quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weet hij veel hoe de Whopper eigenlijk heet.
[..]
Dat was zijn balansdag.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
Voor dat eten heb je nog teveel betaald
Volledig met je eens. Met die kassa's is het trouwens vaak ook mis; klopt de prijs op het schap niet met de prijs in de kassa.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het is toch triest dat mensen niet eens normaal kunnen terugtellen. Als je dat al niet kunt hoor je ook niet achter een kassa te staan lijkt me.
Nou het is niet slecht of zo maar om dat nou te noemen als voorbeeld dat je ook gezond eet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja haal maar lekker alle slechte dingen eruit! Ik kan ook mooi vlees, groente en aardappeltjes maken hoor
Is gewoon gezond hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is niet slecht of zo maar om dat nou te noemen als voorbeeld dat je ook gezond eet.
Je kon het eerst niet betalen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was laatst ook weer voor het eerst sinds jaren bij de Mc Donalds, nu weet ik waarom ik er jaren niet geweest was
Als er geen groente bij zit vind ik het niet gezond.quote:
Die 1955 burger is best goed te eten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was laatst ook weer voor het eerst sinds jaren bij de Mc Donalds, nu weet ik waarom ik er jaren niet geweest was
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Als er geen groente bij zit vind ik het niet gezond.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik hoop dat de milkshake framboos gauw weer terug komt
Die kipwrap, die'n grote zeg maar, is die een beetje te doen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat staat er toch?
[..]![]()
Ik moet die appel peer ook nog proberen![]()
Precies dit. En dat was alleen voor een mcflurryquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weet het niet als ik bij de mc ben dan haal ik meestal een bigmacmenu of gewoon mcflurry of milkshake en zo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kipwrap, die'n grote zeg maar, is die een beetje te doen?
Ja maar ik bedoelde de nasi en de spaghetti (hoewel je die best kan beschouwen als iets met groente).quote:
Wat voor een nazi ben jij wel niet?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik weet het niet als ik bij de mc ben dan haal ik meestal een bigmacmenu of gewoon mcflurry of milkshake en zo.
Extra komkommer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde de nasi en de spaghetti (hoewel je die best kan beschouwen als iets met groente).
?quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor een nazi ben jij wel niet?
Dicht moeten ze die aderen!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:20 schreef sinepedraap het volgende:
Boeiend wat je vreet eet gewoon waar je trek in hebt zolang niks eronder lijdt tffoeeee watsdeze
Daarom, dooreten TS.quote:
Seks, drugs en McDonald's.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon ook veel drugs gebruiken, verdunt je bloed weer van.
Waarom was je er dan jaren niet geweest en toen je wel ging voor een McFlurry?quote:
Goed punt. Dat gaat onder het kopje 'drugs'.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed punt. Dat gaat onder het kopje 'drugs'.
Het ziet er naar uit dat we een... Hamburglar hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:37 schreef haan33 het volgende:
TS is een diefik heb de popo al gebeld jeweet
quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we een... Hamburglar hebben.
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je weet dat het eten bij de macdonalds er niet om bekend staat dat het gezond is dus wat loop je te janken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
Het vet droop de laatste keer gewoon uit de burger, echt ranzig.
Je hoeft het niet eens snel op te eten. Gewoon ff naast je leggen en weer terugrijden kan ookquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
Opzich best logisch dat je altijd een nieuwe hamburger krijgt. Welke lul doet er ook zoveel moeite voor 1 euro.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens snel op te eten. Gewoon ff naast je leggen en weer terugrijden kan ook
de teringquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
Voor dat eten heb je nog teveel betaald
Vergeet de kwark niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Gewoon 5 eieren, een pond kip en een bak met rijst per dag eten.
Nasi met kip en pindasaus gezond noemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:56 schreef sinepedraap het volgende:
Nee ok maar ik eet wel gezond en zo gister heb ik anders gewoon nasi gegeten hoor met kip en pindasaus.En daarvoor spaghetti bolognaise. Ik hou gewoon van junkfood so now and then, haters gonna hate.
Jaloerse mensen met een ongezond lichaam die zich bemoeien met mijn dieet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nasi met kip en pindasaus gezond noemen.
Kwark neem je voor het slapen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit ging over het middag eten. Kwark hoort bij het ontbijt.
Je bedoelt dat jij een ontzettende dikzak bent en daarom nasi met pindasaus en kip gezond denkt te vinden. Zonder te weten hoeveel cal. pindasaus alleen al heeftquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jaloerse mensen met een ongezond lichaam die zich bemoeien met mijn dieet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |