Ik zou haar ontvrienden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef Dirkh het volgende:
Heeft gewoon een een facebook vriendin Joan ontmoet bij de MacGewoon zomaar, en op de foto.
En wij als grote echte fans...
Sateetjes!quote:
Jij gaat ook nog met Joan op de foto voor de 24e, ik weet het bijna zekerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef Dirkh het volgende:
Heeft gewoon een een facebook vriendin Joan ontmoet bij de MacGewoon zomaar, en op de foto.
En wij als grote echte fans...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even (echt heeeeel even) "OMG LATEN WE JOAN UITNODIGEN OP DE 24STE!!!"
Heeel even![]()
.
Hihiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht heel even (echt heeeeel even) "OMG LATEN WE JOAN UITNODIGEN OP DE 24STE!!!"
Heeel even![]()
.
Dat wordt te verwarrend als ze die jeugdfilmpjes ook wil laten afspelen. Anders had het zomaar gekund!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we geen live verbinding terug naar Baku doen? Doet ze haar optreden gewoon live bij ons, daar te zien op het grote LED scherm.
Roodwitblauwe jeugd met tooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef Greys het volgende:
Dan beelden wij die jeugd wel uit!
Kan MAKKELIJK
Vanaf 20 maart... moet net lukken dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
Ja welja, gewoon van de 20 tot de 24e mei op tijd naar bed... zien we er stralend ende jeugdig uit op de 24e!
(Uhuh!)
Er zullen toch wel fijne bedjes in staan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, stel nou dat dat met die hotels niks wordt he, dan zijn er ook nog blokhutten op de Stadscamping Rotterdam (nog geen 10 minuten rijden vanaf de kroeg, dus ook goed te doen met taxibusje)
Of wordt dat te primitief
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/Tarieven.pdf
Slaapzakken meequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Heuj, stel nou dat dat met die hotels niks wordt he, dan zijn er ook nog blokhutten op de Stadscamping Rotterdam (nog geen 10 minuten rijden vanaf de kroeg, dus ook goed te doen met taxibusje)
Of wordt dat te primitief
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/Tarieven.pdf
Afzakkertje mogelijkquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeel even![]()
.
Hoiiiiiiiiquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Ik vind het wel wat hebben jaIk ga niets boeken nog, puur even mailen nu om te vragen of het nog vrij is. Het is daar sowieso alweer beter (en goedkoper...) parkeren dan bij Crown Hotel bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |