Zal ie blij mee zijn jaquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op school...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef indaha het volgende:
Ja gewoon naar binnen smokkelen , zou het opvallen als ik mijn opblaasbaar bed meeneem
Goed ideequote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon om je buik binden en zeggen dat je zwanger bent!
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, zoals ik zei, count me in. En anders ben ik wel een dagje ziek op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Moet kunnen!quote:Op zondag 18 maart 2012 12:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed idee, het wordt wel een zesling dan
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89 o.v.b
- Roger_Epiales
- Steve
Ja, ik ben m'n tas al aan het inpakken, ben naar huis gestuurdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh Pat, snel, Russisch praten, daar istie!
Check!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:05 schreef Greys het volgende:
Maar deze willen dus allemaal echt nog steeds blijven slapen?
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_Epiales
- Steve
Ging ook niet om stiekem volgens mijquote:Op zondag 18 maart 2012 13:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check!
Oh, en mietje dat ik ben houd ik niet zo van stiekem met meerdere mensen op één kamer slapen terwijl er maar voor twee geboekt is. Plus dat de extra slapers dan ook niet kunnen ontbijten.
Bij zo'n park kan dat makkelijk. Hebben mijn ouders jaren gedaan als we met de vriendengroep een weekendje deden. 4 meiden op de grootste slaapkamer, 3 jongens op de een na grootste en de ouderstellen op de overige kamer + bank en dan passen 13 mensen makkelijk in een 8 persoons huisje.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Vorig jaar met een fok-meet hebben we een 6 of 8 persoonshuisje geboekt in zo'n park, maar waren met 12/13 mensen die allemaal bleven slapen
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ging ook niet om stiekem volgens mij
Ging meer om STEL dat er 1 iemand afvalt, dan ligt er dus 1 iemand alleen op een hotelkamer (en dat kost die persoon dan dus het dubbele... de hele kamer). In dat geval vragen we dan of er een extra bed op een van de andere kamers kan/mag.
Welnee, laamaalulluhjoh!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
Dat was een grapje hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook mee eens. Maar daar heb je toch geen luchtbed voor nodig?
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat was een grapje hoor, ik zie me al slepen met ding om mijn buik, dan val ik voorover
Je wacht gewoon even af hoe dronken je wordt de 24e?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb geen idee nog of ik blijf slapen of niet.![]()
Dus aan mij heb je niets!
Nou weet je, de songfestivalavond bij Henk zelf is niets aan te organiseren verder, da's allemaal in kannen en kruikenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het chaos en daar houd ik niet van. Ben erg blij dat ik niet in de organisatie zit want ik krijg al bijna vlekken door gewoon mee te lezen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |