Het is een piercing maar wat een lelijke plek voor een piercingquote:Op maandag 5 maart 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is dat soort vlekje of een piercing?
Zeg dat maar niet te hard, het kan altijd extremer...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef waxmask het volgende:
Insgelijks, wij luisteren ook niet graag naar je...en gelukkig kun je ook niks meer verzinnen om ooit nog eens in het nieuws te komen....![]()
![]()
Volgens mij is dat geen piercingquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Het is een piercing maar wat een lelijke plek voor een piercing
ik vind het wel een aparte plek.. staat niet echt lelijk imoquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
gewoon twee moedervlekken volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
suriname jaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze was toch voor die zeiltocht al gevlucht naar zuid-afrika ofzo
ja idd zoiets staat me ook bij.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze was toch voor die zeiltocht al gevlucht naar zuid-afrika ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |