Die hebben dan ook nooit wat zinnigs te melden...incl deze muts...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar weinig 16jarige zitten al aan tafel bij een latenight talkshow
Ik kon niet kiezen tussen tiny kox en attention whore en jij?quote:
Tot nu toe alleen het sterretjes-meisje...dat spreekt zeker in Laura's voordeel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar weinig 16jarige zitten al aan tafel bij een latenight talkshow
Ja dat mag je zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
Ze heeft wel een arrogante blik...of mag ik dat niet zeggen?
Merk je niks van tijdens het nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
zure reacties weer
hoofd
maaiveld
tjop....
Gewoon een puberhoofdquote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Laura heeft geen leuke uitstraling vind ik, net zo'n psycho bitch
Aparte uitstraling idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Laura heeft geen leuke uitstraling vind ik, net zo'n psycho bitch
Alsof ze al klaar zit voor de kritische vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
Ik zou er niet doen, maar je hebt gelijk...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het nemen.
studeren..quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
500 dagen onregelmatig slapen en maar een beetje niks doen
Inderrrrrrdaad.quote:
Waarom zouden ze dat doen ?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Gaan paul en jeroen haar nog hard (aan)pakken of wat? Daar had ik wel op gehoopt tbh...
omdat er commotie was met de kinderbescherming, of ze wel wat aan school deed, of haar vader geen lunatic was etc...quote:
In ieder geval is zij geen exponent van de verfoeide zesjes-cultuur zoals de gemiddelde Fokkerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Volgens mij was ze al kapot voor de instanties. Die zijn dan ook een gevolg.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Nou zo komt ze nou ook weer niet overquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje flauw dat we haar op haar uitspraak beoordelen. Misschien is ze wel een zeer bescheiden meid doordrenkt met zelfspot...
studeren, zoals ik al zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar serieus, wat deed ze de hele dag?
Varen. Op een bootje.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze leerde natuurlijk de hele dag voor school, net als andere leerlingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag ik me ook af...ik gok helemaal niks...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kikvorsperspectiefquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
wel lange benen voor een 16jarige..
zeilen, school, computeren, muziek luisteren, psp'en.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt 15 uur op een dag
U called?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze nam naakt een duik in het waterrrrrr
Opmerking wel, maar een goede grap...dar zitten we nog om verlegen....quote:Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft iemand al een grapje gemaakt over Jeroens woonboot en Laura haar zeilgedrag?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef themole het volgende:
Wanneer gaat ze een kinderen voor kinderen liedje zingen.
Het is een piercing maar wat een lelijke plek voor een piercingquote:Op maandag 5 maart 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat soort vlekje of een piercing?
Zeg dat maar niet te hard, het kan altijd extremer...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef waxmask het volgende:
Insgelijks, wij luisteren ook niet graag naar je...en gelukkig kun je ook niks meer verzinnen om ooit nog eens in het nieuws te komen....![]()
![]()
Volgens mij is dat geen piercingquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Het is een piercing maar wat een lelijke plek voor een piercing
ik vind het wel een aparte plek.. staat niet echt lelijk imoquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
gewoon twee moedervlekken volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
suriname jaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze was toch voor die zeiltocht al gevlucht naar zuid-afrika ofzo
ja idd zoiets staat me ook bij.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze was toch voor die zeiltocht al gevlucht naar zuid-afrika ofzo
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Geen piercing dus.Ziet er nogal apart uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wind is gratis.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie heeft trouwens dit boottochtje gefinancierd?
Volgens mij pappie.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
pappie...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
Hoe komt een kind van 15 aan dat geld voor een ticket? Sure
Sponsoring van 1 of andere jachthaven....quote:Op maandag 5 maart 2012 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die baard daar achter is denk ik dr vader
syrische kwestie... iran.. israel.. kabinet.. bezuinigingen.. euro... maar nee, LAURA IS BELANGRIJKER.. pfffquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef Rens-Reith het volgende:
Waarom krijgt ze zoveel tijd om te praten? Zijn er geen betere onderwerpen?
Ja maaawwrr haawwrr vaduwwwrr wist van niks...quote:
Doe normaalquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
syrische kwestie... iran.. israel.. kabinet.. bezuinigingen.. euro... maar nee, LAURA IS BELANGRIJKER.. pfff
Ja rare plek daar een piercing.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
Ze hebben wel vaker zo'n lang onderwerp.. dit is wel erg lang inderdaad, nog 10 minuutjes voor dit onderwerpquote:Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
tering.. al zowat 30 minuten spreektijd..
Ja, die speelt helaas een grote rol.quote:
Ja, het is mijn hele leven lang echt een droom geweest om in mijn eentje op een bootje de wereld over te dobberen. Helaas, het is mij tot nu toe niet gelukt.quote:
Crowdfillers...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:50 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt lachen manIk ben jaloerser op Frits dan op Laura
Ik vond het wel interessant anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die hebben dan ook nooit wat zinnigs te melden...incl deze muts...
Muts...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant anders.
ga je het ooit nog doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is mijn hele leven lang echt een droom geweest om in mijn eentje op een bootje de wereld over te dobberen. Helaas, het is mij tot nu toe niet gelukt.
gemiddelde leeftijd is 12 gek.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Zitten hier nu echt volwassen toetsenbordkneuzen een kind van amper 16 af te fikken? Hoe vaak zijn jullie door mamslief anaal gevingerd?
Alle frustratie van schooltijd eruit gooienquote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Zitten hier nu echt volwassen toetsenbordkneuzen een kind van amper 16 af te fikken? Hoe vaak zijn jullie door mamslief anaal gevingerd?
zeg jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Wat weet jij over watervallen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ja echt totaal los van de realiteit, maar schitterendquote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
Wedje van 10k maken tijdens een debat...epic fail....![]()
![]()
Idd, wtf.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
![]()
Zeggen dat je veel Nascar liefhebbende vrienden hebt; Nascar Team Eigenaren.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
![]()
Inderdaad zeg. Zwaar kansloze reacties.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ziet er nog wel goed uit. Obama stond gister (bij de peilingen) ruim boven de restquote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef Tism het volgende:
Die Amerikanen kunnen alleen maar stemmen op levensgevaarlijke mafketels, beter blijft Obama lekker op zijn stekkie zitten..
Idd laat meteen zien hoe hypocriet ze zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe ironisch om zo'n filmpje te maken om hem een moddergooier te gooien
Dit is pas een toppertje:quote:Op maandag 5 maart 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
AL die campagnespotjes zijn NIETS vergeleken met dit SP gedrocht:
HAHAHAHAHA die was ik bijna vergetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Dit is pas een toppertje:
Beste campagnefilmpje ooit.
ROFL Die was geniaal iddquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Sommige dingen vergeet je gewoon nooit meer...incl Kankerkachel en Rabobank is de schuld van alles.....quote:
Elke keer als ik hem zie verwacht ik dat er iemand van Jiskefet door het beeld wandelt.quote:
Geregisseerd door Willibrord Frequin, dan krijg je datquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Wij zijn dus bekend om onze Hoempapa-music
klopt als zwerende vingerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef golfer het volgende:
Morgen Jan en Wouter en Harry. Nu al bij voorbaat een geslaagde uitzending.
Gelukkig schrijft ze tegenwoordig kwaliteitscolumns voor de Spits, met prachtige simplistische redeneringen en een schitterende foto met een 'Rita knows best' uitdrukking op dr bakkesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geregisseerd door Willibrord Frequin, dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef Eenskijken het volgende:
Damn ik heb ook zin in morgenwat een apart figuur was Fortuyn toch..
Ja, ook onsportief van Dijkstal, de Graaf, Rosemuller etc...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Onsportief dat Melkert morgen niet wil aanschuiven...
OMG.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig schrijft ze tegenwoordig kwaliteitscolumns voor de Spits, met prachtige simplistische redeneringen en een schitterende foto met een 'Rita knows best' uitdrukking op dr bakkes
[ afbeelding ]
In Jip en Janneke taal, wel zo begrijpelijk
Dijkstal is verhinderd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef starla het volgende:
Ja, ook onsportief van Dijkstal, de Graaf, Rosemuller etc...
Onsportief natuurlijk, maar hij wil niet nogmaals zo voor schut staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Onsportief dat Melkert morgen niet wil aanschuiven...
ik ook, al scheelt t teveelquote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Jeroen Pauw zou Dekker inderdaad doen.
Ik acht hem daartoe in staat...
Zij lacht lief.quote:
New World Order agent uit de pits van (S)hell.quote:
Weten we ook dat we met jou geen oorlog kunnen winnen...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:50 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt lachen manIk ben jaloerser op Frits dan op Laura
Daar is er weer een! Te zuur om door te slikken!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wil al het Laura Dekker fanschorem nu deze draad weer verlaten en teruggaan onder hun rots waar ze vandaan kwamen en weer door kunnen gaan met hun Laura-fetisjisme.
Mijn god, wat een aflevering gisteravond.... hij was al afgelopen voor mij toen Witteman aangaf dat 'ze' Laura niet gingen fileren... wat een gemiste kans om dit over het paard getilde kreng 'ns op d'r plek te zetten zeg.... en dan ook nog aan 't end haar lege boek promoten... afgang P&W !!!
Heb je de draad wel gelezen ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Wil al het Laura Dekker fanschorem nu deze draad weer verlaten en teruggaan onder hun rots waar ze vandaan kwamen en weer door kunnen gaan met hun Laura-fetisjisme.
Ik neem het niet op voor Laura, ik neem het op tegen mensen (als jij) die alleen maar het ideale plaatje voor ogen heeft en geen begrip heeft voor anderen die dat niet willen...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:50 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, werd gisteren door ze aangekondigd, maar staat nu niet op de gastenlijst.quote:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:32 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Ringo : Zet die roze bril van je af en zie het monster voor wat het is.
Ze is door 90% van de posters gister afgemaakt, vanwege d'r rrrrrrrrrrrr of pukkeltjequote:@ Baszh : Juist daarom nog even gereageerd, want die zoetsappigheid hier was om te .... vomeren.
?quote:@ Ofyles2 : Het zijn juist mensen als jij die hun ogen moeten openen en dat ze door anderen hun eigen frustraties niet kunnen overmeesteren.
Dat hoofd alleen alquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, werd gisteren door ze aangekondigd, maar staat nu niet op de gastenlijst.
Jammer. Altijd lachen om met die man.
Het was destijds dan ook een prachtig stukje politiek spel wat dara aan die tafel werd gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
pff dat einddebat waar nu een reportage over is op ned 2 wordt wel helemaal uit elkaar geknepen zeg...
En terecht natuurlijk, het komt niet vaak voor dat de leider van politieke partij zijn eigen graf weet te graven in één enkel tv debat, laat staan twee politieke leiders.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
pff dat einddebat waar nu een reportage over is op ned 2 wordt wel helemaal uit elkaar geknepen zeg...
Inmiddels hoge pief van de internationale arbeidsorganisatie.quote:
Gelukkig idd.quote:
ja hequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij begint behoorlijk grijs te worden.
Dijkstal leeft niet meer, en was trouwens tot z'n dood getergd door de Fortuynrevolte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:07 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, ook onsportief van Dijkstal, de Graaf, Rosemuller etc...
Niet iedereen heeft zo'n zonnige kijk op de wereld als Ron Brandsteder.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:13 schreef giessss het volgende:
Wat kijkt die Pastors toch altijd zo verbitterd...
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n zonnige kijk op de wereld als Ron Brandsteder.
En allochtonen hoeven ook niet donker te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Donkere mensen hoeven niet altijd allochtoon te zijn.
Nee... straks ff uitzending gemist doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hebben jullie die docu rond Fortuyn straks ook gezien op NED2?
twitter:politiek24 twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 23:17:43ARCHIEF: Straks aansluitend op #PenW het volledige debat na de raadsverkiezingen van 2002. Met Fortuyn, Dijkstal en Melkert op politiek24.nl reageer retweet
Lullo's, ik moet morgenochtend vroeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:19 schreef fratsman het volgende:
twitter:politiek24 twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 23:17:43ARCHIEF: Straks aansluitend op #PenW het volledige debat na de raadsverkiezingen van 2002. Met Fortuyn, Dijkstal en Melkert op politiek24.nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |