In ieder geval is zij geen exponent van de verfoeide zesjes-cultuur zoals de gemiddelde Fokkerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Volgens mij was ze al kapot voor de instanties. Die zijn dan ook een gevolg.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Bonobo11 het volgende:
They see me sailin' they hatin'
Ja ze praat bekakt, maar jongens jongens.
Iemand die door instanties kapotgemaakt moet en doorzet om een droom te verwezenlijken,
respect
Nou zo komt ze nou ook weer niet overquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje flauw dat we haar op haar uitspraak beoordelen. Misschien is ze wel een zeer bescheiden meid doordrenkt met zelfspot...
studeren, zoals ik al zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar serieus, wat deed ze de hele dag?
Varen. Op een bootje.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze leerde natuurlijk de hele dag voor school, net als andere leerlingen!quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag ik me ook af...ik gok helemaal niks...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kikvorsperspectiefquote:Op maandag 5 maart 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]
wel lange benen voor een 16jarige..
zeilen, school, computeren, muziek luisteren, psp'en.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt 15 uur op een dag
U called?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze nam naakt een duik in het waterrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |