Is mooi ja. Maar heb liever dat ze het over voetbal hebben..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
dat gezeik hier dat hansie te hard wordt aangepakttreurig man ik lach me kapot
quote:Kun je kappen met trollen richting Hansie, ff is leuk, maar je verpest de topshow op deze manier.
Gaat nergens meer over,
je probeert goedkoop te scoren, maar loopt met je eigen domheid te koop
Broekje uit, laat gaan joh.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Hansie pakt vanavond lekker Sophie bij de billen, hij is wel te benijden.
Als iemand bij zo'n club aankomt met 7.7 miljoen enigste wat je zegt is 'Waar kunnen we tekenen' ..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens goed gehapt van Nijland. 7.7 voor Tadic zal je nooit meer krijgen. Je ziet dat hij als maar minder wordt zonder Stenman en Matavz
quote:Kan Johan niet stoppen met dat gezeur tegen Hans de hele tijd?
Het begint een beetje zielig te worden.
FCT denkt echt te veel. Ajax inhalenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als iemand bij zo'n club aankomt met 7.7 miljoen enigste wat je zegt is 'Waar kunnen we tekenen' ..
Veel te veel geld.
Enig inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als iemand bij zo'n club aankomt met 7.7 miljoen enigste wat je zegt is 'Waar kunnen we tekenen' ..
Veel te veel geld.
7 ton voor de waarnemer. Pfff.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel te veel geld.
Nee met demente Willem is het een feest!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vreemd joh, dat het structureel geen topshow is met Hans.
Geen woorden maar daden, leve Hansie Kraayquote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hans in Hans, kameraden, Hans in Hans, voor Feyenoord 1!²
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden, leve Hansie Kraay
Enigstequote:Op maandag 5 maart 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel te veel geld.
Haal je wel het optimale randement uit je spelersgroep en zet je een vent met een goed linkerbeen op links en een rechtspoot op rechts?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef Quisho het volgende:
Tadic heb ik in mijn Ajax team in Football Manager
Ik denk niet dat Johan dat een best idee vindt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef Evertjan het volgende:
HARRY MOET AAN TAFEL BIJ VI GAAN ZITTEN!!!
Ja dat weet ik, maar ZEVEN TON, voor één handeling? Dat gaat mij het verstand te boven hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voetballers staan het zelf toe.. zij doen mee aan die onzin..
Enige .. mijn neterlandz is niegt goed nee.quote:
Daar waren maar 2 afleveringen van en toen werd het abrupt beëindigd?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
moeten we hierna weer naar Harry Vermeegen koekeloeren in plaats van Danny Dyer
Alsof dat iets betekentquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Nijland ontkent ten stelligste dat Dusan Tadic is verkocht aan FC Twente. In het televisieprogramma Voetbal International werd beweerd dat FC Groningen de aanvaller voor 7,7 miljoen euro van de hand heeft gedaan. Nijland heeft met verbazing kennis genomen van de mededeling over de Serviër.
"Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde", verzekerde de algemeen directeur aan RTV Noord. "Dit is volstrekte onzin. Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadic, maar er is geen sprake van een deal."
"Dit is een broodjeaapverhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadic." FC Twente probeerde Tadic reeds in januari aan te trekken, maar FC Groningen weigerde medewerking te verlenen. Onder meer Ajax, Borussia Mönchengladbach, Vitesse en AS Roma hebben eveneens interesse.
Als we ook Gert en Sierd uitnodigen, wordt het 100% zeker een topshow.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef Evertjan het volgende:
HARRY MOET AAN TAFEL BIJ VI GAAN ZITTEN!!!
ik sta voor een raadsel ouwe reusquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Daar waren maar 2 afleveringen van en toen werd het abrupt beëindigd?
Dan loop je dus achter. Woon je in Groningen ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef exile79 het volgende:
Kijken jullie stream ofzo? Bij mij begint het nu pas weer.
Dan kijk jij stream zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef exile79 het volgende:
Kijken jullie stream ofzo? Bij mij begint het nu pas weer.
Tafel leeg vegen en Boskamp, Gert en Sierd en Gijp.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als we ook Gert en Sierd uitnodigen, wordt het 100% zeker een topshow.
My bad, heb hem even op pauze gehad...ik loop een minuut achter...quote:
is toch heerlijk man, zo ben jij toch ook begonnen? Of zat je gelijk bij jong marokko.quote:
Sindsdien een afkeer voor meisjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Ben een keer keihard onderuit getrapt door een wijf dat meespeelde met de jongens in de E-tjes.
Van meisjes die voetballen en daarom ook hekel aan Babsquote:Op maandag 5 maart 2012 21:43 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Sindsdien een afkeer voor meisjes?
prima hoor, scheelt in de kostenquote:
Nog liever Schelvis, die zorgt voor de beste balans en heeft daarnaast geweldige grappen die niemand snapt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Lang niet zo'n slechte show gehad. Ik wil Boskamp.²
Eensquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog liever Schelvis, die zorgt voor de beste balans en heeft daarnaast geweldige grappen die niemand snapt.
Sigthorsson gaat Ajax kampioen maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
En het voordeel voor Ajax, al die spelers komen nu terug na hun blessures.
Irritante Belgquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagde uitspraak 'Vertonghen is de beste Ajax speler'
De rest kan er HELEMAAL NIKS VAN.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin, dat is El Hamdaoui. Daar blijf ik bij.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan zou PSV uitlopen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Ajax geen titelkandidaat als PSV had gewonnen en nu wel?
Ook toen waren ze titelkandidaat..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom was Ajax geen titelkandidaat als PSV had gewonnen en nu wel?
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iedereen mag van mij kampioen worden behalve Ajax
Ja, heel erg. Want dat schrijf je niet zo.quote:
yea rightquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er zo raar aan...kan gebeuren.
Niks aan de hand.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
yea righthet is wel HEEL ERG chanant..
Vooral omdat het erover ging als hij niet speelt dat hij hoopt dat 'ze' kampioen worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er zo raar aan...kan gebeuren.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Want dat schrijf je niet zo.²
Chánant* Oh en ik heb trek ik mis Boskamp zijn bamihapjes vanavondquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
yea righthet is wel HEEL ERG chanant..
Dat ook...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat het erover ging als hij niet speelt dat hij hoopt dat 'ze' kampioen worden.
Trainingen inlassen voor het nieuwe seizoen!quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Gert-Jan doen bij een kampioenschap?
Rutten infiltreert PSV en laat ze falen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk dat 't m geen flikker uit maakt. 't liefst vitesse nog
chanant en hont zijn toch wel algemeen geaccepteerde spellingen op fok inmiddels..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die domme onzin hier op Fok! waar altijd gejankt wordt over spelfouten
Dat zeg ik, dom.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
chanant en hont zijn toch wel algemeen geaccepteerde spellingen op fok inmiddels..
Dumpassquote:
bingoquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
Derksen gaat zo zeggen: "dit nieuws heeft in alle kranten gestaan Hans."
^^quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
Derksen gaat zo zeggen: "dit nieuws heeft in alle kranten gestaan Hans."
Of v Gaal..quote:
Ik sprak Huntelaar en die ontkende dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Tsja,
ik sprak van Persie deze week en die wou best met Huntelaar samen spelen
Huntelaar was helemaal niet bij dat gesprekquote:Op maandag 5 maart 2012 21:54 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik sprak Huntelaar en die ontkende dit.
Jammer, op het laatst pas.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Eenskijken het volgende:
showrating:
eerst: ---|----------
nu: --------|------
nog geen topshow tho...
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef muzas het volgende:
Ik hoop 'm volgend jaar nog in de eredivisie te zien. Zou zonde zijn zo'n one-man show op de bank te zetten in engeland.
Natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |