Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat de OV slapers eerst gewoon hun spullen in het hotel willen kwakken, toch?![]()
Ik denk dat alle slapers, auto of OV, eerst naar het hotel zouden 'moeten' gaan. Dat dat het handigst is (iedereen die daar van wil afwijken moet dat gewoon doen!). Maar dan kan je daar je slaapspullen gooien in het hotel, dan gezamenlijk met taxi naar kroeg en weer terug. En de auto's blijven dan gewoon bij hotel/hostel staan.
En we hebben genoeg mensen om even wat OV-ers op te pikken van station en dan in hotel te gooien
De OV-ers die niet slapen (zijn dat er veel? ik ben het effe kwijt) daarvan weet ik dan alleen effe niet hoe die dan van de kroeg 's nachts bij het station komen.
Ik kan op tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan Henkie geen tassies kwijt in de kroeg?(niet dat dat moet hoor, maar als mensen later arriveren is op en neer misschien lastig, ik ben er denk ik wel al vroeg bij *kijkt naar medereizigers* )
En de niet-slapen OV-ers, dat regelt zichzelf vast wel, samen een taxi, bus of wellicht dat andere niet-slapers mensen willen droppen. Tiet zat!![]()
We zijn alweer veel te veel vooruit aan het plannen he Greys?![]()
Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trokquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef indaha het volgende:
Ja dat lijkt mij ook het handigste dat de spullen eerst naar het hotel gebracht worden en dat je weet waar je moet slapen zodat je niet midden in de nacht de kamers moet gaan verdelen
OMGquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu heb ik een mental image van die fameuze parties waarbij iedereen zijn huissleutel in een grote pet gooide waarna je er willekeurig eentje trok (ja, trok).
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb besloten dat ik gewoon mee ga. Hoppa, het schip in. Ik zet nu meteen even 30 euro apart en volgende maand ook dan geef ik het niet zomaar uit en dan zie ik wel waar mijn schip gaat stranden!
Schipmetaforen want:
Manbag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
ZIN IN ZIN IN!
Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En zin in, dat mag niet vergeten worden, ik heb er echt heel veel zin in
. En op zich qua spullen heb je toch alleen iets te dragen voor de volgende dag nodig? Nou, dat kan ik gewoon in een tassie bij me houden in de kroeg desnoods.
ZIN IN ZIN IN!
Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo'n jonge knul als jij bent heeft niet veel nodig , maar ik heb toch echt wel een gereedschapskist nodig om enigszins acceptabel en presentabel uit te zien 's morgens
Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je het even weten als ik een trekhaak en aanhanger moet aanschaffen?
Dan leen ik de auto van mijn ouders wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik vraag mijn schoonvader wel om de aanhangeren heb jij geen trekhaak
Oeioei daar gaat mijn uitje
Een resort.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:52 schreef Goodbye het volgende:
Wat een heisa allemaal voor het slapenIk denk dat het wel goed komt, wel fijn dat je al een het mailen bent geslagen Greys!
Jammer dat het hostel midden in de stad ligt, was wel leuk geweest met z'n allen op één zaal!Maar wie weet is het alsnog onze last resort.
Als ik voor die tijd de jackpot win doen we datquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een resort.Gewoon een week all-inclusive gaan. Plan!
Oh ja tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja tof
Eerst songfestivalavond in de kroeg, daarna met een touringcar naar Verweggistan en daar een week in een hangmat gaan liggen.
Het was jouw idee, een week resortquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet! Ik heb mijn dienst van vrijdag naar zondag geruild.![]()
![]()
*jank ende kras*
Jamaar, niet meteen die week.quote:
Dan blijf ik wel slapenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Grees kan je nog even de recap doen? Alles op een rijtje.
Luxe-Maesje.quote:
Moet er dan gedanst worden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de macarena vast geoefend vandaag
Vrijwillige dwang.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet er dan gedanst worden?![]()
Ik maak wel foto's.
Kinkey.quote:
ik zal de groetent doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun mopjes
En de groetent aan Henkt.
Is je aanstaande ook aan het werk, Tombobo?
haha nou volgens mij is ie er niet maar sowieso hoef ik m niet hoorquote:
Check die verleidelijke chica's dan.quote:
Bilspleetfoto's?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:31 schreef ElisaB het volgende:
Mochten jullie er nog zijn en een mogelijkheid zien: doet ff een kiekje van de broek
Niet eensquote:
Volgende keer wat centraler kroegen, dan kan ik ook ff aanwippenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist (en wij jou natuurlijk)
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Wij zijn er nog ja.
En durven geen strakkegroenebroekfoto te maken.
Nou ja, Tombo wel, maar ik niet
Doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Wij zijn er nog ja.
En durven geen strakkegroenebroekfoto te maken.
Nou ja, Tombo wel, maar ik niet
Live a little.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn verzameling bilspleetpics nog nooit gezien
Uhuhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]! En of ik dat graag zou willen.
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]! En of ik dat graag zou willen.
Hahaha, briljant!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag Dirkh maar, die stierf haast ooit van schaamte toen ik de bilspleetpaparazzi uithing op een Eurovisie persdag.
"Greys!! Nee! NEE! Je doet het n....
Oh. Ze deed het"
Zaanse Schans, persdag Sieneke:
[ afbeelding ]
Kroeg, Woerden:
[ afbeelding ]
Voor ons in Düsseldorf tijdens halve finale Eurovisie:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |