quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivierenquote:
Of Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruiptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaan
En dan komen we allemaal bij jou slapen
Lijkt me reuze gezellig! Fanta wil niet meer bij me slapen; die vindt zichzelf daar te groot voor of zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef indaha het volgende:
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruipt
Ja, jouw deel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Rotterdam is niet ver, Henk heeft gewoon de leukste kroeg voor dit.
Een deel van jullie woont gewoon niet op de goede plek.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jouw deel.Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven.
*zucht*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Nou de groeten, ik ga geen andere kroeg meer zoeken voor de 24e, jullie doen het er maar mee![]()
En het Airport Hotel heeft ook gewoon gratis parkeren heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gekkie, natuurlijk komen wequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
Ik wil het horen, de 24e!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Gekkie, natuurlijk komen we, ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen
Het was ook een grapje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
Ik regel niet alles. Muis en ik regelen allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje.![]()
Ik vind het prima dat jij alles regelt en als jij een favo kroegje hebt is het logisch dat je daarnaar kijkt.![]()
Tuurlijkquote:Maar mag ik ook een beetje balen dat ik bij voorbeeld vanavond niet op en neer kan komen omdat het best een pokke-end weg is? Of mag dat niet gezegd worden?
Oh maar da's echt puur omdat anders het verschil in kosten van hotel en hostel bv in één klap weg isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Niet schuldig voelen. Klaar!![]()
En jij bent trouwens degene die telkens zo netjes naar parkeerkosten kijkt. Daar was ik (provinciaaltje) totaaaaal niet mee bezig.
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is de verbinding station-kroeg ook alweer? Want dat is het belangrijkst toch? De OV slapers gaan daarna mee in het taxibusje, en de chauffeurs moeten even kijken wat het handigste is: auto bij hotel/hostel/blokhut of auto 's nachts bij de kroeg laten staan en 's morgens oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |