Als ik iets wil eten dan ga ik dat eten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef wise het volgende:
sowieso eten bij de mac.Alleen als het echt echt echt niet anders kan.
Kan mijn lichaam wel handelen hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
En gister kebab, het gaat lekker zie ik.
Het boeit me ook niet zozeer dat de Macdonalds 5 euro mist. Vind het alleen zo lullig dat die medewerkster straks kasverschil heeft van 5 euro ze deed zo haar best.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
En 2x per week pizza.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik iets wil eten dan ga ik dat eten.
[..]
Kan mijn lichaam wel handelen hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
Voor dat eten heb je nog teveel betaald
Het is toch triest dat mensen niet eens normaal kunnen terugtellen. Als je dat al niet kunt hoor je ook niet achter een kassa te staan lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Beardy het volgende:
Tja, lui die niet kunnen afrekenen zijn een probleem. Jij had geluk dat het in je voordeel was; hoe vaak is het niet in je nadeel? (tijdje geleden bij Verhage bijna 5 euri te veel betaald door zo'n muts --- wat dat betreft zijn de idiotenvelige kassa's die je op steeds meer plaatsen ziet wel mooi, die geven precies aan wat / hoe er wisselgeld gegeven moet worden)
Je opent overal een topic over, vandaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze informatie?
Haha dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze informatie?
Zouden ze zeker weten ook nog doen ....30¤ extra geven de klant is nog steeds koning bij de MAC.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Teruggaan en beweren dat je met vijftig had betaald
Een topic over 2 keer per week pizza eten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:49 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je opent overal een topic over, vandaar
Zijn lichaam kan dat wel handelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zo, TS is lekker gezond bezig dan.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn lichaam kan dat wel handelen.
Ik las het al inderdaad. Dan maakt het verder niet uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn lichaam kan dat wel handelen.
Ja inderdaad, TS is goed bezig, niks aan de hand.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik las het al inderdaad. Dan maakt het verder niet uit.
Dat verdient wel een fooi imoquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Zouden ze zeker weten ook nog doen ....30¤ extra geven de klant is nog steeds koning bij de MAC.
Zeg je dan ook nog even dat ze de big mac vergeten zijn ,dan krijg je die ook nog gratis zoveel geld wordt hier dus verdiend.....
2011quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef rosepetals het volgende:
En wanneer heb je voor het laatst broccoli gegeten?
Nu (vandaag) en dan (morgen).quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Nee ok maar ik eet wel gezond en zo gister heb ik anders gewoon nasi gegeten hoor met kip en pindasaus.En daarvoor spaghetti bolognaise. Ik hou gewoon van junkfood so now and then, haters gonna hate.
= morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja op zich wel alleen hoop ik niet dat de verkeerden hier negatief op worden beïnvloedt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef remi1986 het volgende:
Nou dit compenseert het voor de keren dat je besteld, mee naar huis neemt en dan blijkt dat er wat mist. Zo vaak meegemaakt... Dus ik vind dit een goede zaak
Jij was geen dief want te goeder trouw, voordat je beseft dat je te veel wisselgeld had gekregen. Je zou het geld nu nog kunnen terugbrengen want anders ben je wel een dief omdat je weet dat dat niet jouw geld is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef sinepedraap het volgende:
Dus ik zo door de macdrive om ff een lunch te halen, bestel een bigmacmenu met cola en patatsaus t.w.v. ¤6.50. Dus ik overhandig twintig en ik krijg een tientje terug een vijfje en 3,50 aan munten.
Probleem is echter dat ik er pas op de terugweg achter kwam. Ik snapte het ook niet helemaal toen het gebeurde.
Nu voel ik me schuldig omdat dit het eerste is in mijn leven dat ik gestolen heb.
Klacht: Een dief zijn
Ja dat is dus het punt ik bedacht het me later onderweg pas maar ben niet teruggegaan. En nu ik er zo aan terugdenk heb ik spijt dat ik 't niet gewoon gelijk gezien had scheelt een hoop gedoequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Jij was geen dief want te goeder trouw, voordat je beseft dat je te veel wisselgeld had gekregen. Je zou het geld nu nog kunnen terugbrengen want anders ben je wel een dief omdat je weet dat dat niet jouw geld is.
Kan ik er wat aan doen dat ik een fotografisch geheugen heb?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een topic over 2 keer per week pizza eten?Zal het wel ergens een keer verteld hebben. Maar dat jij dit onthoudt!?!?!?!
![]()
![]()
Stalker
In dat geval ga ik ook even een Big Mac bij de burger King halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
TS is eigenlijk bij de Burger King geweest en toen hij afgerekend had dacht hij dat hij ze aan het bestelen was, net zoals die reclame.
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Nee ok maar ik eet wel gezond en zo gister heb ik anders gewoon nasi gegeten hoor met kip en pindasaus.En daarvoor spaghetti bolognaise. Ik hou gewoon van junkfood so now and then, haters gonna hate.
Weet hij veel hoe de Whopper eigenlijk heet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook even een Big Mac bij de burger King halen.
Dat was zijn balansdag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.
Ja haal maar lekker alle slechte dingen eruit! Ik kan ook mooi vlees, groente en aardappeltjes maken hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet hij veel hoe de Whopper eigenlijk heet.
[..]
Dat was zijn balansdag.
Volledig met je eens. Met die kassa's is het trouwens vaak ook mis; klopt de prijs op het schap niet met de prijs in de kassa.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het is toch triest dat mensen niet eens normaal kunnen terugtellen. Als je dat al niet kunt hoor je ook niet achter een kassa te staan lijkt me.
Nou het is niet slecht of zo maar om dat nou te noemen als voorbeeld dat je ook gezond eet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja haal maar lekker alle slechte dingen eruit! Ik kan ook mooi vlees, groente en aardappeltjes maken hoor
Is gewoon gezond hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is niet slecht of zo maar om dat nou te noemen als voorbeeld dat je ook gezond eet.
Je kon het eerst niet betalen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was laatst ook weer voor het eerst sinds jaren bij de Mc Donalds, nu weet ik waarom ik er jaren niet geweest was
Als er geen groente bij zit vind ik het niet gezond.quote:
Die 1955 burger is best goed te eten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was laatst ook weer voor het eerst sinds jaren bij de Mc Donalds, nu weet ik waarom ik er jaren niet geweest was
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Als er geen groente bij zit vind ik het niet gezond.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik hoop dat de milkshake framboos gauw weer terug komt
Die kipwrap, die'n grote zeg maar, is die een beetje te doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat staat er toch?
[..]![]()
Ik moet die appel peer ook nog proberen![]()
Precies dit. En dat was alleen voor een mcflurryquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet het niet als ik bij de mc ben dan haal ik meestal een bigmacmenu of gewoon mcflurry of milkshake en zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kipwrap, die'n grote zeg maar, is die een beetje te doen?
Ja maar ik bedoelde de nasi en de spaghetti (hoewel je die best kan beschouwen als iets met groente).quote:
Wat voor een nazi ben jij wel niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet het niet als ik bij de mc ben dan haal ik meestal een bigmacmenu of gewoon mcflurry of milkshake en zo.
Extra komkommer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde de nasi en de spaghetti (hoewel je die best kan beschouwen als iets met groente).
?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor een nazi ben jij wel niet?
Dicht moeten ze die aderen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef sinepedraap het volgende:
Boeiend wat je vreet eet gewoon waar je trek in hebt zolang niks eronder lijdt tffoeeee watsdeze
Daarom, dooreten TS.quote:
Seks, drugs en McDonald's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon ook veel drugs gebruiken, verdunt je bloed weer van.
Waarom was je er dan jaren niet geweest en toen je wel ging voor een McFlurry?quote:
Goed punt. Dat gaat onder het kopje 'drugs'.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed punt. Dat gaat onder het kopje 'drugs'.
Het ziet er naar uit dat we een... Hamburglar hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef haan33 het volgende:
TS is een diefik heb de popo al gebeld jeweet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we een... Hamburglar hebben.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je weet dat het eten bij de macdonalds er niet om bekend staat dat het gezond is dus wat loop je te janken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
Het vet droop de laatste keer gewoon uit de burger, echt ranzig.
Je hoeft het niet eens snel op te eten. Gewoon ff naast je leggen en weer terugrijden kan ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
Opzich best logisch dat je altijd een nieuwe hamburger krijgt. Welke lul doet er ook zoveel moeite voor 1 euro.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens snel op te eten. Gewoon ff naast je leggen en weer terugrijden kan ook
de teringquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet de kwark niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Gewoon 5 eieren, een pond kip en een bak met rijst per dag eten.
Nasi met kip en pindasaus gezond noemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Jaloerse mensen met een ongezond lichaam die zich bemoeien met mijn dieet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus gezond noemen.
Kwark neem je voor het slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit ging over het middag eten. Kwark hoort bij het ontbijt.
Je bedoelt dat jij een ontzettende dikzak bent en daarom nasi met pindasaus en kip gezond denkt te vinden. Zonder te weten hoeveel cal. pindasaus alleen al heeftquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jaloerse mensen met een ongezond lichaam die zich bemoeien met mijn dieet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus gezond noemen.
dat dere casein protein, kan je lichaam de hele nacht op teren.quote:
Dit ga ik even opschrijven. Ik heb altijd stervende honger als ik wakker wordt. Nog meer tips?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dat dere casein protein, kan je lichaam de hele nacht op teren.
Protein-kickstart 's ochtends doe je beter met bijvoorbeeld whey. 24/7 anabolic environment, baby.
Er mag bij mij best een kilootje of 30 af ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij een ontzettende dikzak bent en daarom nasi met pindasaus en kip gezond denkt te vinden. Zonder te weten hoeveel cal. pindasaus alleen al heeft. Gozer je bent een faalhaas en mijn getrainde body zul je nooit krijgen. Dus nee, ik constateer hier een projectie.
Meer eten over de hele dag, dus ook meer eten voor je gaat slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit ga ik even opschrijven. Ik heb altijd stervende honger als ik wakker wordt. Nog meer tips?
Ik zag in je post historie het bodybuilding topic staan, die heb ik even aan mijn lijst toegevoegd. Veel leesvoer dus als ik tijd heb lees ik dat even door en ga ik eens beginnen aan een dieet of zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meer eten over de hele dag, dus ook meer eten voor je gaat slapen.
Voor de rest zijn pindakaas, melk en noten uitstekende makkelijke vullers de hele dag door.
Smeer een bak brood 's ochtends en 's avonds moet die op zijn, eet wanneer je zin hebt en neem het overal mee naar toe.
Kook eieren voor de hele week, bewaar ze en eet er de hele week van.
In de stad zonder eten? Haal twee pakken volle melk op bij de Aldi en drink uit het pak. Voor EUR 1.20 ben je 70 gram protein en 1300 kcal rijker. Dit is mijn persoonlijke tip waarmee je de hele dag kunt blijven gainen. Daarnaast verzorgen de verzadigde vetten voor een verhoogde testosteronspiegel.
pindasaus hequote:
Ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
Panzermaus, maakt het nog erg veel uit of je wit of bruin brood neemt?
ahja, zit veel suiker en boter in.quote:
Bruin (volkoren) brood ga je beter van schijten. Ik zou het niet weten though, ben een vrouw.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
Ik schijt hartstikke goed. Eventueel kan ik een foto maken als ik weer eens ben geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bruin (volkoren) brood ga je beter van schijten. Ik zou het niet weten though, ben een vrouw.
Doe maar, dan weten we het tenminste zeker.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schijt hartstikke goed. Eventueel kan ik een foto maken als ik weer eens ben geweest.
Nou, nu weten we tenminste wat voor brood Ricko eet..quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bruin (volkoren) brood ga je beter van schijten. Ik zou het niet weten though, ben een vrouw.
Ditquote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef 2dope het volgende:
Alleen een bigmac menu nemen zonder verdere accesoires![]()
TS is ecto
De fuck dude.quote:
Dan zal het niet zo boeien denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik schijt hartstikke goed. Eventueel kan ik een foto maken als ik weer eens ben geweest.
Ach, zolang je je sinepedraap nog kan zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Er mag bij mij best een kilootje of 30 af ja.
Anders wordt het misschien tijd voor een paardenmiddel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ach, zolang je je sinepedraap nog kan zien.
INSHA'ALLAH!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Andre3000 het volgende:
Insha'Allah ga je het geld alsnog teruggeven en je naam zuiveren.
Komop, zo'n Döner kebab kan jij ook niet laten staan toch?quote:
Big Whopperquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spul is niet te vreten man![]()
Voor fastfood houd ik het wel op de KFC/BK of randoms snackbars
Ja, ga er ook even op in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spul is niet te vreten man![]()
Voor fastfood houd ik het wel op de KFC/BK of randoms snackbars
Dat wordt dan ook niet gefrituurd, maar geroosterd. Dat is groot verschil in hoe ongezond het is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef Knaller het volgende:
[..]
Komop, zo'n Döner kebab kan jij ook niet laten staan toch?
Het is fritessaus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef sinepedraap het volgende:
Dus ik zo door de macdrive om ff een lunch te halen, bestel een bigmacmenu met cola en patatsaus
Brinthas? Wat is dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef kontridder het volgende:
Voor 5 euro heb ik net mijn voorraad eten bijgevuld luie flikker
kwark kost amper een euro en tonijn ook niet en brinthas
Krijg geen google-resultaten, is dat een merknaam voor pap of gewoon een soort pap? Wat voor stoffen bevat het? In welke supermarkt verkopen ze dit?quote:
Hij bedoelde Brintaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Krijg geen google-resultaten, is dat een merknaam voor pap of gewoon een soort pap? Wat voor stoffen bevat het? In welke supermarkt verkopen ze dit?
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.quote:
Er staat gewoon fritesaus op die dingetjes waar de saus in zit hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.
Niet in Nederland hoor. Patatsaus heet het hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er staat gewoon fritesaus op die dingetjes waar de saus in zit hoor
Was terug op weg naar Groningen vanuit Den Haag, ergens naast de snelweg aten wequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet in Nederland hoor. Patatsaus heet het hier.
Dan wisten ze misschien wat je bedoelde ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was terug op weg naar Groningen vanuit Den Haag, ergens naast de snelweg aten we
Ja wie niet, bovenkant van dat broodje eraf, zwans ertussen en dan zo zachtjes wrijven. Hmm zo.. Hmm.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou er van om in dingen te gaan
Ook al bestel je alleen een kleine cola dan heb je nog 80% kans dat ze het fout doen, dus ja, zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.
Hebben ze daar dan ook "French Pettet" op het menu staan in plaats van "French Fries"?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
Nee, gewoon patat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook "French Pettet" op het menu staan in plaats van "French Fries"?
Nee jonge, Fransen weten hoe het zit net zoals Belgen en Oosten / zuiden van Nederland.quote:
Het is patat godverdommequote:
Ja, haal grof volkoren brood. Grof volkoren zonnepit van de Aldi is superlekker. En kijk anders naar de voedingswaarden, zoveel mogelijk carbs vet en protein wil je hebben. Of bak je eigen brood. Witbrood is voor de Jetix-generatie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
Blegh, dat vind ik wel altijd zo smerig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, haal grof volkoren brood. Grof volkoren zonnepit van de Aldi is superlekker. En kijk anders naar de voedingswaarden, zoveel mogelijk carbs vet en protein wil je hebben. Of bak je eigen brood. Witbrood is voor de Jetix-generatie.
Huh?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand patatsaus horen zeggen![]()
Zelfs niet in het noorden (
) of in het westen, ze zeggen daar zelfs frietsaus, dus het is friet.
Frietsaus is voor op de frietjes. Die dunne patatjes dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand patatsaus horen zeggen![]()
Zelfs niet in het noorden (
) of in het westen, ze zeggen daar zelfs frietsaus, dus het is friet.
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blegh, dat vind ik wel altijd zo smerig.Net even daar de winkels gegaan en daar wat bruin brood gehaald. Meteen ook een dozijn eieren, cashewnoten en pinda's en voor de ochtend Brinta. Nog tips welke noten het beste zijn?
Hazelnootjes, en dan zelf kraken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.
En pinda's zijn geen noten maar die zijn wel het cheapste en meest verkrijgbaar. Tikt lekker aan. Dingen als amandelen, walnoten of ongezouten notenmix is ook prima, maar een stuk duurder. Ik eet meestal gewoon pinda's.
Dan ga ik langzaam doorwerken naar donker toe, niet in een keer zo'n vieze hap. Hopen dat ik het ga waarderen en uiteindelijk ook niets anders meer wil.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.
Zijn pinda's ook goed? Die vind ik zelf ook het lekkerst van allemaal en ze zijn inderdaad goedkoop. Of zeg je dat ik beter de bovengenoemde noten kan eten?quote:En pinda's zijn geen noten maar die zijn wel het cheapste en meest verkrijgbaar. Tikt lekker aan. Dingen als amandelen, walnoten of ongezouten notenmix is ook prima, maar een stuk duurder. Ik eet meestal gewoon pinda's.
Nootjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hazelnootjes, en dan zelf kraken.Amandelen en walnoten ook.
Noten
Jij bent echt goedkoop.
Pinda's zijn prima. Alles ongezouten wel. Bij twijfel of meer info nodig: Google '<product> voedingwaarde', eerste hit. Of je gebruikt zo'n hippe app voor je phone.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaam doorwerken naar donker toe, niet in een keer zo'n vieze hap. Hopen dat ik het ga waarderen en uiteindelijk ook niets anders meer wil.
[..]
Zijn pinda's ook goed? Die vind ik zelf ook het lekkerst van allemaal en ze zijn inderdaad goedkoop. Of zeg je dat ik beter de bovengenoemde noten kan eten?
Dan blijf ik lekker pinda's kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootjes.Jij bent gewoon een eekhoorn. En eekhoorns horen op brood. Mannen eten pinda's. En eekhoorntjesbrood.
[..]
Pinda's zijn prima. Alles ongezouten wel. Bij twijfel of meer info nodig: Google '<product> voedingwaarde', eerste hit. Of je gebruikt zo'n hippe app voor je phone.
Liever een eekhoorn dan.. een irritante mug!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootjes.Jij bent gewoon een eekhoorn. En eekhoorns horen op brood. Mannen eten pinda's. En eekhoorntjesbrood.
Je moet hazelnoten voorzichtig kraken en dan uit elkaar peuzelen maar de schil heel laten en er dan een briefje indoen en dichtlijmen met houtlijm. Brotip: werkt het beste als je niet alleen woont.quote:
Een briefje? Wat? Geld of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moet hazelnoten voorzichtig kraken en dan uit elkaar peuzelen maar de schil heel laten en er dan een briefje indoen en dichtlijmen met houtlijm. Brotip: werkt het beste als je niet alleen woont.
Wat zit je ook vol verassingen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mag je helemaal zelf bepalen, dat is het leuke.
Als dat de reden is dat je mij verlaat, heb ik daar totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zelfs dan ben je nog geen echte man, sorry!
Nee, je hebt me bedrogen! Dat ben ik nog niet vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je mij verlaat, heb ik daar totaal geen problemen mee.
Dat denk jij. Ik heb niet een vrouw aangeraakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee, je hebt me bedrogen! Dat ben ik nog niet vergeten.
'niet een vrouw'quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik heb niet een vrouw aangeraakt.
Hoi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Amandelen en walnoten ook.
Noten
Jij bent echt goedkoop.
Eten die shit, juist aan te raden. Perfecte vetten. Als je ergens vet wil schrappen: doe dat niet daar. En schrap nog liever simpele lege carbs. (koolhydraten -> 'waarvan suikers')quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Panzermaus hoe zit het met de eidooier in de ei als je veel ei eet. Meestal bevat dit het lekkerste gedeelte van een ei. Maar hoe slecht is het voor je lichaam als je je lichaam graag in vorm wilt houden?
Daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar desalniettemin.. blijft het pijnlijk.
D' awww.. Dat is lieffff ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn BFF nog. Iedereen is vervangbaar, behalve jij.Lieffffff hè.
Alsof je spijt hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk wel terecht dat ze boos op mij is.
Die spullen kan ik wel vergeten.
1 2 3 4 | Kroket 1 stuks (65gr) 151 kCal Kaassoufflé 1 stuks (55gr) 136kCal Frikadel 1 stuks (75gr) 194kCal Patat met mayonaise 375 gram 1346kCal |
Ja. Hamburglar en alles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef HSG het volgende:
Heb je jezelf al aangegeven bij de politie?
Pics van medewerkster ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet zozeer dat de Macdonalds 5 euro mist. Vind het alleen zo lullig dat die medewerkster straks kasverschil heeft van 5 euro ze deed zo haar best.
Kwark, niet yoghurt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
Whoa ik sta versteld hoe goed ik mij voel na de hele avond nootjes te eten en net een bak yoghurt (is ook goed neem ik aan?) achter de kiezen te hebben. Alsof ik een hele maaltijd naar binnen heb gepropt.
Bedankt Panzermaus.
Die gast met striae ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
Whoa ik sta versteld hoe goed ik mij voel na de hele avond nootjes te eten en net een bak yoghurt (is ook goed neem ik aan?) achter de kiezen te hebben. Alsof ik een hele maaltijd naar binnen heb gepropt.
Bedankt Panzermaus.
Als ik het gelijk door had had ik het denk ik wel gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:14 schreef joeftw het volgende:
Kan gebeuren TS. Heb zo ook wel eens een cheeseburger en een medium friet besteld bij de drive. Toen kreeg ik een volle zak met daarin een quarter pounder, big mac, 9 chicken mcnuggets met zoetzure saus en een grote friet met 3 frietsaus. Nja ik vond de zak al zwaar, dus reed weg maar keek om 't hoekje meteen wat er in zat. Ik was blij en reed naar een woonwijk waar ik toen alles rustig heb opgegeten in m'n auto. Fout van de Mac, niet van mij. En ja.. ik had het eerlijk kunnen zeggen - maar dat deed ik niet.
*proest*quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1788898/3/25#109016692
quote:
Ik dacht dat het een rare zuigzoen was.quote:Striae zijn strepen die op de huid van het lichaam kunnen ontstaan als iemand snel dikker wordt.
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :Squote:Op donderdag 15 maart 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het een rare zuigzoen was.
Ik vind ze wel sexy hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :S
sry
sws. maar verwachte denk ik wat meerquote:
Ja niet iedereen ziet er zo goed uit als jij hè.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sws. maar verwachte denk ik wat meer
Mag ik jou nemen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:14 schreef HyperViper het volgende:
Ach en jij merkt die spermasliert niet op. Geven en nemen.
Hier loopt hij altijd de big boy on campus uit te hangen maar het valt wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :S
sry
Hierom idd. Wist niet dat hij trollde eigenlijk :Squote:Op donderdag 15 maart 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier loopt hij altijd de big boy on campus uit te hangen maar het valt wel mee inderdaad.
Nee inderdaad, altijd de lauwe boii zijn en dan daarmee aan komen zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hierom idd. Wist niet dat hij trollde eigenlijk :S
VOlle kwark.quote:
Stonden ze waarschijnlijk al op het punt om het weg te gooien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Phreakingout het volgende:
Een keertje, toen hadden we twee BigMac's besteld, en nog een McChicken ofzo ( ik was met nog twee andere dudes ). En toen hadden ze dus één BigMac vergeten.
Dus wij langsgaan en zeggen dat we iets te weinig hebben gehad; kregen we vervolgens een zak met 2 Ciabatta Grande Salsa, 2 BigTasty's, en nog een BigMac![]()
Episch momentje was dat..
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Phreakingout het volgende:
Een keertje, toen hadden we twee BigMac's besteld, en nog een McChicken ofzo ( ik was met nog twee andere dudes ). En toen hadden ze dus één BigMac vergeten.
Dus wij langsgaan en zeggen dat we iets te weinig hebben gehad; kregen we vervolgens een zak met 2 Ciabatta Grande Salsa, 2 BigTasty's, en nog een BigMac![]()
Episch momentje was dat..
Die is wel slim. Ik zag laatst bij Delft Noord dat ze een 2e laan erbij hebben gelegd om te bestellen, ik weet alleen niet hoe ze de volgorde dan goed doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.
Hoevaak lukt dat nou?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.
Tot nu toe elke keer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoevaak lukt dat nou?
Ik denk:quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is wel slim. Ik zag laatst bij Delft Noord dat ze een 2e laan erbij hebben gelegd om te bestellen, ik weet alleen niet hoe ze de volgorde dan goed doen.
Bouw jij dat eens in 10 maanden op vanaf mijn basis. Daarnaast zijn ze daar niet eens aangespannen, puur ingevouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sws. maar verwachte denk ik wat meer
Ja en wat nou als de één sneller besteld dan de ander of de een rijdt sneller door dan de ander?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk:
- Bestelling aannemen
- Bestelling bereiden
- Klant betaalt
- Klant ontvangt bestelling
Dan worden ze opgepakt door de politie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en wat nou als de één sneller besteld dan de ander of de een rijdt sneller door dan de ander?
Macdonalds heeft daar zijn eigen mensen voor. Ik ben immers ook nog steeds voortvluchtig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan worden ze opgepakt door de politie.
Hm, dan mogen ze wel wat consequenter zijn dan, die McPolitie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Macdonalds heeft daar zijn eigen mensen voor. Ik ben immers ook nog steeds voortvluchtig.
Was dat niet van die fransmanquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, niks dan props hoor... weet ook dat je aardig licht was. Maar ik had een ander beeld er bij denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bouw jij dat eens in 10 maanden op vanaf mijn basis. Daarnaast zijn ze daar niet eens aangespannen, puur ingevouwen.
Ze zijn niet zo in vorm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, dan mogen ze wel wat consequenter zijn dan, die McPolitie.
Remi Gaillard is de fastfoodketentrollbaasquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was dat niet van die fransmanwel eens op youtube gezien
Ik ken wel filmpjes van een Franse gast die altijd fastfoodketens zat te trollen, deed hij dit ook?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stonden ze waarschijnlijk al op het punt om het weg te gooien.
Het was inderdaad wel 21:30 zo iets, Vrijdagavondquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hey, niks dan props hoor... weet ook dat je aardig licht was. Maar ik had een ander beeld er bij denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
Special thanks voor pindakaas, brood, noten en melk. En heel veel junkfood. Want daar word je alles behalve dik van.Je moet gewoon snappen hoe het werkt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.
http://forum.fok.nl/topic/1783104/2/50#109055983
full homoJa had ik wel eens gelezen, mad respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
Special thanks voor pindakaas, brood, noten en melk. En heel veel junkfood. Want daar word je alles behalve dik van.Je moet gewoon snappen hoe het werkt.
Heb denk ik net zo'n soort bouw, maar met hard werken kom je wel al heel ver.
Je triceps lijken op die strae (?) pic wel wat klein.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, ik pis in flesjes. Dat urinoir is voor de sier.quote:
Thanks brah. En klopt, ik flex op die striaefoto dan ook biceps en tri's duwen dan maar wat naar onder. Je had ze gisteren moeten zien, pumped en al. Stond met een hard anabolenpikkie voor de spiegels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja had ik wel eens gelezen, mad respect
Heb denk ik net zo'n soort bouw, maar met hard werken kom je wel al heel ver.
Je triceps lijken op die strae (?) pic wel wat klein.
Kan ik me voorstellen, ik werd een beetje hard door deze post manquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah. En klopt, ik flex op die striaefoto dan ook biceps en tri's duwen dan maar wat naar onder. Je had ze gisteren moeten zien, pumped en al. Stond met een hard anabolenpikkie voor de spiegels.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.
http://forum.fok.nl/topic/1783104/2/50#109055983
full homoDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
![]()
Wat jij twee jaar geleden voor een lichaam had, heb ik nu. Als ik dit zie, zie ik kans om ook eens gespierd te worden en een veel mooier lichaam te krijgen.![]()
Met een beetje geluk begin ik dan al met de zomer wat te zien en kan ik dan met wat meer zekerheid over mijn lichaam gewoon zwemmen.
gewoon nu beginnen man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat jij twee jaar geleden voor een lichaam had, heb ik nu. Als ik dit zie, zie ik kans om ook eens gespierd te worden en een veel mooier lichaam te krijgen.![]()
Met een beetje geluk begin ik dan al met de zomer wat te zien en kan ik dan met wat meer zekerheid over mijn lichaam gewoon zwemmen.
Gister begonnen dankzij dit topic, na het zien van die foto's al helemaal zin gekregen. Even heel mijn eetpatroon omgegooid en hopen dat alles gaat werken.quote:
dbol 1-4 & 8-12 50mg edquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dbol 1-4 & 8-12 50mg ed
deca 1-12 500mcg
test 1-14 1000mcg
pandapindakaas 1-14 300g d
Ik ben nog niet bekend met al die termen e.d., glutes? dbol? deca? test?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles in je glutes schieten, de pandapindakaas oraal innemen.
Niet haten. Dit helpt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze fitnessdiscussie in mijn topique dan?
Zo, even gepost daar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Topicreeks: Bodybuilding topic
Daar kun je prima je vragen stellen.
Helemaal super. Welkom dan. Maar een woord over je abs daar als skinnyfat bwoii en het is mis. Beter post je over je glutes die te huge zijn geworden door full squats met epische gewichten en het gebruik van zieke supplementen.quote:
Kan ik niet even bijlessen krijgen over die termen, dan weet ik waar dit over gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helemaal super. Welkom dan. Maar een woord over je abs daar als skinnyfat bwoii en het is mis. Beter post je over je glutes die te huge zijn geworden door full squats met epische gewichten en het gebruik van zieke supplementen.
De OP word je ook veel wijzer van. Voor de rest is er www.urbandictionary.com.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan ik niet even bijlessen krijgen over die termen, dan weet ik waar dit over gaat.
Nee, dat veroorzaakt conflicten met je pandapindakaas. Gewoon in je glutes knallen, goed kijken of er geen bloed mee komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dianabol zou ik gewoon oraal nemen.
Emmers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef jcdragon het volgende:
Zouden in de hamburgers ook anabolen zitten?
De McBucket?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat veroorzaakt conflicten met je pandapindakaas. Gewoon in je glutes knallen, goed kijken of er geen bloed mee komt.
[..]
Emmers.
http://forum.fok.nl/topic/1790406/1/50#109127066quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
2 eieren glijden op het moment door mijn keelgat.
Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.
"Doe mij maar zo'n lekkere burger van een euro. Had ik zin in."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomen
Ik eet altijd mijn maag vol voor ¤1,-. Als het druk is kun je genoeg voedsel krijgen door te beweren dat je nog wat mistquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |