Ik hunt niets.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Beetje jammer dat hunten Helpmefok.
Dan zou ik ook naar buiten stormenquote:
Zijn eigen vriendin heeft donker haar en is wél knapquote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tip aan de regisseur: schakel nog een paar x naar Thijs, zit een goeie chick naast.
Nou Thijs mag 'r niet, maar ze is VI Hooligan Approved.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn eigen vriendin heeft donker haar en is wél knap
Hey.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
lekker gaan trollen als er geen mod online is, slim hoor.
Waarom kijk je dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:38 schreef zatata het volgende:
ik erger me steeds meer aan johan, genee en rene
Dit seizoen wel. Normaal gesproken niet hoor.quote:
Nee joh, das bijna bij elke club zoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
AZ's financiën zijn zelfs beter dan Feijenoord.
Je zou toch hopen na de malaise van DSB dat die gasten ook ergens onderin zouden bungelen qua financiënquote:Op maandag 12 maart 2012 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh, das bijna bij elke club zo
Jongens, waarom doen we dit toch steeds? Overtypen wat iedereen heeft gehoord.quote:
Dit.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, waarom doen we dit toch steeds? Overtypen wat iedereen heeft gehoord.²
Wat ben jij irritant zeg..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jongens, waarom doen we dit toch steeds? Overtypen wat iedereen heeft gehoord.²
Na vandaagquote:
Mocht dat gebeuren dan pm ik je wel ff.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef donroyco het volgende:
Is mijn gif al langsgeweest?
Wil iemand mij PM'en als ie voorbij is gekomen?
Welke gif?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef donroyco het volgende:
Het grappenuurtje is nog niet aangebroken jonge!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef donroyco het volgende:
Niks mis mee inderdaad.quote:
Komt omdat er voor Adriaanse geen draagvlak meer was binnen de club EN de selectie. Dat ligt bij die boertjes compleet anders.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef Zorro het volgende:
Munsterman over Adriaanse een paar maanden geleden was hetzelfde, en daar ging Derksen een stuk minder over tekeer.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad.
Helemaal niks, helemaal niks in Eindhovuuuuh
0-4quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:
Donderdag de eerste manifestatie van het Philip Cocu-effect
Thanksquote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren dan pm ik je wel ff.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
Derksen zegt dus feitelijk dat die 30 miljoen over de balk gegooid is
Maar die haalde resultaten, dus op dat gebied was dat weer onredelijk, in tegenstelling tot Rutten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat er voor Adriaanse geen draagvlak meer was binnen de club EN de selectie. Dat ligt bij die boertjes compleet anders.
Wie is Messi?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kutargument. Dan had Feyenoord dus gewoon Messi moeten scouten ofzo
Volgende keer dat hele stadion in elkaar laten pleuren dan maar?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
Nu gezeik bij twente s.v.p. Feyenoord heeft hun portie gehad, Ajax, en nu PSV. En die heilige boontjes in Enschede schaterlachen.
Precies dat dus!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef Confetti het volgende:
Ga toch wegRutten is al 3 jaar bezig met dit elftal en het leek nergens naar.
Een trainer kan wel degelijk het verschil maken.
Ze hebben ook (kansloos) 3-1 verloren, en daar hoor je niks over...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
Nu gezeik bij twente s.v.p. Feyenoord heeft hun portie gehad, Ajax, en nu PSV. En die heilige boontjes in Enschede schaterlachen.
Intern gezeik liever.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgende keer dat hele stadion in elkaar laten pleuren dan maar?
Opportunistisch achteraf gelulquote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV had beter een goeie verdediger kunnen kopen ipv dat zootje ongeregeld wat er nu is.
Wil jij nu goedkoop scoren?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opportunistisch achteraf gelul
Tja, maar als je aan Twente vraagt wat hun doel is, is het elk jaar weer de top 4 halen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben ook (kansloos) 3-1 verloren, en daar hoor je niks over...
Als Derksen los is. Is hij niet te stoppenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Phillip Cocu zou volgend seizoen de A1 trainen om wat ervaring op te doen, die wordt nu als de grote redder naar voren geschreven.
Slaat nergens op.
GO DERKSEN
Maar wel terecht. En ze hadden in de winter ook hun subsidiecentjes erin kunnen pompenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wie zouden ze er anders moeten neerzetten dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Phillip Cocu zou volgend seizoen de A1 trainen om wat ervaring op te doen, die wordt nu als de grote redder naar voren geschreven.
Slaat nergens op.
GO DERKSEN
Vooraf was dat ook al duidelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rutten laten zitten.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wie zouden ze er anders moeten neerzetten dan?
Het leuke is dat men dat ook al riep voor het seizoen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgende keer dat hele stadion in elkaar laten pleuren dan maar?
Iedereen bij PSV wellicht.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen zei dat PSV wel fftjes kampioen zou gaan worden
Ze hebben toch van trainer gewisselt...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tja, maar als je aan Twente vraagt wat hun doel is, is het elk jaar weer de top 4 halen.
Aadje.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:51 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wie zouden ze er anders moeten neerzetten dan?
Sinterclasie,quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JORDI CLAAAAAAASIEEEEEEEEEEE TUDUDUDUDU
Niet over de verdediging, over Fred.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en? Die lopen nu te zeiken
Wijnaldum is nog steeds een (super)talent hoor. Samen met o.a Fer, Clasie, Maher, Narsingh en De Jong de toekomst van Oranje als je het mij vraagt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Na al dit gezeik en dan is Wijnaldum een goede investering?asjemenou Johan, waar is je geloofwaardigheid toch heen.
Zlatan ligt de vriendin van Thijs as we speak te palen terwijl ze hem op TV zien pratenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien vindt Zlatan die vriendin van Thijs ook wel ontzettend knap...
Na Eriksen en Strootman de volgende gehypte mongool die toevallig in goeie vorm is.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JORDI CLAAAAAAASIEEEEEEEEEEE TUDUDUDUDU
Trieste leiding. Je moet je oren niet laten hangen na dit achterlijke maaskantje-volk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Nou nou gelijk een trainer ontslaan als er wat mongolen een bus tegenhouden.
Zielige club
Inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Zorro het volgende:
Wat een gelul, er wordt op grote schaal al minstens een of twee maanden om het vertrek van Rutten geroepen.
pim fortuynquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik HOU van deze club en ik GELOOF in deze club!
Zielig mannetje, jij.. dit komt niet zomaar uit de lucht vallen zoals jij denkt omdat je het niet volgt en alleen even goedkoop komt trollen hier.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Nou nou gelijk een trainer ontslaan als er wat mongolen een bus tegenhouden.
Zielige club
Binnen 5 jaar een van de jongens in de wereldtop.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Na Eriksen en Strootman de volgende gehypte mongool die toevallig in goeie vorm is.
zo ging het bij Ajax ook afgelopen jarenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een paniekreactie van Sanders en co. Als je iemand wil ontslaan. Doe het dan gecontroleerd .
Hele stad en club nu zo afrekenen omdat er 50 van die mensen met een IQ van een visstick daar een bus aanhouden..quote:
1+1 = 2 Stapjes neaar vore om te score.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de enige oplossing voor PSV. EINDBAAS!!!!!!!!
Wat stond er ook al weer op zn tattoo?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Na Eriksen en Strootman de volgende gehypte mongool die toevallig in goeie vorm is.
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
[..]
TERECHT. Doet men ook altijd bij Feijenoordquote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hele stad en club nu zo afrekenen omdat er 50 van die mensen met een IQ van een visstick daar een bus aanhouden..
Bert Habets kom die bus eens uit jonguh!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Heeft RTL ook een bus? VI HOOLIGANS STOP DIE BUS
Ik hoop 't voor 'm, voor feyenoord en voor 't nl voetbal. Maar eerst zien. Helaas is het tegenwoordig gebruikelijk iemand in goede vorm iets te veel op te hemelen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar een van de jongens in de wereldtop.
Echt niet. Die zijn er alleen in Eindhovenquote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat soort mongolen loopt overal rond hoor![]()
Echt hé. Clasie wordt de nieuwe Xavi.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kwaliteit niet kunnen herkennen.
Jij schreef Van Persie zeker ook af? Of heb je die niet bewust zien voetballen?
VECHTEEEEEEquote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
ME WIJF IS BIJ ME WEG
GRATIS SEIZOENSKAARTEN VOOR IEDEREEN
Ik zag het jaquote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef Caland het volgende:
ME WIJF IS BIJ ME WEG
GRATIS SEIZOENSKAARTEN VOOR IEDEREEN
quote:Op maandag 12 maart 2012 20:57 schreef zatata het volgende:
sinterclasie en zwarte piet wijnaldum op het middenveld
Hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Wat heeft Genee toch ontzettend vaak gelijk. Onzin-verhaal van Gijp, ze hebben daar fucking 30 miljoen uitgegeven. Dan horen er spelers te staan die 'op kunnen staan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |