quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
61 kg @ 31 maart 2011, 79.5+ kg nu. En nog steeds gewoon lean. Ik ken slechtere manieren om 10 maanden te besteden.
http://forum.fok.nl/topic/1783104/2/50#109055983
full homoDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas leuk wanneer je mijn rug, chest of benen gaat vergelijken. Vind dit wel mooi voor mijn bouw, je moet werken met wat je hebt want de botten in polsen/armen zullen nooit dikker worden. Mag nog 5 kg bij en dan goed droog worden. Verder dan dat hoeft van mij echt niet.
Special thanks voor pindakaas, brood, noten en melk. En heel veel junkfood. Want daar word je alles behalve dik van.Je moet gewoon snappen hoe het werkt.
![]()
Wat jij twee jaar geleden voor een lichaam had, heb ik nu. Als ik dit zie, zie ik kans om ook eens gespierd te worden en een veel mooier lichaam te krijgen.![]()
Met een beetje geluk begin ik dan al met de zomer wat te zien en kan ik dan met wat meer zekerheid over mijn lichaam gewoon zwemmen.
gewoon nu beginnen man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat jij twee jaar geleden voor een lichaam had, heb ik nu. Als ik dit zie, zie ik kans om ook eens gespierd te worden en een veel mooier lichaam te krijgen.![]()
Met een beetje geluk begin ik dan al met de zomer wat te zien en kan ik dan met wat meer zekerheid over mijn lichaam gewoon zwemmen.
Gister begonnen dankzij dit topic, na het zien van die foto's al helemaal zin gekregen. Even heel mijn eetpatroon omgegooid en hopen dat alles gaat werken.quote:
dbol 1-4 & 8-12 50mg edquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Damn![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dbol 1-4 & 8-12 50mg ed
deca 1-12 500mcg
test 1-14 1000mcg
pandapindakaas 1-14 300g d
Ik ben nog niet bekend met al die termen e.d., glutes? dbol? deca? test?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles in je glutes schieten, de pandapindakaas oraal innemen.
Niet haten. Dit helpt mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is deze fitnessdiscussie in mijn topique dan?
Zo, even gepost daar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Topicreeks: Bodybuilding topic
Daar kun je prima je vragen stellen.
Helemaal super. Welkom dan. Maar een woord over je abs daar als skinnyfat bwoii en het is mis. Beter post je over je glutes die te huge zijn geworden door full squats met epische gewichten en het gebruik van zieke supplementen.quote:
Kan ik niet even bijlessen krijgen over die termen, dan weet ik waar dit over gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helemaal super. Welkom dan. Maar een woord over je abs daar als skinnyfat bwoii en het is mis. Beter post je over je glutes die te huge zijn geworden door full squats met epische gewichten en het gebruik van zieke supplementen.
De OP word je ook veel wijzer van. Voor de rest is er www.urbandictionary.com.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan ik niet even bijlessen krijgen over die termen, dan weet ik waar dit over gaat.
Nee, dat veroorzaakt conflicten met je pandapindakaas. Gewoon in je glutes knallen, goed kijken of er geen bloed mee komt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dianabol zou ik gewoon oraal nemen.
Emmers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:33 schreef jcdragon het volgende:
Zouden in de hamburgers ook anabolen zitten?
De McBucket?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat veroorzaakt conflicten met je pandapindakaas. Gewoon in je glutes knallen, goed kijken of er geen bloed mee komt.
[..]
Emmers.
http://forum.fok.nl/topic/1790406/1/50#109127066quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:15 schreef Dimens het volgende:
2 eieren glijden op het moment door mijn keelgat.
Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.
"Doe mij maar zo'n lekkere burger van een euro. Had ik zin in."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomen
Ik eet altijd mijn maag vol voor ¤1,-. Als het druk is kun je genoeg voedsel krijgen door te beweren dat je nog wat mistquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |