Nee jonge, Fransen weten hoe het zit net zoals Belgen en Oosten / zuiden van Nederland.quote:
Het is patat godverdommequote:
Ja, haal grof volkoren brood. Grof volkoren zonnepit van de Aldi is superlekker. En kijk anders naar de voedingswaarden, zoveel mogelijk carbs vet en protein wil je hebben. Of bak je eigen brood. Witbrood is voor de Jetix-generatie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:04 schreef Dimens het volgende:
Panzermaus, maakt het nog erg veel uit of je wit of bruin brood neemt?
Blegh, dat vind ik wel altijd zo smerig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, haal grof volkoren brood. Grof volkoren zonnepit van de Aldi is superlekker. En kijk anders naar de voedingswaarden, zoveel mogelijk carbs vet en protein wil je hebben. Of bak je eigen brood. Witbrood is voor de Jetix-generatie.
Huh?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand patatsaus horen zeggen![]()
Zelfs niet in het noorden (
) of in het westen, ze zeggen daar zelfs frietsaus, dus het is friet.
Frietsaus is voor op de frietjes. Die dunne patatjes dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand patatsaus horen zeggen![]()
Zelfs niet in het noorden (
) of in het westen, ze zeggen daar zelfs frietsaus, dus het is friet.
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Blegh, dat vind ik wel altijd zo smerig.Net even daar de winkels gegaan en daar wat bruin brood gehaald. Meteen ook een dozijn eieren, cashewnoten en pinda's en voor de ochtend Brinta. Nog tips welke noten het beste zijn?
Hazelnootjes, en dan zelf kraken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.
En pinda's zijn geen noten maar die zijn wel het cheapste en meest verkrijgbaar. Tikt lekker aan. Dingen als amandelen, walnoten of ongezouten notenmix is ook prima, maar een stuk duurder. Ik eet meestal gewoon pinda's.
Dan ga ik langzaam doorwerken naar donker toe, niet in een keer zo'n vieze hap. Hopen dat ik het ga waarderen en uiteindelijk ook niets anders meer wil.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is wel een van de beste keuzes die kunt maken, meeste andere brood is wit brood met een kleurtje. Is maar wat je et waard is, ik wil niet anders iig.
Zijn pinda's ook goed? Die vind ik zelf ook het lekkerst van allemaal en ze zijn inderdaad goedkoop. Of zeg je dat ik beter de bovengenoemde noten kan eten?quote:En pinda's zijn geen noten maar die zijn wel het cheapste en meest verkrijgbaar. Tikt lekker aan. Dingen als amandelen, walnoten of ongezouten notenmix is ook prima, maar een stuk duurder. Ik eet meestal gewoon pinda's.
Nootjes.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hazelnootjes, en dan zelf kraken.Amandelen en walnoten ook.
Noten
Jij bent echt goedkoop.
Pinda's zijn prima. Alles ongezouten wel. Bij twijfel of meer info nodig: Google '<product> voedingwaarde', eerste hit. Of je gebruikt zo'n hippe app voor je phone.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik langzaam doorwerken naar donker toe, niet in een keer zo'n vieze hap. Hopen dat ik het ga waarderen en uiteindelijk ook niets anders meer wil.
[..]
Zijn pinda's ook goed? Die vind ik zelf ook het lekkerst van allemaal en ze zijn inderdaad goedkoop. Of zeg je dat ik beter de bovengenoemde noten kan eten?
Dan blijf ik lekker pinda's kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootjes.Jij bent gewoon een eekhoorn. En eekhoorns horen op brood. Mannen eten pinda's. En eekhoorntjesbrood.
[..]
Pinda's zijn prima. Alles ongezouten wel. Bij twijfel of meer info nodig: Google '<product> voedingwaarde', eerste hit. Of je gebruikt zo'n hippe app voor je phone.
Liever een eekhoorn dan.. een irritante mug!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nootjes.Jij bent gewoon een eekhoorn. En eekhoorns horen op brood. Mannen eten pinda's. En eekhoorntjesbrood.
Je moet hazelnoten voorzichtig kraken en dan uit elkaar peuzelen maar de schil heel laten en er dan een briefje indoen en dichtlijmen met houtlijm. Brotip: werkt het beste als je niet alleen woont.quote:
Een briefje? Wat? Geld of zo?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je moet hazelnoten voorzichtig kraken en dan uit elkaar peuzelen maar de schil heel laten en er dan een briefje indoen en dichtlijmen met houtlijm. Brotip: werkt het beste als je niet alleen woont.
Wat zit je ook vol verassingen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mag je helemaal zelf bepalen, dat is het leuke.
Als dat de reden is dat je mij verlaat, heb ik daar totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:20 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zelfs dan ben je nog geen echte man, sorry!
Nee, je hebt me bedrogen! Dat ben ik nog niet vergeten.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat de reden is dat je mij verlaat, heb ik daar totaal geen problemen mee.
Dat denk jij. Ik heb niet een vrouw aangeraakt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef Aliana het volgende:
[..]
Nee, je hebt me bedrogen! Dat ben ik nog niet vergeten.
'niet een vrouw'quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat denk jij. Ik heb niet een vrouw aangeraakt.
Hoi.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:09 schreef Aliana het volgende:
[..]
Amandelen en walnoten ook.
Noten
Jij bent echt goedkoop.
Eten die shit, juist aan te raden. Perfecte vetten. Als je ergens vet wil schrappen: doe dat niet daar. En schrap nog liever simpele lege carbs. (koolhydraten -> 'waarvan suikers')quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Panzermaus hoe zit het met de eidooier in de ei als je veel ei eet. Meestal bevat dit het lekkerste gedeelte van een ei. Maar hoe slecht is het voor je lichaam als je je lichaam graag in vorm wilt houden?
Daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar desalniettemin.. blijft het pijnlijk.
D' awww.. Dat is lieffff ja.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn BFF nog. Iedereen is vervangbaar, behalve jij.Lieffffff hè.
Alsof je spijt hebt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk wel terecht dat ze boos op mij is.
Die spullen kan ik wel vergeten.
| 1 2 3 4 | Kroket 1 stuks (65gr) 151 kCal Kaassoufflé 1 stuks (55gr) 136kCal Frikadel 1 stuks (75gr) 194kCal Patat met mayonaise 375 gram 1346kCal |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |