Waarschijnlijk kopen we niks voor.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
komop brahs get in touch met je feminine zijde
Alles in het portugees?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alles in het portugees?wel tof natuurlijk
Anders moet ik naar Madrid.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kopen we niks voor.
[..]
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.
Dat is voor de luie spanjaarden die niet ver willen reizen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.
Kleine kans dat het al vol zit maar daar ga ik niet van uit.
Je liegt!quote:
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienquote:
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienpas op
Durf ik niet zo goed, ik ben een onzeker meisje.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM me maar een foto, dan beoordeel ik het wel even.
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.quote:
Volgens mij is mijn internet gewoon slechtquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.
Oh, kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn internet gewoon slecht.
ben je jaloers ahahah XDquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef Mozy het volgende:
zie mij veel dmen dat ik merk dat er een storing is.ga op je eigen piemel zitten
what elsequote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een vriendje had, alleen niet dat het weer een FOK!er was.
quote:
Ja best wel. Ik wil ook maanden met meisjes dm'en en niet eens in de buurt van een meet komen al is het overduidelijk dat ik op haar geil. Als ik op een meet gaan zou durven dan.quote:
lol ally weer eens 2 jaar te laat :$quote:
quote:
quote:
Kijk jij deze eens, moet jij dan ook aan Luur denken? Ik welquote:
Dat is de absolute waarheid :$quote:
Vind jou ook wel erotiserend :$quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
hahah ik hou ook van jullie <3
holly is best geil
Okaaaay. Kom dat eens in mijn oor fluisterenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind jou ook wel erotiserend :$
Hai Luurtje, alles fijn?
Pardon?quote:
Mag ik dan ook likjes geven in je hals?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okaaaay. Kom dat eens in mijn oor fluisteren.
Ja. Lekker brakjes. Met jou?
Ik weet dat je toch wel lurktquote:
Nergens voor nodig, ik hoor het toch wel van je.quote:
ok :$quote:
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefdequote:
mij maakt het niet uit, anything to please youquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefde
Vooral als het dan ook nog eens met jou is :$
Laat Dqod maar doen, mijn lat ligt momenteel niet zo hoog.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bobby zoek eens lekkere chicks voor in de OP
LEKKERE, he
Gaat t voor de rest wel goed met je?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefde
Vooral als het dan ook nog eens met jou is :$
Oh hoe komt het?quote:
Jeetje, Luurquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit, anything to please you
Ja hey, ik ben ff afgeleidquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat Dqod maar doen, mijn lat ligt momenteel niet zo hoog.
Kon niet beter, hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat t voor de rest wel goed met je?
vanwege ditquote:
Je extreem seksuele gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje, Luurik krijg het warm
[..]
Ja hey, ik ben ff afgeleid
[..]
Kon niet beter, hoezo?
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Fas d'r lesbo radar ging af. Ik doe goede zaken in de vrouwenwereld Fas, ben je trots op me?
Niks meer, niks minder dan andersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je extreem seksuele gepraat.
[..]
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?
En gers:!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef gers het volgende:
en alleen homo's houden van het songfestival
FFFFUUUUUquote:
Ik moest lachen om hoe ze kijkt, adorabelquote:
Euhh, weet ik niet eigenlijk.quote:
hoezo niet , ben je soms preuts gewordenquote:
Eensquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest lachen om hoe ze kijkt, adorabel
Ja, irlquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je extreem seksuele gepraat.
[..]
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?
En gers:!
Serieus?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:
QFT!quote:
Wat? Ik juich dat soort dingen enkel toe. Kerels zijn toch niet te vertrouwen en ellende.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Waar moet ik ongeveer aan denken dan?
[..]...
Zou ik ze/haar ook leuk vinden?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Je bent gewoon nooit de juiste man tegengekomen, maar ja, is je eigen schuld. Jij wilt steeds niet met me afspreken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Seks met een vrouw maakt je ook geen biquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skankyquote:
Wennen ze wel aan, die oudersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
Oh, laat maar dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
quote:
kut, verkeerde accountquote:
Dan is het goed, ik schrok alquote:
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$quote:
Handboeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$
Uiteraardquote:
Ik niet. Heel weinig vergeleken met vroegerquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Heel weinig vergeleken met vroeger
hoe dang? :$quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Der is hier toch niemand en als er al mensen zijn dan gaan de gesprekken zo van ":$ :$" en praten als een 12jarige.. nou okay
.
20e? Ohgod ik kan ze niet meer herinnerenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef Allure_ het volgende:
laten we het over crack en haar 20e fok relatie hebben.
pic van het slachtoffer?
Kan ik niet zo omschrijven.quote:
Ik denk juist een beetje een harde, niet te makkelijk, duidelijke mening alles, zoiets....quote:Op maandag 5 maart 2012 21:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik denk zo'n braaf en onschuldig meisje.
Een snufje WD ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Mijn type is een vleugje Ally, beetje Tli en een theelepeltje Dqod
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk juist een beetje een harde, niet te makkelijk, duidelijke mening alles, zoiets....
Dat is ons inmiddels wel duidelijk, ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef BobbyB het volgende:
Mijn type is een vleugje Ally, beetje Tli en een theelepeltje Dqod
Zat ik toch beetje in de buurtquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]. Nee, wel een lieve vrouw. Maar wel een beetje intelligent en niet een allemansvriend. En ze moet wel een duidelijke mening hebben, ja.
Partyhardy, have funquote:
Uhuhquote:
ik wist hetquote:
Automagisch, zal hem even uitzettenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Oké, niet boos worden, Dqod, maar waarom steeds die PI? Ik word er een beetje bang van. Of is dat de bedoeling?
Oh wow, zo'n antwoord had ik niet verwacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wist het
[..]
Automagisch, zal hem even uitzetten
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ons inmiddels wel duidelijk, ja.
Was je met haar in Amerika?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.
Nee met m'n broer. Ik heb geen contact meer met haar.quote:
Ooh.. jammer, dacht dat het nog wel gezellig was zo af en toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee met m'n broer. Ik heb geen contact meer met haar.
Ik ben in een redelijk goeie moodquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh wow, zo'n antwoord had ik niet verwacht.
Was het ook maar ja... het zal wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh.. jammer, dacht dat het nog wel gezellig was zo af en toe?![]()
Was 't leuk?
Goed, goedquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het ook maar ja... het zal wel.
En ja was leuk
Volgens mij is dat heel vaak zo. Dat je zegt ergens op te vallen en dan met het tegenovergestelde eindigt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.
Gelukkig maar, ik wil geen e-fittie met jou.quote:
Ja hier ook..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
Ik durf niet eens een type aan te geven, al mijn exen waren totaaaaaal verschillend van elkaar
Daar ben ik uberhaupt te lam voorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil geen e-fittie met jou.
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hier ook... Ik val gewoon op de gene waar ik op val, klaar
Daar heb ik er ook 1 van. Niet vanwege uiterlijk thoughquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"
Achteraf is een bitchquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"
Oh, anders zou je er wel voor in zijn?quote:
Daar leef ik voor. Doe het.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook wel zin in een e-fittie. Ally mag ik je uitschelden?
Ik hou van oudere vrouwen en eindig met jongere "vrouwen" onder het mom van "die houden me jong en vitaal" en vervolgens bezorgen ze me grijze harenquote:
Uiterlijk idd ook niet, nja hoewel ik m'n twijfels heb bij 1quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van. Niet vanwege uiterlijk though
True, maar ik probeer er maar een "zo moet ik het dus niet meer doen" les uit te trekkenquote:
Dat durf ik niet te zeggen, ik zit vol met liefde, dus waarschijnlijk nietquote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, anders zou je er wel voor in zijn?
Ben je zo oud danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van oudere vrouwen en eindig met jongere "vrouwen" onder het mom van "die houden me jong en vitaal" en vervolgens bezorgen ze me grijze haren
[..]
Uiterlijk idd ook niet, nja hoewel ik m'n twijfels heb bij 1
[..]
True, maar ik probeer er maar een "zo moet ik het dus niet meer doen" les uit te trekken
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, ik zit vol met liefde, dus waarschijnlijk niet
Dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:
Ik, maar ik ben wel meer dan een beetje intelligentquote:Op maandag 5 maart 2012 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]. Nee, wel een lieve vrouw. Maar wel een beetje intelligent en niet een allemansvriend. En ze moet wel een duidelijke mening hebben, ja.
weet ikquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zou best eens waar kunnen zijn.
Hey, ik hier?quote:
Waag eens een gokje in m'n dm (srsly)quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je zo oud dan?
Die van mij is ook belachelijk jong. Niet eens over nagedacht.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik, maar ik ben wel meer dan een beetje intelligent!
STIL NOUUUUUUUUUquote:
Redelijk atm, thanksquote:
Ja wel oké, beetje saai leven atmquote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
STIL NOUUUUUUUUU
[..]
Redelijk atm, thanksMet jou?
Nog steeds geen doodshoofdkatjemaar wel geholpen en gechipt nu
Waarom alleen L0t en neit de rest?quote:
Ik ben speciaalquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom alleen L0t en neit de rest?!
Kijk gerust nog eens in m'n foboquote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja wel oké, beetje saai leven atmmaar daar komt wel snel verandering in
Huh, doodshoofdkatje?
Jij bent toch jonger? Of nietquote:
Jullie waren er toch alquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom alleen L0t en neit de rest?!
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Wow echt, dat was ik allanggg weer vergetenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk gerust nog eens in m'n fobo![]()
En dat klinkt goedhier staat t ook een beetje stil a.tm, maar komt wel weer
Dan is het begrijpelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow echt, dat was ik allanggg weer vergeten![]()
Maarja ik droom ook bijna elke nacht best wel levendig dus kan het allemaal niet meer onthouden
.......quote:
Leer quoten danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je uiterlijk bepaald a.d.h.v je fotoboek. En ik zeg nee.
Vroeger had ik het gedaan, nu vind ik je te lief en kan ik het niet.quote:
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaarquote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger had ik het gedaan, nu vind ik je te lief en kan ik het niet.
Doet 'ie altijd toch. :$ :$ :$quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaar.
Welnee, ik zou niet durven.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen bij WD, maar ja bij gebrek aan beter...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je zo oud dan?
Die van mij is ook belachelijk jong. Niet eens over nagedacht.
bitch ik kom net pas weer terug maar is goed verdommequote:
ik wil nog wel graag een 3x3 hiervoor uitdelenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Der is hier toch niemand en als er al mensen zijn dan gaan de gesprekken zo van ":$ :$" en praten als een 12jarige.. nou okay
.
en ik hou 's avonds mijn ramen openquote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel minstens 18, niet gaan steigeren baby
oké man is goedquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bitch ik kom net pas weer terug maar is goed verdomme
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen bij WD, maar ja bij gebrek aan beter...
wacht wat. en dat is belachelijk jong? wat ben ik dan met mijn mentale leeftijd van 14?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel minstens 18, niet gaan steigeren baby
..........quote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.
Je hebt het beter dan ik.quote:
o wacht ze is wel 18quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wacht wat. en dat is belachelijk jong? wat ben ik dan met mijn mentale leeftijd van 14?
lul niet man, je ging vorig jaar nog met 17jarigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
o wacht ze is wel 18
als ik een jongen van 18 zoen word ik gestenigd, dus vind ik dat bij een meisje ook raar ja
Nja ok ok ik mag niet klagen atm.. Maar ik mis een relatie snap je? Gewoon dat speciale gevoelquote:
Ok okquote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lul niet man, je ging vorig jaar nog met 17jarigen.
ik zal je vriendinnen eens vies laten zien :$quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ok okmaar mijn vriendinnen doen altijd alsof ze het vies vinden
Wijven versieren die prinses als ondertitel hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.
Nee sinds vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
nee hoor bobbyhoe gaat het? Ben je nu net terug van je vakantie?
lik je inmiddels al pussy danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zal je vriendinnen eens vies laten zien :$
Weet ik toch.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ok ok ik mag niet klagen atm.. Maar ik mis een relatie snap je? Gewoon dat speciale gevoel![]()
is toch lachequote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Echt eh, beter sturen ze een supervriendin op met wie we voor altijd gelukkig zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik toch.Ik ga eens een brief naar Hart van Nederland sturen of ze een speciale verwendag voor ons willen organiseren, omdat we het zo zwaar hebben.
Omg, the memoriesquote:
Vroegah was de muziek gewoon pure lieffdequote:
Ik zie het echt helemaal voor me hoe hij met rode koontjes angstig op z'n brommertje tuft.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reed dus op de Spaklerweg vandaag op de brommer en reed een rood autootje achter me. Diegene was aan het toeteren en ging me vervolgens afsnijden waarna ik m'n middelvinger opstak (automatische reactie). Dus die gast stopt en stapt die neger uitIk keer direct om en ga op de andere weghelft rijden waarna die gast achteruit ging rijden.
Hij reed toch maar weer door en toen besloot ook maar weer mijn weg richting school te vervolgen. Dus ik sla links af om de Wenckebachweg weg in te rijden waarna ik zie dat die gast rechtsaf was geslagen om om te keren. Dus ik rij zo snel mogelijk door, maar ik zie die gast in de verte achter me aankomen.
Ik moest wat bedenken, dus uiteindelijk maar een paar meter verderop het fietspad opgereden waar paaltjes staan. Die gast die reed maar gewoon weer door en ik nam het paadje achter de Bijlmerbajes om alsnog bij school te komen.
Maar ik was dus zowaar even bang.
De klacht is dus dat mensen zich druk maken om niks. De tijd die deze meneer had gewonnen door mij af te snijden, was hij direct weer kwijt om mij te pakken te krijgen.
quote:
zwanger¿quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:40 schreef Chai het volgende:
Vroeg wakker worden en blijven door buikpijn.
gelukkigquote:
Alleen maar..quote:
Vroegquote:
Van stage?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeg![]()
maar nu ben ik vrij![]()
En heb jij al bergen werk verzet?
Nee, dat heb al afgerond.quote:
Ohh, nu moet je die leuke vrouwengesprekken missen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat heb al afgerond.
Hoe zit t met jouw zoektocht?
Iets gevonden al?
haha jijquote:
Stagelopen was niet verplicht toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, nu moet je die leuke vrouwengesprekken missen.
Nah, niet gelukt, ben nu fulltime met m'n scriptie bezig. Erg leuk werk.!
Ik zag jou niet om half 7 posten, ochtendmensquote:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stagelopen was niet verplicht toch?
Ah je hebt een onderwerp gevonden wat nog niet in gebruik is
En je komt altijd zo punctueel overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Nou ja, we hadden geen datum afgesproken voor het inleveren van hoofdstuk 1 en dat heb ik toen een beetje laat ingeleverdwaardoor ze zei: aangezien er al zo'n tijd overheen is gegaan wil ik je adviseren bij dit onderwerp te blijven.
Mijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je komt altijd zo punctueel over
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag jou niet om half 7 posten, ochtendmens
Luiwammesquote:
quote:
Ik mag hopen van niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Beetje zwaar wel jaquote:
wtf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Beetje zwaar wel ja
Bobby, ik ga jou even dm'en want ik maakte wat mee!!!
die eer niet willen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
wtf.
edit: even uitloggen onder wise zijn account
quote:
Wat een dooie mus dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Beetje zwaar wel ja
Bobby, ik ga jou even dm'en want ik maakte wat mee!!!
quote:
Wacht, ik zal m er ff bij pakkenquote:
ik zal jou er eens bijpakkenquote:
Bobby, jij vlegelquote:
wat een kutsite btwquote:
Was het maar... Nvmquote:
En dan zeggen ze dat mannen maar aan 1 ding denkenquote:
quote:
Ik ben ook een manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat mannen maar aan 1 ding denken
quote:
Ik wil bewijsquote:
Anatomisch kan ik geen bewijs leverenquote:
quote:
Ik ken alleen deze film niet bij naam.quote:
BLOW!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze film niet bij naam.
[ afbeelding ]
vrij vandaagquote:
Zegt me nog niksquote:
Ja de rest is goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zegt me nog niks![]()
heb ik ze verder wel allemaal goed?
Thanks! Ga hem op de to-watch list zettenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja de rest is goed
http://www.imdb.com/title/tt0221027/
Aanrader, moet je echt eens zien
Middagdutjesquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben net wakker van mijn middagdutjevrij vandaag
Ja, dat lijkt me niet zo leuk in je eentje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:23 schreef Salatrel het volgende:
of nachtnet op donderdag/vrijdag/zaterdagnacht is altijd minimaal 2 ongeacht de lengte van de trein
Al iets spannends meegemaakt ?quote:
Snel, stuur er een dm over naar Allure.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wel typerend voor een gothic om zoeen topic te maken
Het wordt het echt allemaal niet beter op als we alleen maar kankeren en zeuren. Waarom niet gewoon genieten van het leven?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
mag nog wel zeggen dat jullie saai zijn.
Sinds wanneer is hij Gothic?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wel typerend voor een gothic om zoeen topic te maken
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt het echt allemaal niet beter op als we alleen maar kankeren en zeuren. Waarom niet gewoon genieten van het leven?
Niet leuk om Joannathan Duinkerke belachelijk te maken, mozy.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |