abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109168764
Jeetje, even bijgelezen :P

Wat allemaal leuke ideeën al voor het slapen *O* Het goedkoopst komt mij natuurlijk het best uit, gezien ik ook maar een studentje ben :P Daarnaast, als het wat duurder wordt, prima.. ! Ik ga dan niet lopen zeuren.. maar 100 euro per nacht is too much :P HAHA
pi_109168768
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg? :'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Takaiki het volgende:

[..]

...en dit ;(
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_109168783
Ohja, en in tentjes doe ik niet hoor :P

En, het liefst ook een plek waar alles al is, zodat ik niks hoef mee te slepen vanuit het hoge noorden :Y)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:33:28 #54
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_109168843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:

[..]

[..]

Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren :P
Of Rowwen Heze.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_109168870
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Of Rowwen Heze.
Ook prima ^O^
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:45:51 #56
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109169281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaan _O-

En dan komen we allemaal bij jou slapen O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_109169472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaan _O-

En dan komen we allemaal bij jou slapen O+
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruipt :P
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:56:10 #58
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_109169643
Als mijn huis toch eens groot genoeg was dan mocht iedereen ook naar mij komen :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:56:40 #59
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109169663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef indaha het volgende:
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruipt :P
Lijkt me reuze gezellig! Fanta wil niet meer bij me slapen; die vindt zichzelf daar te groot voor of zo :{w :r dus kom maar op O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:25:50 #60
163650 Greys
pi_109172497
Rotterdam is niet ver, Henk heeft gewoon de leukste kroeg voor dit.
Een deel van jullie woont gewoon niet op de goede plek.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109172634
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Rotterdam is niet ver, Henk heeft gewoon de leukste kroeg voor dit.
Een deel van jullie woont gewoon niet op de goede plek.
Ja, jouw deel. }:| Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109172712
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, jouw deel. }:| Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven. :6
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:31:55 #63
163650 Greys
pi_109172723
Nou de groeten, ik ga geen andere kroeg meer zoeken voor de 24e, jullie doen het er maar mee ^O^
En het Airport Hotel heeft ook gewoon gratis parkeren heur :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109172783
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Nou de groeten, ik ga geen andere kroeg meer zoeken voor de 24e, jullie doen het er maar mee ^O^
En het Airport Hotel heeft ook gewoon gratis parkeren heur :6
*zucht*

Dan zal het wel moeten. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_109172818
Lucille gaat de ESFs bespreken! *O*

*verhuist naar SC of ander passend topic*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:35:59 #66
163650 Greys
pi_109172865
Ja ik weet dat het een grapje is :@ Maar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109172913
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje is :@ Maar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
Gekkie, natuurlijk komen we :* , ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:38:03 #68
163650 Greys
pi_109172934
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef indaha het volgende:

[..]

Gekkie, natuurlijk komen we :* , ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen :P
Ik wil het horen, de 24e! *O* Luidtdt en duidelijcktttt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109172976
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Het was ook een grapje. :D

Ik vind het prima dat jij alles regelt en als jij een favo kroegje hebt is het logisch dat je daarnaar kijkt. ^O^

Maar mag ik ook een beetje balen dat ik bij voorbeeld vanavond niet op en neer kan komen omdat het best een pokke-end weg is? Of mag dat niet gezegd worden? :@
pi_109173000
Wat zit je nou te daaze..joh.., :* , het klinkt voor geen meter met een vet Limburgs accent _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:44:07 #71
163650 Greys
pi_109173156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het was ook een grapje. :D

Ik vind het prima dat jij alles regelt en als jij een favo kroegje hebt is het logisch dat je daarnaar kijkt. ^O^
Ik regel niet alles. Muis en ik regelen alles ;)

quote:
Maar mag ik ook een beetje balen dat ik bij voorbeeld vanavond niet op en neer kan komen omdat het best een pokke-end weg is? Of mag dat niet gezegd worden? :@
Tuurlijk :* Maar het ging mij daar ook totaal niet om. Ik bedoel dat van vanavond dat snap ik, maar dat is gewoon een privé date/avondje uit (waar jullie van harte welkom zijn hoor, maar het heeft eigenlijk geen fuck te maken met de 24e :P ). Dat dat toevallig ook daar is... Had net zo goed ergens anders kunnen zijn.

Maar het klonk nu een beetje alsof het niet alleen om vanavond ging, maar ook om de plaats van de 24e ivm geen parkeerkosten elders en ... nou ja, ik houd er over op. Ik wil me er gewoon niet schuldig over gaan voelen dat het in mijn buurt is. Dus ik ga het niet doen ook. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109173296
Niet schuldig voelen. Klaar! *O*

En jij bent trouwens degene die telkens zo netjes naar parkeerkosten kijkt. Daar was ik (provinciaaltje :') ) totaaaaal niet mee bezig. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 16:53:34 #73
163650 Greys
pi_109173545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Niet schuldig voelen. Klaar! *O*

En jij bent trouwens degene die telkens zo netjes naar parkeerkosten kijkt. Daar was ik (provinciaaltje :') ) totaaaaal niet mee bezig. _O-
Oh maar da's echt puur omdat anders het verschil in kosten van hotel en hostel bv in één klap weg is ;)

Want even praktisch over de slaapkeuzes:
Eigenlijk valt het Campanile al af, bedacht ik me vanmiddag, toch? :@
Want die kost 35 eu pp ZONDER ontbijt, Airport 45 eu INCL ontbijt.
Dus bij Campanile komt er bij de Mac zo 5 eu bij aan ontbijt, zit je al op 40 euro. Paar euro extra omdat de taxi verder naar de kroeg is, zit je dus op 43 euro ofzo terwijl Airport 45 kost.
En voor die 2 euro neem ik aan dat we dan liever een uitgebreid ontbijtbuffet hebben en om de hoek slapen :D

Dus dan blijft over hostel of Airport.
Of blokhutten, maar daar heb ik nog geen antwoord van, van de scouting ook niet. Dus daar probeer ik morgen effe achteraan te bellen :Y

Hostel klinkt echt superleuk, omdat we daar indien gewenst met veel op 1 kamer kunnen. Nadeel echter is dus weer het parkeren daar plus het feit dat de kroeg buiten het centrum zit en we dan door het hostel alsnog weer dwars door de stad moeten gaan crossen. En voor degenen die met OV komen is het wat irritanter.

Misschien het beste als ik morgen voor de hondencursus nog effe bel met de blokhutten en de scouting en dat we dan morgenavond gewoon de knoop door hakken?

Of is het eventueel een optie dat we een cluppie hotel en een cluppie hostel doen? Is dat uberhaupt gezellig, zijn er mensen die dat willen?

Disclaimer: het maakt mij echt geen fuck uit welke het wordt :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109173843
Kijk evne wanneer je je antwoord van blokhutten en scouting hebt en leg de slapers dan de opties voor.
(inclusief voor- en nadelen qua vervoer, parkeren en OV).

En dan is het woord aan het volk!

Mij maakt het ook geen ruk uit. _O- Autorijden vind ik geen probleem, taxibusje rijdt wel op en neer en met een groepje is dat ook niet zo duur. OV volk kan vast ook opgepikt worden van een station, als ik dit topic zo lees. Ikzelf heb één plekje over maar kan na droppen van mijn passagiers evt nog op en neer rijden.

Hoe is de verbinding station-kroeg ook alweer? Want dat is het belangrijkst toch? De OV slapers gaan daarna mee in het taxibusje, en de chauffeurs moeten even kijken wat het handigste is: auto bij hotel/hostel/blokhut of auto 's nachts bij de kroeg laten staan en 's morgens oppikken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 maart 2012 @ 17:06:03 #75
163650 Greys
pi_109174004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is de verbinding station-kroeg ook alweer? Want dat is het belangrijkst toch? De OV slapers gaan daarna mee in het taxibusje, en de chauffeurs moeten even kijken wat het handigste is: auto bij hotel/hostel/blokhut of auto 's nachts bij de kroeg laten staan en 's morgens oppikken.
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch? :@

Ik denk dat alle slapers, auto of OV, eerst naar het hotel zouden 'moeten' gaan. Dat dat het handigst is (iedereen die daar van wil afwijken moet dat gewoon doen!). Maar dan kan je daar je slaapspullen gooien in het hotel, dan gezamenlijk met taxi naar kroeg en weer terug. En de auto's blijven dan gewoon bij hotel/hostel staan.

En we hebben genoeg mensen om even wat OV-ers op te pikken van station en dan in hotel te gooien :Y

De OV-ers die niet slapen (zijn dat er veel? ik ben het effe kwijt) daarvan weet ik dan alleen effe niet hoe die dan van de kroeg 's nachts bij het station komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')