Die hebben dan ook nooit wat zinnigs te melden...incl deze muts...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar weinig 16jarige zitten al aan tafel bij een latenight talkshow
Ik kon niet kiezen tussen tiny kox en attention whore en jij?quote:
Tot nu toe alleen het sterretjes-meisje...dat spreekt zeker in Laura's voordeel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar weinig 16jarige zitten al aan tafel bij een latenight talkshow
Ja dat mag je zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
Ze heeft wel een arrogante blik...of mag ik dat niet zeggen?
Merk je niks van tijdens het nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Cinderella_Man het volgende:
zure reacties weer
hoofd
maaiveld
tjop....
Gewoon een puberhoofdquote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Laura heeft geen leuke uitstraling vind ik, net zo'n psycho bitch
Aparte uitstraling idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef FreckleSs het volgende:
Die Laura heeft geen leuke uitstraling vind ik, net zo'n psycho bitch
Alsof ze al klaar zit voor de kritische vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef David Letterman het volgende:
Ik zou er niet doen, maar je hebt gelijk...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het nemen.
studeren..quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
500 dagen onregelmatig slapen en maar een beetje niks doen
Inderrrrrrdaad.quote:
Waarom zouden ze dat doen ?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Gaan paul en jeroen haar nog hard (aan)pakken of wat? Daar had ik wel op gehoopt tbh...
omdat er commotie was met de kinderbescherming, of ze wel wat aan school deed, of haar vader geen lunatic was etc...quote:
In ieder geval is zij geen exponent van de verfoeide zesjes-cultuur zoals de gemiddelde Fokkerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Volgens mij was ze al kapot voor de instanties. Die zijn dan ook een gevolg.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Nou zo komt ze nou ook weer niet overquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje flauw dat we haar op haar uitspraak beoordelen. Misschien is ze wel een zeer bescheiden meid doordrenkt met zelfspot...
studeren, zoals ik al zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar serieus, wat deed ze de hele dag?
Varen. Op een bootje.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze leerde natuurlijk de hele dag voor school, net als andere leerlingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag ik me ook af...ik gok helemaal niks...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kikvorsperspectiefquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
wel lange benen voor een 16jarige..
zeilen, school, computeren, muziek luisteren, psp'en.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt 15 uur op een dag
U called?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze nam naakt een duik in het waterrrrrr
Opmerking wel, maar een goede grap...dar zitten we nog om verlegen....quote:Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft iemand al een grapje gemaakt over Jeroens woonboot en Laura haar zeilgedrag?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef themole het volgende:
Wanneer gaat ze een kinderen voor kinderen liedje zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |