Inderdaad, ik snap de verontwaardiging van enkele users in dit topic dan ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:06 schreef zlakto het volgende:
Dat die Gijp shirts verboden worden snap ik dan wel weer. Neem aan dat daar een commerciële gedachte achter zit bij de makers.
quote:FRED RUTTEN BEZORGT VOETBAL INTERNATIONAL ÉÉN MILJOEN KIJKERS
Het ontslag van PSV-trainer Fred Rutten heeft het RTL 7-voetbaldiscussieprogramma een nieuwe kijkrecord opgeleverd. Er keken bijna één miljoen mensen naar dit tv-programma, waar dit ontslag hoofdonderwerp was.
Het blijft goed gaan met het tv-programma Voetbal International van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Velen dachten dat na verloop van tijd de magie van het tv-programma uitgewerkt zou zijn. De drie heren – winnaars van de AVRO TelevizierRing – bewijzen echter wekelijks het tegendeel.
VOETBALKANTINE OP TV
Het format van het tv-programma kan het beste omschreven worden als voetbalkantine praat op televisie. Hierbij kan over alles gesproken worden. Een discussie wonderschone voetbal van Barcelona-speler Messi kan binnen enkele seconden veranderen over een sexclub in Barcelona. Een geheel andere opzet als NOS Studio Voetbal, het andere wekelijkse voetbaldiscussieprogramma dat Nederland rijk is.
NOG NOOIT ZOVEEL KIJKERS
De uitzending van maandag 12 maart gaat vanaf nu de boeken in al voorlopig best bekeken uitzending van Voetbal International. Er keken 971.000 Nederlanders naar dit tv-programma op RTL 7. Het oude kijkrecord dateerde van maandag 21 november 2011 toen 913.000 mensen naar Voetbal International keken.
VI ORANJE TIJDENS EK VOETBAL
Het wordt een lang tv-seizoen voor drie heren van Voetbal International. Na afloop van het voetbalseizoen gaat men tijdens het EK voetbal dagelijks het voetbalprogramma VI Oranje maken. Dagelijks worden twee uitzendingen – één voor en één na de avondwedstrijd – op RTL 7 uitgezonden. Na afloop van het EK voetbal gaat presentator Wilfred Genee direct men een volgend programma op RTL 7 aan de slag. Dagelijks wordt tijdens de Tour de France het tv-programma Tour du Jour op RTL 7 uitgezonden.
PSV-bashen doen ze iedere uitzending, dan kan je nooit kijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb je gister niet gezien, kon je het PSV-bashen niet hebben?
Zo zo, vanaf het allereerste moment... Jij bent pas een echte fan zeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
Zijn er meer hier die het jammer vinden dat VI zo groot wordt? Steeds meer kutjes die jou ineens gaan vertellen hoe hi-la-risch "Gijpie" wel niet is *Rilling*.
Dan denk ik: BITCH PLEASE je hebt pas dit seizoen 2 afleveringen gezien, kom maar terug als je al vaste kijker bent sinds het allereerste moment
Je mag toch wel parodiëren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap de verontwaardiging van enkele users in dit topic dan ook niet.
Het is toch logisch dat je niet zomaar gratis een bekend persoon mag exploiteren ten behoeve van merchandise.
Eigenlijk verbaasde het mij al dat dit blijkbaar gedoogd werd.
Jeweetzelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:17 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Zo zo, vanaf het allereerste moment... Jij bent pas een echte fan zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |