Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon die hamburger uit de zak halen en even wegleggen. je hoeft m niet in 2 seconden op te kanen.
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 1 euro te winnen.
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hebt altijd tijd voor een euroknaller.
"Doe mij maar zo'n lekkere burger van een euro. Had ik zin in."quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Godverdomme man die had ik moeten zien aankomen
Ik eet altijd mijn maag vol voor ¤1,-. Als het druk is kun je genoeg voedsel krijgen door te beweren dat je nog wat mistquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:47 schreef Geralt het volgende:
Bij de macdrive kan je altijd gratis eten.
Bv een hamburgermenu bestellen, aannemen, de parkeerplaats oprijden, snel 1 hamburger opeten en met je zak naar binnen lopen en zeggen dat je maar 1 hamburger hebt gehad.
Je krijgt dan _ALTIJD_ zonder gezeur of vragen een nieuwe hamburger.
Bijkomend voordeel is dat 1 van die kneuzen binnen faliekant op zn flikker krijgt terwijl jij je gratis eten aan het verorberen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |