INSHA'ALLAH!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:48 schreef Andre3000 het volgende:
Insha'Allah ga je het geld alsnog teruggeven en je naam zuiveren.
Komop, zo'n Döner kebab kan jij ook niet laten staan toch?quote:
Big Whopperquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spul is niet te vreten man![]()
Voor fastfood houd ik het wel op de KFC/BK of randoms snackbars
Ja, ga er ook even op in.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Spul is niet te vreten man![]()
Voor fastfood houd ik het wel op de KFC/BK of randoms snackbars
Dat wordt dan ook niet gefrituurd, maar geroosterd. Dat is groot verschil in hoe ongezond het is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef Knaller het volgende:
[..]
Komop, zo'n Döner kebab kan jij ook niet laten staan toch?
Het is fritessaus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:44 schreef sinepedraap het volgende:
Dus ik zo door de macdrive om ff een lunch te halen, bestel een bigmacmenu met cola en patatsaus
Brinthas? Wat is dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef kontridder het volgende:
Voor 5 euro heb ik net mijn voorraad eten bijgevuld luie flikker
kwark kost amper een euro en tonijn ook niet en brinthas
Krijg geen google-resultaten, is dat een merknaam voor pap of gewoon een soort pap? Wat voor stoffen bevat het? In welke supermarkt verkopen ze dit?quote:
Hij bedoelde Brintaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Krijg geen google-resultaten, is dat een merknaam voor pap of gewoon een soort pap? Wat voor stoffen bevat het? In welke supermarkt verkopen ze dit?
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.quote:
Er staat gewoon fritesaus op die dingetjes waar de saus in zit hoorquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.
Niet in Nederland hoor. Patatsaus heet het hier.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er staat gewoon fritesaus op die dingetjes waar de saus in zit hoor
Was terug op weg naar Groningen vanuit Den Haag, ergens naast de snelweg aten wequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Niet in Nederland hoor. Patatsaus heet het hier.
Dan wisten ze misschien wat je bedoelde ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was terug op weg naar Groningen vanuit Den Haag, ergens naast de snelweg aten we
Ja wie niet, bovenkant van dat broodje eraf, zwans ertussen en dan zo zachtjes wrijven. Hmm zo.. Hmm.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik hou er van om in dingen te gaan
Ook al bestel je alleen een kleine cola dan heb je nog 80% kans dat ze het fout doen, dus ja, zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beneden de rivieren misschien. Als je hier frietsaus besteld bij de Mac kijken ze je raar aan hoor.
Hebben ze daar dan ook "French Pettet" op het menu staan in plaats van "French Fries"?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef sinepedraap het volgende:
Nee, gewoon patat.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook "French Pettet" op het menu staan in plaats van "French Fries"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |