Tent: checkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al op een zomeravond in een tent met gekleurde lampjes met een glaasje wijn dingetjes van een barbecue eten, terwijl iemand op de achtergrond dit nummer dan speelt. Maar ik houd gewoon enorm van die jazzy nummers. En het is goed uitgevoerd.
Niks ten nadele van populairdere nummers, ik bedoel, mijn all time favourite is Take me to your heaven.
En ik kan niet zo veel met landen en jaartallen, dan zegt het me allemaal niks.
Voor het genre vond ik de zang erg meevallen. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Griekse liedjes in Maarten-Pieter's post.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het niet goed gezongen.
Ik vind een nummer als Popular gewoon weinig aan, dat heeft met smaak te maken, niet met de behoefte om te ridiculiseren. Hoewel ik het niet best gezongen vond op het ESF.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het verschilt ook per persoon hoor, maar omdat de meesten toch wel op één nummer zitten (wat meestal geen nummer is als Running scared en zeker niet als Popular), krijg ik dat idee heel erg en hangt er wat mij betreft op dit forum een beetje een negatieve sfeer om die andere nummers.
Idem die Griekse nummers. Er wordt veel gezegd dat ze ontzettend overrated zijn, maar wat mij betreft zijn het stuk voor stuk heerlijke zomernummers
Een mooie Franse powerballad zou weleens leuk zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Voor het genre vond ik de zang erg meevallen. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Griekse liedjes in Maarten-Pieter's post.![]()
Maar ik ben dan ook ontzettend Francofiel op het Songfestival.Jammer dat ze het nieuwe decennia zo matig beginnen.
Je n'ai que mon âmequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een mooie Franse powerballad zou weleens leuk zijn.
Nou ik vind never ever let you go ook een heerlijk zomers nummer hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Erik en ik hebben een hele andere interpretatie van zomers. Maar Flor-de-lis noem ik overigens ook wel erg zomers
Die verzin ik er wel bij hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tent: check
Wijn: check
Barbecue: check
Damn, waar haal ik ff snel wat gekleurde lampjes vandaan?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je n'ai que mon âme![]()
Il faut du temps
Achtertuin is er groot genoeg voor, maar wel gedeeld, dus niet alles kan zomaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die verzin ik er wel bij hoor. Maar is dit een uitnodiging tot een ESF-meet in je achtertuin
?
Meetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En ja met dat laatste probeer ik de conversatie weer een beetje richting het onderwerp "meet" te leiden. Met zachte hand.
Done.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
Gooi het SC omhoog, gaan we daar lekker verder ridiculiseren
Grapje hoor MP, dat laatste
Ik ga ook rond de twee weken vantevoren. Prrrrrrima timingquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Net terug van de kappert, volgende afspraak is twee weken voor de meet.
Is dat goede timing, denken jullie?![]()
*nagelbijt*
Ik weet niet wat JIJ allemaal van plan bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achtertuin is er groot genoeg voor, maar wel gedeeld, dus niet alles kan zomaar.
Zin in!quote:[..]
Meet![]()
Let's all talk about the meat again!
Dat meende ik me ook te herinneren en daarom heb ik het zo gepland.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga ook rond de twee weken vantevoren. Prrrrrrima timing.
Spareribs!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
Ik weet niet hoor, gaat dat niet wat ver?
Ik dacht dat ie Henk bedoelde.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
Meat op stokjes!quote:
Freudiaanse verschrijving.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef Greys het volgende:
Talk about 'the meat'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |