abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:55:59 #101
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_109136893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Slecht? :o
Ja, ik vind het niet goed gezongen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 17:56:44 #102
163650 Greys
pi_109136910
Oeh Erik, alle bovenstaande zomerse liedjes moeten we ff meenemen voor de 24e! Ik weet niet zeker of hij ze allemaal heeft namelijk en die van Portugal moet zeker O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 15-03-2012 18:04:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109137001
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ook wel:
Jammer dat de uitvoering zo slecht is :').
Als ze die achtergrondzanger meer in beeld hadden.. waren ze vast hoger geëindigd :9
dag
pi_109137740
quote:
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 18:32:57 #105
163650 Greys
pi_109137889
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:41:24 #106
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109138134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Maes het volgende:
On topique: ik blijf niet slapen maar ik ontbijt wel mee :D
Serieus :o Dat zou ik misschien ook wel leuk vinden; ben gek op hotel-ontbijt :@

Hoewel; da's dan op vrijdag: ontbijt tussen 7:00 en 9:00 :X
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_109138601
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.
Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.

Zomernummers vind ik bijvoorbeeld Denemarken 2001, Griekenland 2001, 2004-2008, 2010 en 2012, Spanje 2001, 2003 en 2004 en natuurlijk Malta 2001.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 15-03-2012 19:19:52 ]
  donderdag 15 maart 2012 @ 19:14:11 #108
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_109139292
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.

Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven :D.

En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen :@, dan zegt het me allemaal niks.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:23:01 #109
163650 Greys
pi_109139684
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.
Voorbeeldje? ;) Want ik snap niet wat je bedoelt :@ Ik vind bijna alle populaire songfestivalnummers leuk, welke wordt er dan bv vaak geridiculiseerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109139685
quote:
3s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.

Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven :D.

En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen :@, dan zegt het me allemaal niks.
^^ (wat mij betreft weer echt een zomeravondnummer)

In mijn ogen stuk voor stuk erg zomerse nummers, al is het op een andere manier zomers dan Madness of love. Het zijn op één na allemaal up-tempo liedjes met een Mediterrane sound :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:24:08 #111
163650 Greys
pi_109139737
Ohhhh vooral de bovenste ja, die vind ik nog steeds echt heel leuk O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109139756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Voorbeeldje? ;) Want ik snap niet wat je bedoelt :@ Ik vind bijna alle populaire songfestivalnummers leuk, welke wordt er dan bv vaak geridiculiseerd?
Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezen :P
pi_109139759
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
:Y O+ Staat in mijn top 3 ook.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109139813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar, Erik en ik hebben een hele andere interpretatie van zomers. Maar Flor-de-lis noem ik overigens ook wel erg zomers :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:26:12 #115
163650 Greys
pi_109139835
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezen :P
Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevonden :)
Dus dat is niet (in mijn ogen) ridiculiseren, maar gewoon oprecht zeggen dat het me niet aanstaat, dat nummer ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109139909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevonden :)
Dus dat is niet (in mijn ogen) ridiculiseren, maar gewoon oprecht zeggen dat het me niet aanstaat, dat nummer ;)
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.

Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers w/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:29:33 #117
163650 Greys
pi_109139960
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.
Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek. ;) Dat doet niets af aan andere nummers.
Ik denk dat je het iets te serieus neemt dan zeg maar, wat we hier zeggen :@

Popular bv vond ik van te voren niets aan, maar in de zaal in Düsseldorf hebben we er heel hard voor zitten wapperen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:30:41 #118
163650 Greys
pi_109140007
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers w/
Door wie dan en waar dan? :P
Want ik vind OPAAAAAAAA nog steeds tha bomb :D En Shake It van Sakis ook, alleen dan mogen we stiekem best een beetje lachen om zijn naveltruitje, toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109140390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek. ;) Dat doet niets af aan andere nummers.
Ik denk dat je het iets te serieus neemt dan zeg maar, wat we hier zeggen :@

Popular bv vond ik van te voren niets aan, maar in de zaal in Düsseldorf hebben we er heel hard voor zitten wapperen :D
Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijden :)

Ja maar dat laatste zegt niks want jullie hebben denk ik overal voor gewapperd :D w/

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Door wie dan en waar dan? :P
Want ik vind OPAAAAAAAA nog steeds tha bomb :D En Shake It van Sakis ook, alleen dan mogen we stiekem best een beetje lachen om zijn naveltruitje, toch?
Oh ik heb even geen naam hoor, maar zeker in dat "overratedtopic" en af en toe tussendoor ook, in welk topic dan ook. En volgens mij zag ik het ook in het topic van de Griekse inzending.

Trouwens, mag ik die even promoten *O*

Een heerlijk zomers :+ ontspannen Grieks up-tempo nummer, in de categorie Sarbel en Helena Paparizou, is het *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:42:18 #120
163650 Greys
pi_109140614
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijden :)
Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten ;) En als ik Running Scared niet leuk vind, wil dat niet zeggen dat het een slecht nummer is! Als het slecht was, had het vast niet gewonnen. Dus misschien heb ik wel gewoon geen smaak moet je maar denken! :P

quote:
Ja maar dat laatste zegt niks want jullie hebben denk ik overal voor gewapperd :D w/
Oh geloof me, integendeel :D Alleen voor Nederland, Jedward en Popular, geloof ik :Y Tenminste, ik.
Maar ik vind Eurovisie in zijn algemeenheid gewoon geweldig. Ook al zou ik NOOIT dat Lordi nummer vrijwillig op zetten op Youtube, toch is ook dat niet 'slecht'. Want anderen vinden het weer geweldig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109140942
Oh en ik heb geen Yvonne-award gewonnen zie ik -O-

Maar ik vind het wel vreemd dat Loveless tweede is, het moet wel een ESF-award zijn :+

En Dirk is eerste. Ik zie hem niet vaak posten, dus daar heb ik geen mening over :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:51:12 #122
163650 Greys
pi_109141060
Wat ben je kritisch vandaag MP :D O+
Mag hoor (maar het meetingtopic is er mss toch niet helemaal de plek voor ;) ).

Die awards zijn bepaald door de crew, wij (Erik en ik) hebben de tien genomineerden opgegeven - daar zat jij gewoon bij uiteraard - en daarna mochten de overige mods stemmen, hebben we dus geen invloed op gehad. En Dirkh post misschien niet veel, maar die gaat wel al jaren mee naar de Eurovisie persdag en heeft op de weblog toen hij daar nog crew was veel ESF gepromoot en verslagen geschreven enzo. Dus daar kent de crew hem dan uiteraard van :Y
En het waren awards met een knipoog hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109141120
Tja, tong80 is overall beste user geworden, dus dan weet je dat weinig waarde moet hechten aan die awards. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2012 @ 19:52:47 #124
163650 Greys
pi_109141150
quote:
13s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
Tja, tong80 is overall beste user geworden, dus dan weet je dat weinig waarde moet hechten aan die awards. :')
Dat bedoel ik, gewoon met een knipoog. En niet teveel waarde aan hechten.
Maar Dirkh vind ik trouwens wel zeer verdiend in ESF :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_109141235
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
Wat ben je kritisch vandaag MP :D O+
Mag hoor (maar het meetingtopic is er mss toch niet helemaal de plek voor ;) ).

Die awards zijn bepaald door de crew, wij (Erik en ik) hebben de tien genomineerden opgegeven - daar zat jij gewoon bij uiteraard - en daarna mochten de overige mods stemmen, hebben we dus geen invloed op gehad. En Dirkh post misschien niet veel, maar die gaat wel al jaren mee naar de Eurovisie persdag en heeft op de weblog toen hij daar nog crew was veel ESF gepromoot en verslagen geschreven enzo. Dus daar kent de crew hem dan uiteraard van :Y
En het waren awards met een knipoog hoor.
Okay, dan lijkt het mij terecht :Y

En inderdaad, je moet er ook niet teveel van verwachten als het de Yvonne-award heet :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')