Muts...quote:Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant anders.
ga je het ooit nog doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het is mijn hele leven lang echt een droom geweest om in mijn eentje op een bootje de wereld over te dobberen. Helaas, het is mij tot nu toe niet gelukt.
gemiddelde leeftijd is 12 gek.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Zitten hier nu echt volwassen toetsenbordkneuzen een kind van amper 16 af te fikken? Hoe vaak zijn jullie door mamslief anaal gevingerd?
Alle frustratie van schooltijd eruit gooienquote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Zitten hier nu echt volwassen toetsenbordkneuzen een kind van amper 16 af te fikken? Hoe vaak zijn jullie door mamslief anaal gevingerd?
zeg jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Wat weet jij over watervallen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ja echt totaal los van de realiteit, maar schitterendquote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
Wedje van 10k maken tijdens een debat...epic fail....![]()
![]()
Idd, wtf.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
![]()
Zeggen dat je veel Nascar liefhebbende vrienden hebt; Nascar Team Eigenaren.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
![]()
Inderdaad zeg. Zwaar kansloze reacties.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ziet er nog wel goed uit. Obama stond gister (bij de peilingen) ruim boven de restquote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef Tism het volgende:
Die Amerikanen kunnen alleen maar stemmen op levensgevaarlijke mafketels, beter blijft Obama lekker op zijn stekkie zitten..
Idd laat meteen zien hoe hypocriet ze zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe ironisch om zo'n filmpje te maken om hem een moddergooier te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |