Als ik iets wil eten dan ga ik dat eten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef wise het volgende:
sowieso eten bij de mac.Alleen als het echt echt echt niet anders kan.
Kan mijn lichaam wel handelen hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
En gister kebab, het gaat lekker zie ik.
Het boeit me ook niet zozeer dat de Macdonalds 5 euro mist. Vind het alleen zo lullig dat die medewerkster straks kasverschil heeft van 5 euro ze deed zo haar best.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
En 2x per week pizza.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik iets wil eten dan ga ik dat eten.
[..]
Kan mijn lichaam wel handelen hoor.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
Voor dat eten heb je nog teveel betaald
Het is toch triest dat mensen niet eens normaal kunnen terugtellen. Als je dat al niet kunt hoor je ook niet achter een kassa te staan lijkt me.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Beardy het volgende:
Tja, lui die niet kunnen afrekenen zijn een probleem. Jij had geluk dat het in je voordeel was; hoe vaak is het niet in je nadeel? (tijdje geleden bij Verhage bijna 5 euri te veel betaald door zo'n muts --- wat dat betreft zijn de idiotenvelige kassa's die je op steeds meer plaatsen ziet wel mooi, die geven precies aan wat / hoe er wisselgeld gegeven moet worden)
Je opent overal een topic over, vandaarquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze informatie?
Haha dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe komen jullie aan deze informatie?
Zouden ze zeker weten ook nog doen ....30¤ extra geven de klant is nog steeds koning bij de MAC.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Teruggaan en beweren dat je met vijftig had betaald
Een topic over 2 keer per week pizza eten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:49 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je opent overal een topic over, vandaar
Zijn lichaam kan dat wel handelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zo, TS is lekker gezond bezig dan.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn lichaam kan dat wel handelen.
Ik las het al inderdaad. Dan maakt het verder niet uit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn lichaam kan dat wel handelen.
Ja inderdaad, TS is goed bezig, niks aan de hand.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik las het al inderdaad. Dan maakt het verder niet uit.
Dat verdient wel een fooi imoquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Zouden ze zeker weten ook nog doen ....30¤ extra geven de klant is nog steeds koning bij de MAC.
Zeg je dan ook nog even dat ze de big mac vergeten zijn ,dan krijg je die ook nog gratis zoveel geld wordt hier dus verdiend.....
2011quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:52 schreef rosepetals het volgende:
En wanneer heb je voor het laatst broccoli gegeten?
Nu (vandaag) en dan (morgen).quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Nee ok maar ik eet wel gezond en zo gister heb ik anders gewoon nasi gegeten hoor met kip en pindasaus.En daarvoor spaghetti bolognaise. Ik hou gewoon van junkfood so now and then, haters gonna hate.
= morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Ja op zich wel alleen hoop ik niet dat de verkeerden hier negatief op worden beïnvloedt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:58 schreef remi1986 het volgende:
Nou dit compenseert het voor de keren dat je besteld, mee naar huis neemt en dan blijkt dat er wat mist. Zo vaak meegemaakt... Dus ik vind dit een goede zaak
Jij was geen dief want te goeder trouw, voordat je beseft dat je te veel wisselgeld had gekregen. Je zou het geld nu nog kunnen terugbrengen want anders ben je wel een dief omdat je weet dat dat niet jouw geld is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef sinepedraap het volgende:
Dus ik zo door de macdrive om ff een lunch te halen, bestel een bigmacmenu met cola en patatsaus t.w.v. ¤6.50. Dus ik overhandig twintig en ik krijg een tientje terug een vijfje en 3,50 aan munten.
Probleem is echter dat ik er pas op de terugweg achter kwam. Ik snapte het ook niet helemaal toen het gebeurde.
Nu voel ik me schuldig omdat dit het eerste is in mijn leven dat ik gestolen heb.
Klacht: Een dief zijn
Ja dat is dus het punt ik bedacht het me later onderweg pas maar ben niet teruggegaan. En nu ik er zo aan terugdenk heb ik spijt dat ik 't niet gewoon gelijk gezien had scheelt een hoop gedoequote:Op woensdag 14 maart 2012 13:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Jij was geen dief want te goeder trouw, voordat je beseft dat je te veel wisselgeld had gekregen. Je zou het geld nu nog kunnen terugbrengen want anders ben je wel een dief omdat je weet dat dat niet jouw geld is.
Kan ik er wat aan doen dat ik een fotografisch geheugen heb?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een topic over 2 keer per week pizza eten?Zal het wel ergens een keer verteld hebben. Maar dat jij dit onthoudt!?!?!?!
![]()
![]()
Stalker
In dat geval ga ik ook even een Big Mac bij de burger King halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:03 schreef Id_do_her het volgende:
TS is eigenlijk bij de Burger King geweest en toen hij afgerekend had dacht hij dat hij ze aan het bestelen was, net zoals die reclame.
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Nee ok maar ik eet wel gezond en zo gister heb ik anders gewoon nasi gegeten hoor met kip en pindasaus.En daarvoor spaghetti bolognaise. Ik hou gewoon van junkfood so now and then, haters gonna hate.
Weet hij veel hoe de Whopper eigenlijk heet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook even een Big Mac bij de burger King halen.
Dat was zijn balansdag.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.
Ja haal maar lekker alle slechte dingen eruit! Ik kan ook mooi vlees, groente en aardappeltjes maken hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus en daarvoor spaghetti bolognaise? Poepoe gezond hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |