Dunnoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, briljant!Die eerste, wtf, man, heeft ie een vrouwenbroek aan of zo dat ie zo laag zit.
Nee toen zat ik helemaal vooraan, bummer!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ben ik blij dat greys niks van het NSF heeft..
Ga morgen het langste shirt kopen wat ik kan vinden om diep in mijn broek te stoppen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga op de 24e weer buttcrack paparazzi zijn, so beware!
Doe een tuinbroek aanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga morgen het langste shirt kopen wat ik kan vinden om diep in mijn broek te stoppen.
Hier!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar waar blijft de Strakke Groene Broek foto?
Misschien mag ik wel een overall van mijn werk lenen.quote:
Vast nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien mag ik wel een overall van mijn werk lenen.![]()
Ben ik wel helemaal in het wit, is dat erg?
Jij vooral, Cosmaquote:
Ja, de rest er even af geknipt, want heel het klantenbestand stond op die pic zo ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.
"Greys!! Nee! NEE! Je doet het n....
Oh. Ze deed het"
Zaanse Schans, persdag Sieneke:
[ afbeelding ]
Kroeg, Woerden:
[ afbeelding ]
Voor ons in Düsseldorf tijdens halve finale Eurovisie:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Klinkt als een gezellig avondjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de rest er even af geknipt, want heel het klantenbestand stond op die pic zo ongeveer
Wel schattig, er vierde iemand haar verjaardag. Sommige mensen kwamen ons ook feliciteren
Als je bilspleetfoto's gaat posten kun je er donder op zeggen dat Dirk weer "spontaan" binnen komt vallenquote:
Misschien een bril nodig, in dat geval wil ik het best wel even uitvergroten, maar er staat Cosmo2.0.quote:
Ach verhip, nu zie ik hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Misschien een bril nodig, in dat geval wil ik het best wel even uitvergroten, maar er staat Cosmo2.0.
Ik wilde bijna zeggen dat ik het gewoon ruik, maar in deze context laat ik dat mooi achterwege.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je bilspleetfoto's gaat posten kun je er donder op zeggen dat Dirk weer "spontaan" binnen komt vallen
Kontextquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik het gewoon ruik, maar in deze context laat ik dat mooi achterwege.
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?quote:
En je moest nog rijden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
Oh toen we van de kroeg naar de auto liepen net pleurden we allebei haast van de stoeprand. Geen idee waarom, want Tombo had niets gedronken en ik niet veel
Precies op dat moment kwam er een politie auto aan rijden. 100 Meter verder zagen ze ons in de auto stappen, Tombo kon meteen blazenIk riep nog 'slaat ie ook uit van cappucino???' maar nee...
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Greys het volgende:
Oh toen we van de kroeg naar de auto liepen net pleurden we allebei haast van de stoeprand. Geen idee waarom, want Tombo had niets gedronken en ik niet veel
Precies op dat moment kwam er een politie auto aan rijden. 100 Meter verder zagen ze ons in de auto stappen, Tombo kon meteen blazenIk riep nog 'slaat ie ook uit van cappucino???' maar nee...
Zet ze maar in mijn "Heren hijs uw broek op" fotomapje op FBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?
Ik denk dat de meerderheid van de aanwezigen hier wel blij van wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik maak nu altijd foto's van mijn eigen bilspleet... is een tik. Geen idee waar dat zo ineens vandaan komt. Zijn mooi hoor, zien?
Dat had jij goed geregeldquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef Greys het volgende:
En vlak daarvoor hadden we het er allebei dus over dat we meestal het haasje zijn met blazen maar dat dat altijd goed gaat omdat we niet met drank op rijden. En hop, blazen maarrrrrrrr![]()
Ik wilde de agenten nog terug roepen voor een foto, maar dat mocht dan weer niet van Tombo
En ik vroeg niet eens of ze wilden bukken voor een kontenfoto hoor.quote:
Ze is gewoon vrolijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys weet je zeker dat je niet veel gedronken hebt?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Greys het volgende:
Agent tegen Tombo: 'Heeft u gedronken?'
Tombo: "Nee, MAAR ZIJ WEL!!!!"
Wij leken ook wel een stel kleuters met ons gegiechel en gelalquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet ook altijd blazen....en iedere keer zit ik onnozel te giechelen van de zenuwen
Vier (geloof ik) rode wodka redbull, waarvan de eerste driekwart longdrinkglas vol met wodka.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys weet je zeker dat je niet veel gedronken hebt?
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij leken ook wel een stel kleuters met ons gegiechel en gelal
[..]
Vier (geloof ik) rode wodka redbull, waarvan de eerste driekwart longdrinkglas vol met wodka.
Maar ik ben gewoon van mezelf heel gezellig hoor
Ja, ik maar wachten op een foto op wazzaaaapquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:19 schreef Greys het volgende:
Oeh en de chocoladetaart van Henk was ook intoxicating
Ing! Jou moet ik even hebben!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik maar wachten op een foto op wazzaaaap
Oh ja! Bietjes eerste nieuwe cursusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:23 schreef Greys het volgende:
Tukkietijd!
Ik moet morgen met Beetle over hindernissen springen enzo![]()
Bedankt voor het lachen dames, was gezellig
Tiep maar hoor, ik moet nog naar boven en tandenpoetsen enzo....en eenmaal onder het dekbed lees ik altijd ff bij op Fok.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lamaar; kan niet snel genoeg typen
truste mopsen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:20 schreef Greys het volgende:
Oh en wat ook nog wel lollig ende lullig was... Tombo had trek in carpaccio zei ze op de heenweg.
Ik zei 'Nee joh, volgens mij hebben ze er hamburgers en saté enzo'. Dus wij braaf hamburgert met friet besteld. En 1 minuut nadat we dat besteld hadden kwam de carpaccio voor een andere tafel langs.
Sorry, Tombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |