Damn, nou wil ik ook snoep...quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:17 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, ik wil ook iets gezelligs![]()
Heeft niemand iets leuks te vertellen?
Ik zit aan de M&M.
Met hersluitbare verpakkingAlsof er iets overblijft om af te sluiten
Meisjeskoffie!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
En bakkes drinkt heule lichte koffie
Ik ben er ook niet bijquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef lezzer het volgende:
Zitten jullie nou irl bij elkaar koffie te drinken en jullie communiceren via Fok?
Qua volgorde is het wat minder. Ik zie liever Bette of Olivia bij een nieuwe post dan die witte slip.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:44 schreef LizzyAdam het volgende:
was ook stiekem wel een beetje voor jou hoor
die hebben we dan nog te goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef Vanyel het volgende:
Meer goeie van dat pak zelfs. Maar ik ben pas vrijdagavond weer thuis.
Huuuuuuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Voor mij toch wel de gebeurtenis geweest anders.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef LizzyAdam het volgende:
Als goedmakertje deze dan:
[ afbeelding ]
En dat ze dan met 10 centimeter ontsluiting nog liep te Fok!ken. Heldin.quote:
Ja echt he. Ik weet nog goed dak het allemaal zo naar vond allemaalquote:
ja wel een engequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Ik doe het zelf maar weer. Voor mij en W. en Erik.
En jullie laten vlekken achter dus ik mag eerst.
Dat haaaaar!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Haar niet goed?quote:
Puik buikje.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
WKJEAHEWOIGUJquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:24 schreef LizzyAdam het volgende:
't hele wezen zul je bedoelen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Agyness Deyn
Oh okquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is een enthousiast gilletje/gebrom.
Dat zei ik ook nietquote:
quote:Ja, die Agyness mag er wezen. Toch raar dat die hetero is trouwens.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beetje voelen.vindt ze vast niet erg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nou ja, ze zijn wel geweest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
GHihih, dat zijn wel echt dingen die mij grondig over de zeik kunnen helpen hoor
quote:
Nou, mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
GHihih, dat zijn wel echt dingen die mij grondig over de zeik kunnen helpen hoor
Jij weet echt zo ontzettend niet wat ik de hele dag doe en waaromquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:59 schreef LizzyAdam het volgende:
Fokken bijvoorbeeldje moet natuurlijk wel je nummer 1 positie behouden
Ik snap over het algemeen de helft van de mensen in dit topic niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:02 schreef LizzyAdam het volgende:
jij snapt mijn gevoel voor humor zo ontzettend niet.
'T is gewoon echt iets heel onschuldigs en dat je wel moet blijven fokken. Wat is daar nou zou ontzettend verkeerd aan. Ze zegt niet 'dat je toch geen fluit doet op een dag' ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:01 schreef lezzer het volgende:
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat het bloedjelink is omdat soort uitspraken te doen als je niet weet hoe iemands werkdag er uit ziet.
Is dat een probleem dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik snap over het algemeen de helft van de mensen in dit topic niet.
Dus jah.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:03 schreef LizzyAdam het volgende:
gatverdamme. ik wil noooooit naar Australie. jakkes.
http://news.yahoo.com/blo(...)flood-165958059.html
Ja, eigenlijk wel.quote:
Als meer dan de helft van de mensen hier een probleem voor je is, omdat je ze niet begrijpt, waarom ben je hier dan?quote:
Dat snap ik best, maar wij zijn je collega's niet en we zijn met je aan het grappen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar goed, laat maar.
Het is gewoon niet zo leuk, dat soort opmerkingen als je dat wel vaker gehoord hebt terwijl je effectiviteit gewoon 3x hoger ligt dan bij je collega's.
De één werkt op manier A, de ander op manier B.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
'T is gewoon echt iets heel onschuldigs en dat je wel moet blijven fokken. Wat is daar nou zou ontzettend verkeerd aan. Ze zegt niet 'dat je toch geen fluit doet op een dag' ofzo?
Ga je nou mijn woorden verdraaien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Als meer dan de helft van de mensen hier een probleem voor je is, omdat je ze niet begrijpt, waarom ben je hier dan?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik snap over het algemeen de helft van de mensen in dit topic niet.
Dus jah.
quote:
dat is ook wat ik er uit begreep, hoor.quote:
*buigt over Bakkes d'r bed heen om d'r chocola te pakken*quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
WAARGH M'N CHOCOLADE IS ACHTER M'N BED GEVALLEN.![]()
![]()
Quote want dan kun je geen ninja edit meer doen. Wat is makken?quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:48 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
*buigt over Bakkes d'r bed heen om d'r chocola te makken*
*knuffel* het was gelukkig maar een droomquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mehhh, ik heb net geslapen (van 13.00 tot 17.00...) en heel levendig gedroomd over een of ander onbestaand meisje (jaar of 20) die heel erg kritiek had op mijn leven en vroeg "maar vind je het dan niet ontzettend erg dat jij je leven door moet leven en niet opnieuw kan beginnen?"
Confronterende dromen. Shht, koest, stom onderbewuste
, ik kan niet dingen wegstoppen als je in mijn dromen tegen me blijft praten!
Ben je d'r kwijtgeraakt met verstoppertje spelen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:19 schreef Vanyel het volgende:
Goeie vraag. Ik heb haar al sinds maandag niet meer gezien.
joiwegjowiegjweg ja dat is prima denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef skunkasaur het volgende:
Heej, heeej, ja sorry ff tussen justin en bieber door.
Ik heb een sollicitatiegesprek (WOOHOO!) maar ik heb dus die piercing in mah face. Moet die eruit? En qua kleding, kan een zwarte spijkerbroek, nette zwarte leren schoenen, gestreept overhemd, giletje en stropdas? Of is dat te jongensachtig/informeel?
Deze vrouwen hebben geen zakenmannen nodig.quote:
Ja, dit. Zonder das kan ook wel, hoor, denk ik. Maar ik vroeg me af of de spijkerbroek geen no-go zou zijn...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef LizzyAdam het volgende:
omdat ze bang is dat het er misschien te 'jongensachtig' uit ziet? als je daar bang voor bent misschien geen stropdas.
Piercing zou ik er sowieso uithalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef skunkasaur het volgende:
Heej, heeej, ja sorry ff tussen justin en bieber door.
Ik heb een sollicitatiegesprek (WOOHOO!) maar ik heb dus die piercing in mah face. Moet die eruit? En qua kleding, kan een zwarte spijkerbroek, nette zwarte leren schoenen, gestreept overhemd, giletje en stropdas? Of is dat te jongensachtig/informeel?
Het is een baan als consultant intern, dus de klant is het bedrijf zelf. Niet heel formeel zoals ik het meegekregen heb, alhoewel ik niet weet of er pakken gedragen worden.
Ik zou 'm eruit halen als 't makkelijk gaat.quote:
Euh, zij wilt die baan toch? Dan heb je je toch aan te passen aan het bedrijf waar je solliciteert.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat bakkes zegt over piercing. En stropdas misschien overkill? Verder.. Ben je wie je bent hoor. Hebben ze maar te accepteren.
ja, tot op zekere hoogte wel ja. maar niet zo dat je niet jezelf meer bent. vind ik, persoonlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, zij wilt die baan toch? Dan heb je je toch aan te passen aan het bedrijf waar je solliciteert.
Nee, dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
ja, tot op zekere hoogte wel ja. maar niet zo dat je niet jezelf meer bent. vind ik, persoonlijk.
Erik, die leuke knapperd.. F of M?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
De lesbo in me zegt dat het sowieso damn sexy is als vrouwen pak-achtige kleding dragen![]()
.
Ja, dat kan wel denk ik. Maar je kunt ook een retainer in doen, da's een doorzichtig mini-knopje. Dan moet je heel goed kijken om hem te zien. Je kunt er dan als je hem wel zichtbaar wilt laten zijn weer een titanium bolletje opklikken bijvoorbeeld. (die moet ik dan nog wel kopen, de retainer)quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Skunk, die piercing, kan die er ook een hele werkdag zonder problemen uit en heb je dat er voor over?
Dan er uit en bij eventueel aamgenomen worden overleggen offie er in kan tijdens werk?
Verder miet teveel consessies doen.aan je eigenheid. Wel je netste eigen presenteren, dat hoort bij.het ritueel, maar wel.je eigen
Niet verwacht he..quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef LizzyAdam het volgende:
Dat is een ja dus.
Goedemorgen popjes! Hoe is het met je blaar DP?
Klopt!quote:
Klopt!quote:
Klopt!quote:
Je wil zeggen dat als ik m'n tuinbroek uitdoe dat ze dan normaal doen?quote:
Ja, staat in de algemene voorwaardenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat als ik m'n tuinbroek uitdoe dat ze dan normaal doen?
Donequote:en eet smakelijk.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Hier wordt het vanavond een witlof schotel
aldus m'n ex.quote:ok, I had the strangest dream about you last night, and I really wish you were here
Misschien wil ze iets goedmaken?quote:
Die is wel liefquote:
Ik Snap je helemaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou van jake van de adamsappel naar benee en van anne helemaal
Ze houdt niet van Jakes gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Was niet het juiste antwoord?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
*foutbuzzerbuzz*
Ik slaap ergens, jezus wat een kamerolifant...
Gaat V wel geven gok ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was niet het juiste antwoord?
En het tweede snap ik niet
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan Dirty Dancing en the Sound of Music opdreunen.
En natuurlijk alle zeven seizoenen van Buffy
No, the fact that you're fat makes you look fat. That sweater just makes you look..... purplequote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Does this sweater make me look fat?
Angel vond ik dat ik niet kon noemen omdat het daar bij de eerste seizoenen blijft (laatste seizoen nog steeds niet afgekeken) en bij Charmed lette ik niet zo op de tekst maar meer opquote:
Is ze wel aardig? Anders vraag ik me namelijk af wat je er doetquote:Op zaterdag 10 maart 2012 08:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
De vrouw waar ik slaap, stampt echt door het huis heen als een bulldozer.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
No, the fact that you're fat makes you look fat. That sweater just makes you look..... purpleVampire Sunday
Heelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is ze wel aardig? Anders vraag ik me namelijk af wat je er doet
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 09:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Angel vond ik dat ik niet kon noemen omdat het daar bij de eerste seizoenen blijft (laatste seizoen nog steeds niet afgekeken) en bij Charmed lette ik niet zo op de tekst maar meer opAlyssa Milano
, liefst met kort haar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Wij vonden het idee van jou toch leuker."
"[Dat beeld is] veul beter [dan de echte Vanyel]!"?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"[Dat beeld is] veul beter [dan de echte Vanyel]!"?
Of,
"[Vanyel ziet er in het echt] veul beter [uit]!"?
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Nou zegIk kom niet meer in Lesbeau totdat ik DP heb gezien.
![]()
ik hoop niet dat je er al 4 jaar woontquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, in het kader van: wat deed jij met je spannende leven op deze spannende zaterdag? Net mijn badkamer een grote grote beurt gegeven. De eerste sinds ik hier woon
Ik ga nooit meer douchen! Blinkblink
en dan doe jij ondertussen mee? zoals in van die kookprogramma's ? goed concept!quote:
oh bij mij bestaat dan klein nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klein is omg er komen mensen langs, dus even op het zicht. Groot is echt schoon zonder kastjes en plankjes leeg en kastjes en wasmachine van plek. En groot groot dus met dat alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |