quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien mogen we alle matrassen daar in de ontbijtzaal gooien en daar dan op loungen/ontbijten/muziekluisteren 's ochtends.
Weet ik niet, ik zal het vrijdag even testenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe duur is t bier eigenlijk bij Henkie?
Ik pak de nachttrein wel terug naar DHquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Hotelkamers!
Intentie om evt te blijven slapen in hotel nabij (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_EpialesWie nog meer?
Je mag het ook later bepalen uiteraard, maar dan zou het zonde zijn als je kamer dan daardoor duurder is als je los boekt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik pak de nachttrein wel terug naar DH
Naar Utrecht alleen vanaf centraal. En dan duurt de reis in plaats van 40 minuten, 2 uur ofzo omdat ie dan via Amsterdam gaat en volgens mij op elke plek stoptquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Gaat die nachttrein vanaf Noord ook ofzo? Of alleen vanaf Centraal?
Ik ben een OV-noob
Ik rijd ook heen en weerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik pak de nachttrein wel terug naar DH
Schiphol en Amsterdam stopt ie alleen. :3.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar Utrecht alleen vanaf centraal. En dan duurt de reis in plaats van 40 minuten, 2 uur ofzo omdat ie dan via Amsterdam gaat en volgens mij op elke plek stopt..
Oh, dan heb ik het fout onthouden. Maar het is gezelliger om te blijven slapen (mijn arme portemonneequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Schiphol en Amsterdam stopt ie alleen. :3.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een zeker persoon op MSN die zegt: Een hotel laat je niet meer zo laat binnen..
Iemand ervaring?
Wel goed om te vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een zeker persoon op MSN die zegt: Een hotel laat je niet meer zo laat binnen..
Iemand ervaring?
Mijn vriendje is een FOK!ker. Cosmo is zijn nickname. Of heette hij Erik... hmmhmmm.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nahh... 't is gewoon een vage internetkennis!
Weet je dat zeker?quote:
Cosmo Hiltonquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alle hotels van mijn vader vroeger hadden gewoon een nachtingang.
Ik heb alleen ervaring met hotels waar je 's nachts ook gewoon binnen kunt komen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand ervaring?
Ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met hotels waar je 's nachts ook gewoon binnen kunt komen.
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nietOf nou ja, waar ze een bepaalde stilte willen na x:xx uur of zo. Iets met overlast van gasten en weet ik het.
Maar geen dank, dat ik jullie er even op wijs en zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen..
Wij kunnen dan vast niet meer rennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen..
Worden we roomies danquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Steve het volgende:
Als ik kom moet ik ook een hotelplekje.. Mits het niet te prijzig is.
.
Hatsee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Steve het volgende:
Als ik kom moet ik ook een hotelplekje.. Mits het niet te prijzig is.
.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar geen dank, dat ik jullie er even op wijs en zo.
Jij zelf, als je mee gaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ik wil wel weten wie roomies wordt met Patrick.
Kom je nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ik wil wel weten wie roomies wordt met Patrick.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij kunnen dan vast niet meer rennen.
Ik stem voor kamers naast elkaar. Als ik room met Takke dan kunnen zij en Steve ruilen als het te hevig wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je oordopjes mee? Want ik garandeer geen snurkloze nacht
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Steve, zal ik jou ovb op het hotellijstje zetten dan ook?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je oordopjes mee? Want ik garandeer geen snurkloze nacht
![]()
![]()
.
Krijg momenteel amper uren op mijn werk.quote:
Word ik dan ook ingestopt als we gaan slapen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Ow ja, logisch dan Renesite. Ik zal duimen voor je sollicitaties
En we zullen goed op Pat passen
MamaMia, Oognip, wilden jullie ook evt blijven overnachten?
Je MOET!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als ik kom ging ik met MB en Re mee in de auto, dus ook weer terug..
Vrijwillige dwang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je MOET!
Nou ja, je doet niet aan moeten, maar IK WIL HET GRAAG
Nee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik heb niet terruggelees, heb jij al een slaapaanmelddeadline aangewees?
Tofquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb Cosmo nu twee keer gezien in korte tijd, daar moet een derde keer bij
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor..
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bodquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh zie, dat Airport hotel is er het dichtst bij Muis en die hebben op Hotelkamerveiling:
http://www.hotelkamerveil(...)n_id,auction_details
42,- per kamer incl onbijt, da's dus 21 eu pp.
Alleen dan even kijken of die week een vakantieperiode is al ivm Pinksteren, want doordeweeks aankomen is alleen mogelijk in vakantieperiode. Maar wie weet geldt dat al niet als we 6 kamers nemen
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bod
Ahhhh zo bedoel je het!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boeken
Ik wil gewoon die prijs, maar dan rechtstreeks met het hotel. Kijken of het lukt als we meerdere kamers nemenIk heb daar eerder geslapen en toen was het hoogste bod ook 43 euro ofzo. Toen wel via de veiling.
De afstand zal idd niet zoveel boeien als je met een groep bent. Dan is een busje best te doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik zie al een hotel dat er op 4 km afstand van zit van het café (dus met taxibusje voor paar eu pp heel goed te doen!) en dat komt - nog zonder korting te hebben gevraagd - op 34 euro pp inclusief ontbijt, bij 10 personen. Dus dat is wel te doen al toch?Jullie hebben nog even om te sparen eventueel als het nodig is
En misschien dat er nog wel wat vanaf kan. Maar dit is op zich al een heel nette prijs.
Bellen is altijd handig. Voor de prijs en om te kijken of er een afzegmogelijkheid is binnen redelijke termijn. Niet te hopen dat het nodig is, maar als mensen moeten afzeggen en moeten betalen dan is dat ook een beetje sneu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel zit op ca. 2 km denk ik - die moet ik dus nog bellen hoor, die heb ik het liefst! - maar deze is dus ook al best te doenEn dat is bij 5 kamers. Waarvan sommigen met aparte bedden zelfs. Incl. ontbijt dus.
[ afbeelding ]
Je wil ons dronken voeren!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:02 schreef Greys het volgende:
Thanks
Ik wil gewoon dat we/jullie tegen een beetje prettig tarief kunnen overnachten, dan kan je een extra drankje nemen bij Henk
SSssshhhh!quote:
Greys zit nu vast thuis te huilen, omdat er te veel van haar lengte is afgehaald.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
Hara, be proud, vanmiddag om half drie gaan de punten van mijn haar er af.
Omdat jij het zei
Laten we daarbij even vergeten dat ik het een half jaar geleden al zei.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
Hara, be proud, vanmiddag om half drie gaan de punten van mijn haar er af.
Omdat jij het zei
Dat viel dus meequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Er hoefde maar 4-5 cm vanaf en er is nog heeeeeeeeeeel veel over
En ze heeft mijn lok schuin geknipt en er een masker in gegooid enzo en het zit (en voelt) weer lekkah! Ik had geen zin nu - met dit mooie weer - om er uren te zitten, dus de kleur laat ik volgende week doen.
Dat donkere van die ene foto?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Er hoefde maar 4-5 cm vanaf en er is nog heeeeeeeeeeel veel over
En ze heeft mijn lok schuin geknipt en er een masker in gegooid enzo en het zit (en voelt) weer lekkah! Ik had geen zin nu - met dit mooie weer - om er uren te zitten, dus de kleur laat ik volgende week doen.
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?quote:
Ja baasquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat donkere van die ene foto?Zo ja, daar moet je dan wel echt afterpics van maken.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?
Ik kan er ineens niet eentje bedenkenWant ik ga er gewoon van uit dat het 24 mei stralend weer is!
[..]
Ja baas![]()
Als je er af en toe zelf ook een masker ingooit een keer of 2/3 per jaar gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Ja, stuk minder piekig![]()
Blij blij blij
Stom eigenlijk dat het met zo weinig knippen meteen zoveel beter kan zitten.
Weer wat geleerd
Charlotte Nilsson - Take me to your heavenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?
Ik kan er ineens niet eentje bedenkenWant ik ga er gewoon van uit dat het 24 mei stralend weer is!
Jij party't heel de nacht door. Genoteerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Maes het volgende:
Ben je naar de kapper geweest Greyswat heerlijk
On topique: ik blijf niet slapen maar ik ontbijt wel mee![]()
Slecht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ook wel:
Jammer dat de uitvoering zo slecht is.
Ja, ik vind het niet goed gezongen.quote:
Als ze die achtergrondzanger meer in beeld hadden.. waren ze vast hoger geëindigdquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ook wel:
Jammer dat de uitvoering zo slecht is.
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
Serieusquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Maes het volgende:
On topique: ik blijf niet slapen maar ik ontbijt wel mee![]()
Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.
^^ (wat mij betreft weer echt een zomeravondnummer)quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.
Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven.
En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen, dan zegt het me allemaal niks.
Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbeeldje?Want ik snap niet wat je bedoelt
Ik vind bijna alle populaire songfestivalnummers leuk, welke wordt er dan bv vaak geridiculiseerd?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ohhhh vooral de bovenste ja, die vind ik nog steeds echt heel leuk
Zo zie je maar, Erik en ik hebben een hele andere interpretatie van zomers. Maar Flor-de-lis noem ik overigens ook wel erg zomersquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ohhhh vooral de bovenste ja, die vind ik nog steeds echt heel leuk
Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevondenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezen
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevonden![]()
Dus dat is niet (in mijn ogen) ridiculiseren, maar gewoon oprecht zeggen dat het me niet aanstaat, dat nummer
Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.
Door wie dan en waar dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers
Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek.Dat doet niets af aan andere nummers.
Ik denk dat je het iets te serieus neemt dan zeg maar, wat we hier zeggen
Popular bv vond ik van te voren niets aan, maar in de zaal in Düsseldorf hebben we er heel hard voor zitten wapperen
Oh ik heb even geen naam hoor, maar zeker in dat "overratedtopic" en af en toe tussendoor ook, in welk topic dan ook. En volgens mij zag ik het ook in het topic van de Griekse inzending.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie dan en waar dan?
Want ik vind OPAAAAAAAA nog steeds tha bombEn Shake It van Sakis ook, alleen dan mogen we stiekem best een beetje lachen om zijn naveltruitje, toch?
Over smaak valt nou eenmaal niet te twistenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijden
Oh geloof me, integendeelquote:Ja maar dat laatste zegt niks want jullie hebben denk ik overal voor gewapperd![]()
Dat bedoel ik, gewoon met een knipoog. En niet teveel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
Tja, tong80 is overall beste user geworden, dus dan weet je dat weinig waarde moet hechten aan die awards.
Okay, dan lijkt het mij terechtquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
Wat ben je kritisch vandaag MP![]()
Mag hoor (maar het meetingtopic is er mss toch niet helemaal de plek voor).
Die awards zijn bepaald door de crew, wij (Erik en ik) hebben de tien genomineerden opgegeven - daar zat jij gewoon bij uiteraard - en daarna mochten de overige mods stemmen, hebben we dus geen invloed op gehad. En Dirkh post misschien niet veel, maar die gaat wel al jaren mee naar de Eurovisie persdag en heeft op de weblog toen hij daar nog crew was veel ESF gepromoot en verslagen geschreven enzo. Dus daar kent de crew hem dan uiteraard van
En het waren awards met een knipoog hoor.
Tent: checkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.
Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven.
En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen, dan zegt het me allemaal niks.
Voor het genre vond ik de zang erg meevallen. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Griekse liedjes in Maarten-Pieter's post.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet goed gezongen.
Ik vind een nummer als Popular gewoon weinig aan, dat heeft met smaak te maken, niet met de behoefte om te ridiculiseren. Hoewel ik het niet best gezongen vond op het ESF.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.
Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers
Een mooie Franse powerballad zou weleens leuk zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Voor het genre vond ik de zang erg meevallen. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Griekse liedjes in Maarten-Pieter's post.![]()
Maar ik ben dan ook ontzettend Francofiel op het Songfestival.Jammer dat ze het nieuwe decennia zo matig beginnen.
Je n'ai que mon âmequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een mooie Franse powerballad zou weleens leuk zijn.
Nou ik vind never ever let you go ook een heerlijk zomers nummer hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Erik en ik hebben een hele andere interpretatie van zomers. Maar Flor-de-lis noem ik overigens ook wel erg zomers
Die verzin ik er wel bij hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tent: check
Wijn: check
Barbecue: check
Damn, waar haal ik ff snel wat gekleurde lampjes vandaan?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je n'ai que mon âme![]()
Il faut du temps
Achtertuin is er groot genoeg voor, maar wel gedeeld, dus niet alles kan zomaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die verzin ik er wel bij hoor. Maar is dit een uitnodiging tot een ESF-meet in je achtertuin
?
Meetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja met dat laatste probeer ik de conversatie weer een beetje richting het onderwerp "meet" te leiden. Met zachte hand.
Done.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Gooi het SC omhoog, gaan we daar lekker verder ridiculiseren
Grapje hoor MP, dat laatste
Ik ga ook rond de twee weken vantevoren. Prrrrrrima timingquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van de kappert, volgende afspraak is twee weken voor de meet.
Is dat goede timing, denken jullie?![]()
*nagelbijt*
Ik weet niet wat JIJ allemaal van plan bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achtertuin is er groot genoeg voor, maar wel gedeeld, dus niet alles kan zomaar.
Zin in!quote:[..]
Meet![]()
Let's all talk about the meat again!
Dat meende ik me ook te herinneren en daarom heb ik het zo gepland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga ook rond de twee weken vantevoren. Prrrrrrima timing.
Spareribs!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
Ik weet niet hoor, gaat dat niet wat ver?
Ik dacht dat ie Henk bedoelde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
Meat op stokjes!quote:
Freudiaanse verschrijving.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
Ik zou haar ontvrienden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef Dirkh het volgende:
Heeft gewoon een een facebook vriendin Joan ontmoet bij de MacGewoon zomaar, en op de foto.
En wij als grote echte fans...
Sateetjes!quote:
Jij gaat ook nog met Joan op de foto voor de 24e, ik weet het bijna zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef Dirkh het volgende:
Heeft gewoon een een facebook vriendin Joan ontmoet bij de MacGewoon zomaar, en op de foto.
En wij als grote echte fans...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even (echt heeeeel even) "OMG LATEN WE JOAN UITNODIGEN OP DE 24STE!!!"
Heeel even![]()
.
Hihiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even (echt heeeeel even) "OMG LATEN WE JOAN UITNODIGEN OP DE 24STE!!!"
Heeel even![]()
.
Dat wordt te verwarrend als ze die jeugdfilmpjes ook wil laten afspelen. Anders had het zomaar gekund!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we geen live verbinding terug naar Baku doen? Doet ze haar optreden gewoon live bij ons, daar te zien op het grote LED scherm.
Roodwitblauwe jeugd met tooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Dan beelden wij die jeugd wel uit!
Kan MAKKELIJK
Vanaf 20 maart... moet net lukken dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Ja welja, gewoon van de 20 tot de 24e mei op tijd naar bed... zien we er stralend ende jeugdig uit op de 24e!
(Uhuh!)
Er zullen toch wel fijne bedjes in staan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, stel nou dat dat met die hotels niks wordt he, dan zijn er ook nog blokhutten op de Stadscamping Rotterdam (nog geen 10 minuten rijden vanaf de kroeg, dus ook goed te doen met taxibusje)
Of wordt dat te primitief
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/Tarieven.pdf
Slaapzakken meequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, stel nou dat dat met die hotels niks wordt he, dan zijn er ook nog blokhutten op de Stadscamping Rotterdam (nog geen 10 minuten rijden vanaf de kroeg, dus ook goed te doen met taxibusje)
Of wordt dat te primitief
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/Tarieven.pdf
Afzakkertje mogelijkquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeel even![]()
.
Hoiiiiiiiiquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Ik vind het wel wat hebben jaIk ga niets boeken nog, puur even mailen nu om te vragen of het nog vrij is. Het is daar sowieso alweer beter (en goedkoper...) parkeren dan bij Crown Hotel bv.
IK GA NOOIT MEER ONTBIJT REGELENquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En er kan vast ergens een eventueel clandistien luchtbedje bij indien nodig.![]()
Ik vind ze leuk! En inderdaad weer vriendelijker voor de beurs. Moeten we alleen zelf ontbijt regelen maar daar is overheen te komen.
Ik vind een blokhut primaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
Wij gaan morgen lekker eh... soundchecken![]()
Hoe denk jij eventueel over een blokhut?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK GA NOOIT MEER ONTBIJT REGELENJANK ENDE KRAS
![]()
Ja hequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Songfestival in de kroeg kijken en daarna kamperen op de camping. Komt toch akelig dicht in de buurt van het ideale avondje uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
Het klinkt als iets dat ik morgen nog zou willen
Zittend!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Maar dan gaan we de ochtend er na toch bij een Mac ontbijten met zijn allen
Jij kan dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Takaiki het volgende:
*heeft ooit een halve week op een bankje van een vouwcaravan geslapen*
Luxe!![]()
Ik vind alles best, als ik maar ken ligge
Denk het ook! En daar achter in de verte staan de kleintjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Dit zijn trouwens de vierpersoontjes, denk ik.
[ afbeelding ]
Met een erkertje.![]()
Jaquote:
Ik dacht juist dat je daar altijd wel kon binnenvallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, moet je wel goed navragen tot hoe laat we nog het terrein op mogen, meestal zijn campings daar een stuk strikter in.
Ik ga er van uit dat de Stadscamping Rotterdam juist gewend is dat jongeren tot laat uit de stad komen hollenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, moet je wel goed navragen tot hoe laat we nog het terrein op mogen, meestal zijn campings daar een stuk strikter in.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de Stadscamping Rotterdam juist gewend is dat jongeren tot laat uit de stad komen hollenMaar zal het idd nog even navragen! Maar volgens mij zijn die zelf ook nogal van de festivals en de toestanden hoor, als ik het me goed herinner.
Kun je niet met Tombo op vooronderzoek gaan morgen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal het navragen
Zodra ik antwoord heb of het uberhaupt nog beschikbaar is. En of we een foto mogen van de binnenkant van die hutten. Zou er een toilet zijn in die grote hutten? Zal wel niet he?
Ja is misschien ook wel een planquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je niet met Tombo op vooronderzoek gaan morgen?
Zelf meegebrachte emmertquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal het navragen
Zodra ik antwoord heb of het uberhaupt nog beschikbaar is. En of we een foto mogen van de binnenkant van die hutten. Zou er een toilet zijn in die grote hutten? Zal wel niet he?
Word je wakker in Erik zijn armen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
En dan 's nachts dertien keer moeten plassen van de wodka redbull in de kroeg en dan de weg terug naar de goeie hut niet meer kunnen vinden![]()
quote:
Zo! Toppertje!quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als er ook een blokhut met sanitair te huur is, dan ga ik mee
Knijpen en een knoop erin voor je meneer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Ik ga niet met een pleerol de camping over. Dan rijd ik wel naar huis
Ik moest heel even lachenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zelfs tentjes mee lijkt me nog wel lachen
Maar da's weer zo'n gekut met opzetten enzoDan liever gewoon die hut in.
Nee joh, die zitten in de hotelkamers met sanitair.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht wacht wacht...
Er zullen toch geen spinnen in die blokhutten zitten he?!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als er ook een blokhut met sanitair te huur is, dan ga ik mee
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
1 Nachtje kamperen overleef ik wel, ik hoef mijn haar toch niet te fohnen de volgende ochtend want dan gaan we toch weer naar huis
Waar we ook gaan slapen, Maes en ik en Muis en wellicht Elies willen vast wel wat mensen van het station af plukken hoor, da's echt NUL probleem, al moet ik drie keer heen en weer rijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als je voor die blokhutten vanalles mee moet nemen, dan is het wel onhandig toch?
Sowieso weet ik niet hoe het werkt ook met hotels, moet je dan eerst al inchecken enzo, en hoe geraken we (de treiners) dan de eerste keer bij de gelegenheden. Er borrelt lichte paniek in mijn buik al.
Je kent greys nu toch? Die maakt er een 5 sterren luxe all-in vakantie van voor maar 10 euro pp.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als je voor die blokhutten vanalles mee moet nemen, dan is het wel onhandig toch?
Sowieso weet ik niet hoe het werkt ook met hotels, moet je dan eerst al inchecken enzo, en hoe geraken we (de treiners) dan de eerste keer bij de gelegenheden. Er borrelt lichte paniek in mijn buik al.
Ik was dan gekomen met de auto en had je naar het hotel gebrachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Grees, meloen mee!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht wacht wacht...
Er zullen toch geen spinnen in die blokhutten zitten he?!
Oh okquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we ook gaan slapen, Maes en ik en Muis en wellicht Elies willen vast wel wat mensen van het station af plukken hoor, da's echt NUL probleem, al moet ik drie keer heen en weer rijden
Waar we ook gaan slapen, ik beloof je bij deze dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kan niet omgaan met situaties die ik niet goed in kan schatten
![]()
.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kan niet omgaan met situaties die ik niet goed in kan schatten
![]()
.
Mag ik tzt ook domme vragen stellen enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we ook gaan slapen, ik beloof je bij deze dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.
Plechtig
Laat het tzt maar weg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag ik tzt ook domme vragen stellen enzo? Over hoe en wat
?
ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we ook gaan slapen, Maes en ik en Muis en wellicht Elies willen vast wel wat mensen van het station af plukken hoor, da's echt NUL probleem, al moet ik drie keer heen en weer rijden
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Om dan in de sfeer te blijven:
http://www.scoutcentrumrotterdam.nl
Daar een blokhut voor onszelf doen?
Ik heb toch mijn hoorapparaat uit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
http://www.campanile-rotterdam-oost.nl/nl/index.aspx
Valt mee hoor Erik
Oh oh en anders kunnen we nog in het beste Hostel van Rotterdam
http://www.hostelworld.co(...)bo6a4CFYODDgodsHxRKg
¤ 19,50 pp in een 12 persoons gemengde kamer.
Maar dan liggen we allemaal in dat gesnurk van Erik
Als er een plee in de blokhut zit, jawellllll!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Om dan in de sfeer te blijven:
http://www.scoutcentrumrotterdam.nl
Daar een blokhut voor onszelf doen?
Wel iets langer dan 10 minuten maar het is zeker een optie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Maes, dat Campanile hotel op de hoofdweg (tussen Oosterhof en het bos), dat schreef ik eerst af omdat ik het te ver weg vond, maar da's met een taxibusje toch ook maar een minuut of 10 naar de Kleiweg? Wat denk jij? Of onderschat ik dat?
Want daar is wel weer een treinstation schuin aan de overkant
Ja dat zag ik ook, maar ik zou ze gewoon mailen ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er een plee in de blokhut zit, jawellllll!
Maar er staat 'zie onderstaande links voor informatie over de blokhutten' en vervolgens geen links
En ze verhuren niet aan studentenverenigingen of aan families (wait, whut?), dus vast ook niet aan ons.
quote:Goedenavond,
Erg gezellig dat u nog “ouderwets” met een groep het Songfestival gaat kijken! The voice is tegenwoordig stukken populairder
Hotelkamerveiling.nl is een mooie site met scherpe aanbiedingen die wij op rustige weekenddagen graag ook openzetten. Omdat het zulke scherpe aanbiedingen zijn hebben wij deze niet altijd beschikbaar. Jullie zijn van harte welkom bij ons, niet voor de prijzen die we via Hotelkamerveiling.nl aanbieden maar wél voor onze laagste dagprijs van EUR 89,00 per kamer ofwel 44,50 per persoon. Ik hoor graag of we jullie weer naar tevredenheid mogen verwelkomen!
Kind Regardz
Sabina Corbo
medewerker reserveringen
Heb je toch niet nodig? Je hebt al je vrienden al om je heen.quote:
quote:Eventueel kunnen wij u wel kamers aanbieden, maar de beste prijs die wij u kunnen geven is ¤ 99,- euro excl. Ontbijt. Dit is de goedkoopste prijs die wij u kunnen aanbieden voor kamers doordeweeks. Het ontbijt kost ¤ 16,50 p.p..
Schandalig wat ze durven te vragen voor een ontbijtjequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Oke, Rotterdam Blijdorp hotel valt af sowieso
Die geven mij een duurdere prijs dan via Bookings.com
[..]
Pinksteren hoezeequote:
Vrienden en wifiquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig? Je hebt al je vrienden al om je heen.
Hoeveel toiletten heb jij?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Pinksteren hoezee
Maar komt goed, in het ergste geval slapen we allemaal bij mij
2 en een tuinquote:
2, waarvan eentje lilaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Goede avond,,
Wij danken U voor Uw interesse in ons hotel.
Jammer genoeg is het minimum tarief op die datum 100 ¤ voor een standaard single kamer met een eenpersoonsbed.
Met gastvrije groet,
Bettina Jansen
Team Hotel Rotterdam
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
BWAHAHAHAAAAAAAAA Maes
Daarom hou ik nou zo van je. Zelfde posts met 4 seconden verschil
quote:
Ja doei!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Oh het Crown Hotel valt helemaaaaaaaaal af, want die snappen er geen ruk van.
Die willen me single kamers aansmeren voor 100 eu pp
[..]
Het kan niet anders dan dat dequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik vond het antwoord van Airport Rotterdam dan wel weer allerschattigstDat ze het zo gezellig vond dat we het songfestival gaan kijken
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
Dus even bijhouden in 1 post:
- Airport Rotterdam 44,50 pp incl ontbijt, dicht bij de kroeg en gratis parkeren
- Blijdorp VdValk Hotel: 66 eu incl ontbijt pp (ja dag)
- Blokhutten Camping Rotterdam: gemaild, antwoord volgt nog
- Campanile Hotel Rotterdam, ca. 35 eu pp, even vragen of dat incl onbijt is, gemaild
- Hostel ROOM Rotterdam, 19,50 pp in 12-persoons slaapzaal, nog te mailen
- Crown Hotel kan de klere krijgen, die willen ons in single (!) kamers voor 100 eu pp stoppen
Ja en dan maar heel hard duimen dat ze een plee hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat deblokhut
ook zoiets antwoordt.
Ja dat is waar, ¤ 1.30 per uur op een nabij gelegen locatiequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Is dat in het centrum? Want dat is weer zo klote en duur parkeren
Daarom ging ik in eerste instantie ook voor Airport Hotel, of Campanile (ook gratis parkeren) of de blokhutten (goedkoop parkeren).
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Ga je die scouting niet eens benaderen?Zou toch ubercool zijn als we met zijn alleen in 1 verblijf kunnen slapen?
Jawellll, ik mail me een ongelukquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef tombolafan het volgende:
WELLUSquote:
Die was ook al aan het meedenkenquote:
Snurken op zijn spareribs.quote:
KUMBAJAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Is er dan midden in de nacht ook nog een kampvuur?
Zolang het niet het dak van de blokhut is waar ik zou slapen vind ik alles best.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
dank je wel voor de reminder http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Peter het volgende:
Ik snap ook meteen waarom sindsdien Fleshlight op de markt is gekomen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
Oh ja jottem, Indianen Joan en een kampvuur, dan kom je al snel daarop uit idd.
Ik riep laatst al dat de aubergines thuis moesten blijven![]()
Waarom kom je niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik kom niet en blijf dan wel niet slapen, nu vertrek ik wel
Trusten
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet?. Er wil vast wel iemand voor je zorgen.
.
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jong ende geen achttien ende niet zoiets individueel mogen ondernemen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon Greys even met je ouders laten praten, zij regelt het wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |