Word je wakker in Erik zijn armen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Greys het volgende:
En dan 's nachts dertien keer moeten plassen van de wodka redbull in de kroeg en dan de weg terug naar de goeie hut niet meer kunnen vinden![]()
quote:
Zo! Toppertje!quote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als er ook een blokhut met sanitair te huur is, dan ga ik mee
Knijpen en een knoop erin voor je meneer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart.
Ik ga niet met een pleerol de camping over. Dan rijd ik wel naar huis
Ik moest heel even lachenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Zelfs tentjes mee lijkt me nog wel lachen
Maar da's weer zo'n gekut met opzetten enzoDan liever gewoon die hut in.
Nee joh, die zitten in de hotelkamers met sanitair.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht wacht wacht...
Er zullen toch geen spinnen in die blokhutten zitten he?!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als er ook een blokhut met sanitair te huur is, dan ga ik mee
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
1 Nachtje kamperen overleef ik wel, ik hoef mijn haar toch niet te fohnen de volgende ochtend want dan gaan we toch weer naar huis
Waar we ook gaan slapen, Maes en ik en Muis en wellicht Elies willen vast wel wat mensen van het station af plukken hoor, da's echt NUL probleem, al moet ik drie keer heen en weer rijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als je voor die blokhutten vanalles mee moet nemen, dan is het wel onhandig toch?
Sowieso weet ik niet hoe het werkt ook met hotels, moet je dan eerst al inchecken enzo, en hoe geraken we (de treiners) dan de eerste keer bij de gelegenheden. Er borrelt lichte paniek in mijn buik al.
Je kent greys nu toch? Die maakt er een 5 sterren luxe all-in vakantie van voor maar 10 euro pp.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als je voor die blokhutten vanalles mee moet nemen, dan is het wel onhandig toch?
Sowieso weet ik niet hoe het werkt ook met hotels, moet je dan eerst al inchecken enzo, en hoe geraken we (de treiners) dan de eerste keer bij de gelegenheden. Er borrelt lichte paniek in mijn buik al.
Ik was dan gekomen met de auto en had je naar het hotel gebrachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Grees, meloen mee!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht wacht wacht...
Er zullen toch geen spinnen in die blokhutten zitten he?!
Oh okquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we ook gaan slapen, Maes en ik en Muis en wellicht Elies willen vast wel wat mensen van het station af plukken hoor, da's echt NUL probleem, al moet ik drie keer heen en weer rijden
Waar we ook gaan slapen, ik beloof je bij deze dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kan niet omgaan met situaties die ik niet goed in kan schatten
![]()
.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok. Ik kan niet omgaan met situaties die ik niet goed in kan schatten
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |