder afhakers dan mensen die alsnog willen slapen, ik zou niet weten van de lijst wie er alsnog zouden willen slapen. Zal Oognip en MM even een dm sturen of zij sowieso naar huis rijden.
En stel dat er 1 persoon af moet haken, dan vraag ik idd of die andere persoon van die kamer dan als derde bed op een van de andere kamers mag
Zal ie blij mee zijn jaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op school...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef indaha het volgende:
Ja gewoon naar binnen smokkelen , zou het opvallen als ik mijn opblaasbaar bed meeneem
Goed ideequote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Moet kunnen!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed idee, het wordt wel een zesling dan
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89 o.v.b
- Roger_Epiales
- Steve
Ja, ik ben m'n tas al aan het inpakken, ben naar huis gestuurdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
Check!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Ging ook niet om stiekem volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2012 13:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check!
Oh, en mietje dat ik ben houd ik niet zo van stiekem met meerdere mensen op één kamer slapen terwijl er maar voor twee geboekt is. Plus dat de extra slapers dan ook niet kunnen ontbijten.
Bij zo'n park kan dat makkelijk. Hebben mijn ouders jaren gedaan als we met de vriendengroep een weekendje deden. 4 meiden op de grootste slaapkamer, 3 jongens op de een na grootste en de ouderstellen op de overige kamer + bank en dan passen 13 mensen makkelijk in een 8 persoons huisje.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Vorig jaar met een fok-meet hebben we een 6 of 8 persoonshuisje geboekt in zo'n park, maar waren met 12/13 mensen die allemaal bleven slapen
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging ook niet om stiekem volgens mij
Ging meer om STEL dat er 1 iemand afvalt, dan ligt er dus 1 iemand alleen op een hotelkamer (en dat kost die persoon dan dus het dubbele... de hele kamer). In dat geval vragen we dan of er een extra bed op een van de andere kamers kan/mag.
Welnee, laamaalulluhjoh!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
Dat was een grapje hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoor, ik zie me al slepen met ding om mijn buik, dan val ik voorover
Je wacht gewoon even af hoe dronken je wordt de 24e?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen idee nog of ik blijf slapen of niet.![]()
Dus aan mij heb je niets!
Nou weet je, de songfestivalavond bij Henk zelf is niets aan te organiseren verder, da's allemaal in kannen en kruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het chaos en daar houd ik niet van. Ben erg blij dat ik niet in de organisatie zit want ik krijg al bijna vlekken door gewoon mee te lezen
.
Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
Ik gil niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
En dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel relax dat je alles zo uitzoekt enzo. Da's dan weer hoe ik egoïstisch ben
, want ik weet ook allemaal niet hoe dat werkt in hotels
.
Ja ik zie het ookquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Hadden ze geen prijsvoorstel gedaan in de mail? * Roger_Epiales kijkt vragend naar Greysquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Dat valt dus weer af.quote:Er is voor deze datum geen beschikbaarheid. Wijzig uw gegevens of kies een alternatief arrangement/prijs.
Lief!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies de reden waarom je mij dit niet moet laten regelen. Chaos all over the place.
Het leest wel alsof het een actieprijs is die ze voor ons kunnen regelen. Maar ja, better safe than sorry.quote:Goedenavond,
Erg gezellig dat u nog “ouderwets” met een groep het Songfestival gaat kijken! The voice is tegenwoordig stukken populairder
Hotelkamerveiling.nl is een mooie site met scherpe aanbiedingen die wij op rustige weekenddagen graag ook openzetten. Omdat het zulke scherpe aanbiedingen zijn hebben wij deze niet altijd beschikbaar. Jullie zijn van harte welkom bij ons, niet voor de prijzen die we via Hotelkamerveiling.nl aanbieden maar wél voor onze laagste dagprijs van EUR 89,00 per kamer ofwel 44,50 per persoon. Ik hoor graag of we jullie weer naar tevredenheid mogen verwelkomen!
Kind Regardz
Sabina Corbo
medewerker reserveringen
Hmmm... ja, klinkt niet als actie en van ontbijt wordt niet gesproken. Dan nog liever La Campanile (of hoe je dat ook schrijft). Is was die vervoerstechnisch weer gedoelijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Hmz, als ik het zo nog eens lees vind ik het juist geen actieprijs
Maar meer van 'de laagste dagprijs is dat-en-dat'. Gewoon zoals op de site, dus.
Maar heb de mail al verstuurd om het te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |