Nou zo komt ze nou ook weer niet overquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje flauw dat we haar op haar uitspraak beoordelen. Misschien is ze wel een zeer bescheiden meid doordrenkt met zelfspot...
studeren, zoals ik al zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar serieus, wat deed ze de hele dag?
Varen. Op een bootje.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze leerde natuurlijk de hele dag voor school, net als andere leerlingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag ik me ook af...ik gok helemaal niks...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kikvorsperspectiefquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
wel lange benen voor een 16jarige..
zeilen, school, computeren, muziek luisteren, psp'en.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt 15 uur op een dag
U called?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze nam naakt een duik in het waterrrrrr
Opmerking wel, maar een goede grap...dar zitten we nog om verlegen....quote:Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef Meneerik2 het volgende:
Heeft iemand al een grapje gemaakt over Jeroens woonboot en Laura haar zeilgedrag?
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef themole het volgende:
Wanneer gaat ze een kinderen voor kinderen liedje zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |