Het goedkoopst komt mij natuurlijk het best uit, gezien ik ook maar een studentje ben
 Het goedkoopst komt mij natuurlijk het best uit, gezien ik ook maar een studentje ben  Daarnaast, als het wat duurder wordt, prima.. ! Ik ga dan niet lopen zeuren.. maar 100 euro per nacht is too much
 Daarnaast, als het wat duurder wordt, prima.. ! Ik ga dan niet lopen zeuren.. maar 100 euro per nacht is too much  HAHA
 HAHA

quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaarom ligt Rotterdam toch zo ver weg?
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivierenquote:

Of Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren

We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef indaha het volgende:
Ja volgend jaar sturen we maar Guus Meeuwis of Andre Rieu of zo, dan zakken de anderen maar eens onder de rivieren

Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruiptquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen sowieso wel een keer met z'n allen naar Andre Rieu gaan
En dan komen we allemaal bij jou slapen

.
.

Lijkt me reuze gezellig! Fanta wil niet meer bij me slapen; die vindt zichzelf daar te groot voor of zoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:51 schreef indaha het volgende:
Maar zeker , ik zet wel een partytent in de tuin , alleen kan ik niet garanderen dat er geen kat bij je kruipt

dus kom maar op
 dus kom maar op  

Ja, jouw deel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:25 schreef Greys het volgende:
Rotterdam is niet ver, Henk heeft gewoon de leukste kroeg voor dit.
Een deel van jullie woont gewoon niet op de goede plek.
 Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven.
   Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven.   

quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, jouw deel.Ik weet hier ook hele leuke kroegjes hoor. En voor een overnachting hoef je niet te kijken naar parkeertarieven.

*zucht*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:31 schreef Greys het volgende:
Nou de groeten, ik ga geen andere kroeg meer zoeken voor de 24e, jullie doen het er maar mee
En het Airport Hotel heeft ook gewoon gratis parkeren heur

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit

Maar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
 Maar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.

Gekkie, natuurlijk komen wequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.
 , ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen
 , ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen   

Ik wil het horen, de 24e!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Gekkie, natuurlijk komen we, ik ben toch niet voor niks aan een cursus Rotterdams begonnen
 Luidtdt en duidelijcktttt!
 Luidtdt en duidelijcktttt!

Het was ook een grapje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Greys het volgende:
Ja ik weet dat het een grapje isMaar het voelde toch een pietsie als dat het niet goed was ofzo. Maar ik weet ook wel dat het zo niet bedoeld is. Punt is dat Muis en ik dit gewoon besloten hebben als initiatiefnemers, dáár en dan is het en wie er wil komen die komt en wie het te ver vindt komt niet. Anders blijven we eerst maanden zoeken en iedereen wil ergens anders. Zie naar het slapen, dat is al een onderneming om uit te zoeken, wij vonden het fijn dat de plaats en kroeg gewoon vast staat.

, het klinkt voor geen meter met een vet Limburgs accent
 , het klinkt voor geen meter met een vet Limburgs accent   

Ik regel niet alles. Muis en ik regelen allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje.
Ik vind het prima dat jij alles regelt en als jij een favo kroegje hebt is het logisch dat je daarnaar kijkt.

Tuurlijkquote:Maar mag ik ook een beetje balen dat ik bij voorbeeld vanavond niet op en neer kan komen omdat het best een pokke-end weg is? Of mag dat niet gezegd worden?
 Maar het ging mij daar ook totaal niet om. Ik bedoel dat van vanavond dat snap ik, maar dat is gewoon een privé date/avondje uit (waar jullie van harte welkom zijn hoor, maar het heeft eigenlijk geen fuck te maken met de 24e
 Maar het ging mij daar ook totaal niet om. Ik bedoel dat van vanavond dat snap ik, maar dat is gewoon een privé date/avondje uit (waar jullie van harte welkom zijn hoor, maar het heeft eigenlijk geen fuck te maken met de 24e  ). Dat dat toevallig ook daar is... Had net zo goed ergens anders kunnen zijn.
 ). Dat dat toevallig ook daar is... Had net zo goed ergens anders kunnen zijn. 

) totaaaaal niet mee bezig.
  ) totaaaaal niet mee bezig.   

Oh maar da's echt puur omdat anders het verschil in kosten van hotel en hostel bv in één klap weg isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef Cat22 het volgende:
Niet schuldig voelen. Klaar!
En jij bent trouwens degene die telkens zo netjes naar parkeerkosten kijkt. Daar was ik (provinciaaltje) totaaaaal niet mee bezig.

Autorijden vind ik geen probleem, taxibusje rijdt wel op en neer en met een groepje is dat ook niet zo duur.  OV volk kan vast ook opgepikt worden van een station, als ik dit topic zo lees. Ikzelf heb één plekje over maar kan na droppen van mijn passagiers evt nog op en neer rijden.
 Autorijden vind ik geen probleem, taxibusje rijdt wel op en neer en met een groepje is dat ook niet zo duur.  OV volk kan vast ook opgepikt worden van een station, als ik dit topic zo lees. Ikzelf heb één plekje over maar kan na droppen van mijn passagiers evt nog op en neer rijden.  

Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:01 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is de verbinding station-kroeg ook alweer? Want dat is het belangrijkst toch? De OV slapers gaan daarna mee in het taxibusje, en de chauffeurs moeten even kijken wat het handigste is: auto bij hotel/hostel/blokhut of auto 's nachts bij de kroeg laten staan en 's morgens oppikken.

Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?
Ik denk dat alle slapers, auto of OV, eerst naar het hotel zouden 'moeten' gaan. Dat dat het handigst is (iedereen die daar van wil afwijken moet dat gewoon doen!). Maar dan kan je daar je slaapspullen gooien in het hotel, dan gezamenlijk met taxi naar kroeg en weer terug. En de auto's blijven dan gewoon bij hotel/hostel staan.
En we hebben genoeg mensen om even wat OV-ers op te pikken van station en dan in hotel te gooien
De OV-ers die niet slapen (zijn dat er veel? ik ben het effe kwijt) daarvan weet ik dan alleen effe niet hoe die dan van de kroeg 's nachts bij het station komen.
 (niet dat dat moet hoor, maar als mensen later arriveren is op en neer misschien lastig, ik ben er denk ik wel al vroeg bij *kijkt naar medereizigers* )
 (niet dat dat moet hoor, maar als mensen later arriveren is op en neer misschien lastig, ik ben er denk ik wel al vroeg bij *kijkt naar medereizigers* )  

Ik kan op tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?(niet dat dat moet hoor, maar als mensen later arriveren is op en neer misschien lastig, ik ben er denk ik wel al vroeg bij *kijkt naar medereizigers* )
En de niet-slapen OV-ers, dat regelt zichzelf vast wel, samen een taxi, bus of wellicht dat andere niet-slapers mensen willen droppen. Tiet zat!
We zijn alweer veel te veel vooruit aan het plannen he Greys?

Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trokquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef indaha het volgende:
Ja dat lijkt mij ook het handigste dat de spullen eerst naar het hotel gebracht worden en dat je weet waar je moet slapen zodat je niet midden in de nacht de kamers moet gaan verdelen
 ).
  ).

OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trok).

?
?

!
! 

, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in  . En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods. 

quote:

quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb besloten dat ik gewoon mee ga. Hoppa, het schip in. Ik zet nu meteen even 30 euro apart en volgende maand ook dan geef ik het niet zomaar uit en dan zie ik wel waar mijn schip gaat stranden!
Schipmetaforen want:

. Godver wat slecht
. Godver wat slecht  .
.

Manbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
ZIN IN ZIN IN!

Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
ZIN IN ZIN IN!

Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgens

Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?
 en heb jij geen trekhaak
  en heb jij geen trekhaak  Oeioei daar gaat mijn uitje
  Oeioei daar gaat mijn uitje   

Dan leen ik de auto van mijn ouders wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangeren heb jij geen trekhaak
Oeioei daar gaat mijn uitje

Ik denk dat het wel goed komt, wel fijn dat je al een het mailen bent geslagen Greys!
 Ik denk dat het wel goed komt, wel fijn dat je al een het mailen bent geslagen Greys! Maar wie weet is het alsnog onze last resort.
 Maar wie weet is het alsnog onze last resort.

Een resort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Wat een heisa allemaal voor het slapenIk denk dat het wel goed komt, wel fijn dat je al een het mailen bent geslagen Greys!
Jammer dat het hostel midden in de stad ligt, was wel leuk geweest met z'n allen op één zaal!Maar wie weet is het alsnog onze last resort.
 Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!
   Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!   

Als ik voor die tijd de jackpot win doen we datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een resort.Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!

Oh ja tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een resort.Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!

Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja tof
Eerst songfestivalavond in de kroeg, daarna met een touringcar naar Verweggistan en daar een week in een hangmat gaan liggen.

*jank ende kras*
  *jank ende kras*

Het was jouw idee, een week resortquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.

*jank ende kras*

Jamaar, niet meteen die week.quote:
 Dat was jouw idee.
   Dat was jouw idee.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |