Ja. Hamburglar en alles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:56 schreef HSG het volgende:
Heb je jezelf al aangegeven bij de politie?
Pics van medewerkster ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet zozeer dat de Macdonalds 5 euro mist. Vind het alleen zo lullig dat die medewerkster straks kasverschil heeft van 5 euro ze deed zo haar best.
Kwark, niet yoghurt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
Whoa ik sta versteld hoe goed ik mij voel na de hele avond nootjes te eten en net een bak yoghurt (is ook goed neem ik aan?) achter de kiezen te hebben. Alsof ik een hele maaltijd naar binnen heb gepropt.
Bedankt Panzermaus.
Die gast met striae ?quote:Op woensdag 14 maart 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
Whoa ik sta versteld hoe goed ik mij voel na de hele avond nootjes te eten en net een bak yoghurt (is ook goed neem ik aan?) achter de kiezen te hebben. Alsof ik een hele maaltijd naar binnen heb gepropt.
Bedankt Panzermaus.
Als ik het gelijk door had had ik het denk ik wel gezegdquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:14 schreef joeftw het volgende:
Kan gebeuren TS. Heb zo ook wel eens een cheeseburger en een medium friet besteld bij de drive. Toen kreeg ik een volle zak met daarin een quarter pounder, big mac, 9 chicken mcnuggets met zoetzure saus en een grote friet met 3 frietsaus. Nja ik vond de zak al zwaar, dus reed weg maar keek om 't hoekje meteen wat er in zat. Ik was blij en reed naar een woonwijk waar ik toen alles rustig heb opgegeten in m'n auto. Fout van de Mac, niet van mij. En ja.. ik had het eerlijk kunnen zeggen - maar dat deed ik niet.
*proest*quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1788898/3/25#109016692
quote:
Ik dacht dat het een rare zuigzoen was.quote:Striae zijn strepen die op de huid van het lichaam kunnen ontstaan als iemand snel dikker wordt.
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :Squote:Op donderdag 15 maart 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het een rare zuigzoen was.
Ik vind ze wel sexy hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :S
sry
sws. maar verwachte denk ik wat meerquote:
Ja niet iedereen ziet er zo goed uit als jij hè.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sws. maar verwachte denk ik wat meer
Mag ik jou nemen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:14 schreef HyperViper het volgende:
Ach en jij merkt die spermasliert niet op. Geven en nemen.
Hier loopt hij altijd de big boy on campus uit te hangen maar het valt wel mee inderdaad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind die armen op die pics van panzermaus eigenlijk wel meevallen qua afmeting :S
sry
Hierom idd. Wist niet dat hij trollde eigenlijk :Squote:Op donderdag 15 maart 2012 09:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier loopt hij altijd de big boy on campus uit te hangen maar het valt wel mee inderdaad.
Nee inderdaad, altijd de lauwe boii zijn en dan daarmee aan komen zetten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hierom idd. Wist niet dat hij trollde eigenlijk :S
VOlle kwark.quote:
Stonden ze waarschijnlijk al op het punt om het weg te gooien.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Phreakingout het volgende:
Een keertje, toen hadden we twee BigMac's besteld, en nog een McChicken ofzo ( ik was met nog twee andere dudes ). En toen hadden ze dus één BigMac vergeten.
Dus wij langsgaan en zeggen dat we iets te weinig hebben gehad; kregen we vervolgens een zak met 2 Ciabatta Grande Salsa, 2 BigTasty's, en nog een BigMac![]()
Episch momentje was dat..
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef Phreakingout het volgende:
Een keertje, toen hadden we twee BigMac's besteld, en nog een McChicken ofzo ( ik was met nog twee andere dudes ). En toen hadden ze dus één BigMac vergeten.
Dus wij langsgaan en zeggen dat we iets te weinig hebben gehad; kregen we vervolgens een zak met 2 Ciabatta Grande Salsa, 2 BigTasty's, en nog een BigMac![]()
Episch momentje was dat..
Die is wel slim. Ik zag laatst bij Delft Noord dat ze een 2e laan erbij hebben gelegd om te bestellen, ik weet alleen niet hoe ze de volgorde dan goed doen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.
Hoevaak lukt dat nou?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon in de McDrive gaan staan, als ze vragen wat je wil bestellen zeg je "oh sorry, ik ben verkeerd gereden", wacht tot degene achter je besteld hebt, doorgaan naar eerste raam "haha sorry, ik heb niks besteld", doorrijden naar tweede raam en bestelling van de gast achter je aannemen.
Tot nu toe elke keer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Hoevaak lukt dat nou?
Ik denk:quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die is wel slim. Ik zag laatst bij Delft Noord dat ze een 2e laan erbij hebben gelegd om te bestellen, ik weet alleen niet hoe ze de volgorde dan goed doen.
Bouw jij dat eens in 10 maanden op vanaf mijn basis. Daarnaast zijn ze daar niet eens aangespannen, puur ingevouwen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
sws. maar verwachte denk ik wat meer
Ja en wat nou als de één sneller besteld dan de ander of de een rijdt sneller door dan de ander?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk:
- Bestelling aannemen
- Bestelling bereiden
- Klant betaalt
- Klant ontvangt bestelling
Dan worden ze opgepakt door de politie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja en wat nou als de één sneller besteld dan de ander of de een rijdt sneller door dan de ander?
Macdonalds heeft daar zijn eigen mensen voor. Ik ben immers ook nog steeds voortvluchtig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan worden ze opgepakt door de politie.
Hm, dan mogen ze wel wat consequenter zijn dan, die McPolitie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Macdonalds heeft daar zijn eigen mensen voor. Ik ben immers ook nog steeds voortvluchtig.
Was dat niet van die fransmanquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey, niks dan props hoor... weet ook dat je aardig licht was. Maar ik had een ander beeld er bij denk ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bouw jij dat eens in 10 maanden op vanaf mijn basis. Daarnaast zijn ze daar niet eens aangespannen, puur ingevouwen.
Ze zijn niet zo in vorm.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hm, dan mogen ze wel wat consequenter zijn dan, die McPolitie.
Remi Gaillard is de fastfoodketentrollbaasquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was dat niet van die fransmanwel eens op youtube gezien
Ik ken wel filmpjes van een Franse gast die altijd fastfoodketens zat te trollen, deed hij dit ook?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Stonden ze waarschijnlijk al op het punt om het weg te gooien.
Het was inderdaad wel 21:30 zo iets, Vrijdagavondquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Hey, niks dan props hoor... weet ook dat je aardig licht was. Maar ik had een ander beeld er bij denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
Special thanks voor pindakaas, brood, noten en melk. En heel veel junkfood. Want daar word je alles behalve dik van.Je moet gewoon snappen hoe het werkt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.
http://forum.fok.nl/topic/1783104/2/50#109055983
full homoJa had ik wel eens gelezen, mad respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
Special thanks voor pindakaas, brood, noten en melk. En heel veel junkfood. Want daar word je alles behalve dik van.Je moet gewoon snappen hoe het werkt.
Heb denk ik net zo'n soort bouw, maar met hard werken kom je wel al heel ver.
Je triceps lijken op die strae (?) pic wel wat klein.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, ik pis in flesjes. Dat urinoir is voor de sier.quote:
Thanks brah. En klopt, ik flex op die striaefoto dan ook biceps en tri's duwen dan maar wat naar onder. Je had ze gisteren moeten zien, pumped en al. Stond met een hard anabolenpikkie voor de spiegels.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja had ik wel eens gelezen, mad respect
Heb denk ik net zo'n soort bouw, maar met hard werken kom je wel al heel ver.
Je triceps lijken op die strae (?) pic wel wat klein.
Kan ik me voorstellen, ik werd een beetje hard door deze post manquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks brah. En klopt, ik flex op die striaefoto dan ook biceps en tri's duwen dan maar wat naar onder. Je had ze gisteren moeten zien, pumped en al. Stond met een hard anabolenpikkie voor de spiegels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |