IK GA NOOIT MEER ONTBIJT REGELENquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En er kan vast ergens een eventueel clandistien luchtbedje bij indien nodig.![]()
Ik vind ze leuk! En inderdaad weer vriendelijker voor de beurs. Moeten we alleen zelf ontbijt regelen maar daar is overheen te komen.
Ik vind een blokhut primaquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoiiiiiiii
Wij gaan morgen lekker eh... soundchecken![]()
Hoe denk jij eventueel over een blokhut?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK GA NOOIT MEER ONTBIJT REGELENJANK ENDE KRAS
![]()
Ja hequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Songfestival in de kroeg kijken en daarna kamperen op de camping. Komt toch akelig dicht in de buurt van het ideale avondje uit.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
Het klinkt als iets dat ik morgen nog zou willen
Zittend!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Greys het volgende:
Maar dan gaan we de ochtend er na toch bij een Mac ontbijten met zijn allen
Jij kan dat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Takaiki het volgende:
*heeft ooit een halve week op een bankje van een vouwcaravan geslapen*
Luxe!![]()
Ik vind alles best, als ik maar ken ligge
Denk het ook! En daar achter in de verte staan de kleintjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Dit zijn trouwens de vierpersoontjes, denk ik.
[ afbeelding ]
Met een erkertje.![]()
Jaquote:
Ik dacht juist dat je daar altijd wel kon binnenvallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, moet je wel goed navragen tot hoe laat we nog het terrein op mogen, meestal zijn campings daar een stuk strikter in.
Ik ga er van uit dat de Stadscamping Rotterdam juist gewend is dat jongeren tot laat uit de stad komen hollenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, moet je wel goed navragen tot hoe laat we nog het terrein op mogen, meestal zijn campings daar een stuk strikter in.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat de Stadscamping Rotterdam juist gewend is dat jongeren tot laat uit de stad komen hollenMaar zal het idd nog even navragen! Maar volgens mij zijn die zelf ook nogal van de festivals en de toestanden hoor, als ik het me goed herinner.
Kun je niet met Tombo op vooronderzoek gaan morgen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal het navragen
Zodra ik antwoord heb of het uberhaupt nog beschikbaar is. En of we een foto mogen van de binnenkant van die hutten. Zou er een toilet zijn in die grote hutten? Zal wel niet he?
Ja is misschien ook wel een planquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je niet met Tombo op vooronderzoek gaan morgen?
Zelf meegebrachte emmertquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik zal het navragen
Zodra ik antwoord heb of het uberhaupt nog beschikbaar is. En of we een foto mogen van de binnenkant van die hutten. Zou er een toilet zijn in die grote hutten? Zal wel niet he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |