quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien mogen we alle matrassen daar in de ontbijtzaal gooien en daar dan op loungen/ontbijten/muziekluisteren 's ochtends.
Weet ik niet, ik zal het vrijdag even testenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe duur is t bier eigenlijk bij Henkie?
Ik pak de nachttrein wel terug naar DHquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Hotelkamers!
Intentie om evt te blijven slapen in hotel nabij (we gaan op tijd boeken ivm Pinksterweekend)
- Goodbye
- Cat22
- Tombolafan
- Greys
- Tha_Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis
- Meneer Muis
- PatriQue89
- Roger_EpialesWie nog meer?
Je mag het ook later bepalen uiteraard, maar dan zou het zonde zijn als je kamer dan daardoor duurder is als je los boekt.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik pak de nachttrein wel terug naar DH
Naar Utrecht alleen vanaf centraal. En dan duurt de reis in plaats van 40 minuten, 2 uur ofzo omdat ie dan via Amsterdam gaat en volgens mij op elke plek stoptquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
Gaat die nachttrein vanaf Noord ook ofzo? Of alleen vanaf Centraal?
Ik ben een OV-noob
Ik rijd ook heen en weerquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik pak de nachttrein wel terug naar DH
Schiphol en Amsterdam stopt ie alleen. :3.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar Utrecht alleen vanaf centraal. En dan duurt de reis in plaats van 40 minuten, 2 uur ofzo omdat ie dan via Amsterdam gaat en volgens mij op elke plek stopt..
Oh, dan heb ik het fout onthouden. Maar het is gezelliger om te blijven slapen (mijn arme portemonneequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Schiphol en Amsterdam stopt ie alleen. :3.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een zeker persoon op MSN die zegt: Een hotel laat je niet meer zo laat binnen..
Iemand ervaring?
Wel goed om te vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een zeker persoon op MSN die zegt: Een hotel laat je niet meer zo laat binnen..
Iemand ervaring?
Mijn vriendje is een FOK!ker. Cosmo is zijn nickname. Of heette hij Erik... hmmhmmm.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nahh... 't is gewoon een vage internetkennis!
Weet je dat zeker?quote:
Cosmo Hiltonquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alle hotels van mijn vader vroeger hadden gewoon een nachtingang.
Ik heb alleen ervaring met hotels waar je 's nachts ook gewoon binnen kunt komen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand ervaring?
Ik nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met hotels waar je 's nachts ook gewoon binnen kunt komen.
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nietOf nou ja, waar ze een bepaalde stilte willen na x:xx uur of zo. Iets met overlast van gasten en weet ik het.
Maar geen dank, dat ik jullie er even op wijs en zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen..
Wij kunnen dan vast niet meer rennen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja je moet niet schreeuwend en lallend de gangen doorrennen..
Worden we roomies danquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Steve het volgende:
Als ik kom moet ik ook een hotelplekje.. Mits het niet te prijzig is.
.
Hatsee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Steve het volgende:
Als ik kom moet ik ook een hotelplekje.. Mits het niet te prijzig is.
.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar geen dank, dat ik jullie er even op wijs en zo.
Jij zelf, als je mee gaatquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ik wil wel weten wie roomies wordt met Patrick.
Kom je nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ik wil wel weten wie roomies wordt met Patrick.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij kunnen dan vast niet meer rennen.
Ik stem voor kamers naast elkaar. Als ik room met Takke dan kunnen zij en Steve ruilen als het te hevig wordt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je oordopjes mee? Want ik garandeer geen snurkloze nacht
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Steve, zal ik jou ovb op het hotellijstje zetten dan ook?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem je oordopjes mee? Want ik garandeer geen snurkloze nacht
![]()
![]()
.
Krijg momenteel amper uren op mijn werk.quote:
Word ik dan ook ingestopt als we gaan slapen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Ow ja, logisch dan Renesite. Ik zal duimen voor je sollicitaties
En we zullen goed op Pat passen
MamaMia, Oognip, wilden jullie ook evt blijven overnachten?
Je MOET!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Als ik kom ging ik met MB en Re mee in de auto, dus ook weer terug..
Vrijwillige dwang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je MOET!
Nou ja, je doet niet aan moeten, maar IK WIL HET GRAAG
Nee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik heb niet terruggelees, heb jij al een slaapaanmelddeadline aangewees?
Tofquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb Cosmo nu twee keer gezien in korte tijd, daar moet een derde keer bij
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor..
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bodquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh zie, dat Airport hotel is er het dichtst bij Muis en die hebben op Hotelkamerveiling:
http://www.hotelkamerveil(...)n_id,auction_details
42,- per kamer incl onbijt, da's dus 21 eu pp.
Alleen dan even kijken of die week een vakantieperiode is al ivm Pinksteren, want doordeweeks aankomen is alleen mogelijk in vakantieperiode. Maar wie weet geldt dat al niet als we 6 kamers nemen
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bod
Ahhhh zo bedoel je het!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boeken
Ik wil gewoon die prijs, maar dan rechtstreeks met het hotel. Kijken of het lukt als we meerdere kamers nemenIk heb daar eerder geslapen en toen was het hoogste bod ook 43 euro ofzo. Toen wel via de veiling.
De afstand zal idd niet zoveel boeien als je met een groep bent. Dan is een busje best te doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik zie al een hotel dat er op 4 km afstand van zit van het café (dus met taxibusje voor paar eu pp heel goed te doen!) en dat komt - nog zonder korting te hebben gevraagd - op 34 euro pp inclusief ontbijt, bij 10 personen. Dus dat is wel te doen al toch?Jullie hebben nog even om te sparen eventueel als het nodig is
En misschien dat er nog wel wat vanaf kan. Maar dit is op zich al een heel nette prijs.
Bellen is altijd handig. Voor de prijs en om te kijken of er een afzegmogelijkheid is binnen redelijke termijn. Niet te hopen dat het nodig is, maar als mensen moeten afzeggen en moeten betalen dan is dat ook een beetje sneu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel zit op ca. 2 km denk ik - die moet ik dus nog bellen hoor, die heb ik het liefst! - maar deze is dus ook al best te doenEn dat is bij 5 kamers. Waarvan sommigen met aparte bedden zelfs. Incl. ontbijt dus.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |