Groot gelijk hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
Ik gil niks.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef Greys het volgende:
Nee maar als jullie dat fijner vinden, dat ieder het gewoon voor zich regelt waar hij/zij slaapt, gewoon gillen hoor. Is voor mij alleen maar makkelijker
Ik hoor het wel. Ik ga alleen - even heel egoïstisch - voor mezelf gewoon van de week wel boeken, want ik wil niet dat straks alles vol zit ivm Pinksteren en ik dan alsnog naar huis moet gaan rijden de 24e
En dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel relax dat je alles zo uitzoekt enzo. Da's dan weer hoe ik egoïstisch ben
, want ik weet ook allemaal niet hoe dat werkt in hotels
.
Ja ik zie het ookquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Hadden ze geen prijsvoorstel gedaan in de mail? * Roger_Epiales kijkt vragend naar Greysquote:Op zondag 18 maart 2012 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik nu kijk op de site van het Airport hotel, en ik ga kijken naar een 2-persoonskamer, dan kan ik kiezen uit eentje van 44.50 zonder ontbijt en eentje van 59.50 met ontbijt Per persoon.
Dat valt dus weer af.quote:Er is voor deze datum geen beschikbaarheid. Wijzig uw gegevens of kies een alternatief arrangement/prijs.
Lief!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Precies de reden waarom je mij dit niet moet laten regelen. Chaos all over the place.
Het leest wel alsof het een actieprijs is die ze voor ons kunnen regelen. Maar ja, better safe than sorry.quote:Goedenavond,
Erg gezellig dat u nog “ouderwets” met een groep het Songfestival gaat kijken! The voice is tegenwoordig stukken populairder
Hotelkamerveiling.nl is een mooie site met scherpe aanbiedingen die wij op rustige weekenddagen graag ook openzetten. Omdat het zulke scherpe aanbiedingen zijn hebben wij deze niet altijd beschikbaar. Jullie zijn van harte welkom bij ons, niet voor de prijzen die we via Hotelkamerveiling.nl aanbieden maar wél voor onze laagste dagprijs van EUR 89,00 per kamer ofwel 44,50 per persoon. Ik hoor graag of we jullie weer naar tevredenheid mogen verwelkomen!
Kind Regardz
Sabina Corbo
medewerker reserveringen
Hmmm... ja, klinkt niet als actie en van ontbijt wordt niet gesproken. Dan nog liever La Campanile (of hoe je dat ook schrijft). Is was die vervoerstechnisch weer gedoelijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Hmz, als ik het zo nog eens lees vind ik het juist geen actieprijs
Maar meer van 'de laagste dagprijs is dat-en-dat'. Gewoon zoals op de site, dus.
Maar heb de mail al verstuurd om het te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |