Ja, ik vind het niet goed gezongen.quote:
Als ze die achtergrondzanger meer in beeld hadden.. waren ze vast hoger geëindigdquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze ook wel:
Jammer dat de uitvoering zo slecht is.
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
Serieusquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:12 schreef Maes het volgende:
On topique: ik blijf niet slapen maar ik ontbijt wel mee![]()
Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ergens heeft het toch wel een zwoel zomeravond sfeertje.
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind dit nou eigenlijk echt géén zomernummer en ik zie eigenlijk ook niet in waarom iemand dat zo zou kunnen vinden.
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan luisteren wij er heel anders naar. Hoe dan ook, ik krijg vaker de indruk dat sommigen hier een afkeer hebben van de populairdere nummers en die ook vaak ridiculiseren, en dan nummers als Italië 2011 ophemelen, waarbij ze het bijna vanzelfsprekend vinden als je het niet leuk vindt. Niet persoonlijk bedoeld hoor, en ik vind het moeilijk om mijn punt te maken, ik kan het niet heel goed omschrijven.
^^ (wat mij betreft weer echt een zomeravondnummer)quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.
Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven.
En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen, dan zegt het me allemaal niks.
Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorbeeldje?Want ik snap niet wat je bedoelt
Ik vind bijna alle populaire songfestivalnummers leuk, welke wordt er dan bv vaak geridiculiseerd?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ohhhh vooral de bovenste ja, die vind ik nog steeds echt heel leuk
Zo zie je maar, Erik en ik hebben een hele andere interpretatie van zomers. Maar Flor-de-lis noem ik overigens ook wel erg zomersquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Greys het volgende:
Ohhhh vooral de bovenste ja, die vind ik nog steeds echt heel leuk
Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevondenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Afgelopen jaar bijvoorbeeld Popular en Running scared, terwijl Madness of love echt de hemel in werd geprezen
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is echt een kwestie van smaak dan, want Running Scared vind ik nog steeds - serieus - een heel onprettig nummer en ik weet NIET precies waarom... Misschien dat hun stemmen me gewoon totaal niet aanspreken en dat als een ander het had gezongen dat ik het beter had gevonden![]()
Dus dat is niet (in mijn ogen) ridiculiseren, maar gewoon oprecht zeggen dat het me niet aanstaat, dat nummer
Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.
Door wie dan en waar dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers
Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijdenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in dit meetingtopic gaat het toch een beetje om wat de 'massa' over het algemeen het leukst vindt om mee te nemen aan muziek.Dat doet niets af aan andere nummers.
Ik denk dat je het iets te serieus neemt dan zeg maar, wat we hier zeggen
Popular bv vond ik van te voren niets aan, maar in de zaal in Düsseldorf hebben we er heel hard voor zitten wapperen
Oh ik heb even geen naam hoor, maar zeker in dat "overratedtopic" en af en toe tussendoor ook, in welk topic dan ook. En volgens mij zag ik het ook in het topic van de Griekse inzending.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Door wie dan en waar dan?
Want ik vind OPAAAAAAAA nog steeds tha bombEn Shake It van Sakis ook, alleen dan mogen we stiekem best een beetje lachen om zijn naveltruitje, toch?
Over smaak valt nou eenmaal niet te twistenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik krijg ook een beetje het idee dat er een algemene sfeer hangt van "dit nummer is goed en dat nummer is slecht". En zeker, het gaat om de meeting. Maar dat is niet mijn voornamelijke punt, het is slechts een gelegenheid om iets anders aan te snijden
Oh geloof me, integendeelquote:Ja maar dat laatste zegt niks want jullie hebben denk ik overal voor gewapperd![]()
Dat bedoel ik, gewoon met een knipoog. En niet teveel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
Tja, tong80 is overall beste user geworden, dus dan weet je dat weinig waarde moet hechten aan die awards.
Okay, dan lijkt het mij terechtquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
Wat ben je kritisch vandaag MP![]()
Mag hoor (maar het meetingtopic is er mss toch niet helemaal de plek voor).
Die awards zijn bepaald door de crew, wij (Erik en ik) hebben de tien genomineerden opgegeven - daar zat jij gewoon bij uiteraard - en daarna mochten de overige mods stemmen, hebben we dus geen invloed op gehad. En Dirkh post misschien niet veel, maar die gaat wel al jaren mee naar de Eurovisie persdag en heeft op de weblog toen hij daar nog crew was veel ESF gepromoot en verslagen geschreven enzo. Dus daar kent de crew hem dan uiteraard van
En het waren awards met een knipoog hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |