Vrijwillige dwang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je MOET!
Nou ja, je doet niet aan moeten, maar IK WIL HET GRAAG
Nee!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Grees ik heb niet terruggelees, heb jij al een slaapaanmelddeadline aangewees?
Tofquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!
Maar we zitten nu op ca. 6 kamers, daar kan ik wel wat mee. Ik ga morgenochtend wel even een paar hotels in de buurt bellen om te vragen wat ze dan met de prijs kunnen doenZonder nog iets vast te leggen, ik vraag wel of ik een optie kan krijgen nog een week ofzo.
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
Ja ik heb Cosmo nu twee keer gezien in korte tijd, daar moet een derde keer bij
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat kan ook sneller dan 24 mei hoor..
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bodquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
Oh zie, dat Airport hotel is er het dichtst bij Muis en die hebben op Hotelkamerveiling:
http://www.hotelkamerveil(...)n_id,auction_details
42,- per kamer incl onbijt, da's dus 21 eu pp.
Alleen dan even kijken of die week een vakantieperiode is al ivm Pinksteren, want doordeweeks aankomen is alleen mogelijk in vakantieperiode. Maar wie weet geldt dat al niet als we 6 kamers nemen
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
+ 7,50 administratie kosten! En dit is nog niet het hoogste bod
Ahhhh zo bedoel je het!quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die administratiekosten zijn voor Hotelkamerveiling en ik ga niet via hen boeken
Ik wil gewoon die prijs, maar dan rechtstreeks met het hotel. Kijken of het lukt als we meerdere kamers nemenIk heb daar eerder geslapen en toen was het hoogste bod ook 43 euro ofzo. Toen wel via de veiling.
De afstand zal idd niet zoveel boeien als je met een groep bent. Dan is een busje best te doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik zie al een hotel dat er op 4 km afstand van zit van het café (dus met taxibusje voor paar eu pp heel goed te doen!) en dat komt - nog zonder korting te hebben gevraagd - op 34 euro pp inclusief ontbijt, bij 10 personen. Dus dat is wel te doen al toch?Jullie hebben nog even om te sparen eventueel als het nodig is
En misschien dat er nog wel wat vanaf kan. Maar dit is op zich al een heel nette prijs.
Bellen is altijd handig. Voor de prijs en om te kijken of er een afzegmogelijkheid is binnen redelijke termijn. Niet te hopen dat het nodig is, maar als mensen moeten afzeggen en moeten betalen dan is dat ook een beetje sneu.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:22 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel zit op ca. 2 km denk ik - die moet ik dus nog bellen hoor, die heb ik het liefst! - maar deze is dus ook al best te doenEn dat is bij 5 kamers. Waarvan sommigen met aparte bedden zelfs. Incl. ontbijt dus.
[ afbeelding ]
Je wil ons dronken voeren!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:02 schreef Greys het volgende:
Thanks
Ik wil gewoon dat we/jullie tegen een beetje prettig tarief kunnen overnachten, dan kan je een extra drankje nemen bij Henk
SSssshhhh!quote:
Greys zit nu vast thuis te huilen, omdat er te veel van haar lengte is afgehaald.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
Hara, be proud, vanmiddag om half drie gaan de punten van mijn haar er af.
Omdat jij het zei
Laten we daarbij even vergeten dat ik het een half jaar geleden al zei.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:08 schreef Greys het volgende:
Hara, be proud, vanmiddag om half drie gaan de punten van mijn haar er af.
Omdat jij het zei
Dat viel dus meequote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Er hoefde maar 4-5 cm vanaf en er is nog heeeeeeeeeeel veel over
En ze heeft mijn lok schuin geknipt en er een masker in gegooid enzo en het zit (en voelt) weer lekkah! Ik had geen zin nu - met dit mooie weer - om er uren te zitten, dus de kleur laat ik volgende week doen.
Dat donkere van die ene foto?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:11 schreef Greys het volgende:
Er hoefde maar 4-5 cm vanaf en er is nog heeeeeeeeeeel veel over
En ze heeft mijn lok schuin geknipt en er een masker in gegooid enzo en het zit (en voelt) weer lekkah! Ik had geen zin nu - met dit mooie weer - om er uren te zitten, dus de kleur laat ik volgende week doen.
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?quote:
Ja baasquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat donkere van die ene foto?Zo ja, daar moet je dan wel echt afterpics van maken.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?
Ik kan er ineens niet eentje bedenkenWant ik ga er gewoon van uit dat het 24 mei stralend weer is!
[..]
Ja baas![]()
Als je er af en toe zelf ook een masker ingooit een keer of 2/3 per jaar gaanquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:42 schreef Greys het volgende:
Ja, stuk minder piekig![]()
Blij blij blij
Stom eigenlijk dat het met zo weinig knippen meteen zoveel beter kan zitten.
Weer wat geleerd
Charlotte Nilsson - Take me to your heavenquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zijn nou een beetje lekkere zomerse songfestivalnummers?
Ik kan er ineens niet eentje bedenkenWant ik ga er gewoon van uit dat het 24 mei stralend weer is!
Jij party't heel de nacht door. Genoteerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Maes het volgende:
Ben je naar de kapper geweest Greyswat heerlijk
On topique: ik blijf niet slapen maar ik ontbijt wel mee![]()
Slecht?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ook wel:
Jammer dat de uitvoering zo slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |