Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan nog vind ik je argumentatie weinig hout snijden.Waarom zou je níét kunnen schreeuwen dat Ajax (of welke club dan ook) de beste is als je nog nooit in het stadion bent geweest? 't Is niet zo dat je op tv niet kan zien hoe ze spelen.
HAHA NG IS EEN RARE NEGER!quote:
Jij snapt het manquote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.
Ik zie geen tegenargument.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ah, je voelt je natuurlijk aangesproken![]()
Voetbalpaupers die de grootste bek hebben dat ze Ajacied zijn, maar nog nooit een wedstrijd hebben gezocht. Maak 'm toch gauw
Ik zie geen tegenargument.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje faal om jezelf Ajacied te noemen en dan nog nooit in de Arena te zijn geweest.
Argumenten zijn voor homofielen.quote:
En jij bent een lelijke autist met een grote mond.quote:
Dit en maar schreeuwen dat ze de beste zijn en ajax helemaal geweldig is, terwijl ze bij wijze van niet eens weten wie er in de basis staanquote:Op donderdag 15 april 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat Twente kampioen wordt, al is het alleen maar zodat ik niet maanden hoef aan te horen hoe geweldig en goed Ajax wel niet is van al die teletekstsupporters die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest.
Beargumenteer dat eens.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
En jij bent een lelijke autist met een grote mond.
Foto's + veel gescheer, weinig wol.quote:
Homo.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Er hebben vannacht 2 meisjes in mijn kamer geslapen.Geen oog dichtgedaan en ik moet zo dadelijk werken. Nee, geen trio.
HAHA JE GAF ARGUMENTEN DUS JE BENT GAYquote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Foto's + veel gescheer, weinig wol.
Zie ook: Emimich.
cool story sisquote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Er hebben vannacht 2 meisjes in mijn kamer geslapen.Geen oog dichtgedaan en ik moet zo dadelijk werken. Nee, geen trio.
Ze waren met elkaar bezig terwijl je lag te fappen? Of heb je ze gewoon 1 voor 1 genomen?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Skylark. het volgende:
Whatever, Emimich de tweede.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HAHA JE GAF ARGUMENTEN DUS JE BENT GAY
Er was maar één mooie bij.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze waren met elkaar bezig terwijl je lag te fappen? Of heb je ze gewoon 1 voor 1 genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |