quote:Op donderdag 15 april 2010 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die zou Liiszle vorig jaar ook al organiseren inclusief gangbang. Nooit doorgegaan.
Dat kun je beter vanavond vragen als er meer volk is. Ik heb geen interesse. Ik durf immers geen FOK!kers te meeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Maargoed, eventuele interesse iemand?
waar is hier?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Zijn we hier een keer in voor een gezellige bbq met toffe lui uit de klb-sc?![]()
![]()
Hier als in wij op FOK in de KLB SC.quote:
Dan houden wij wel een keer een prive-meet, hihihiquote:Op donderdag 15 april 2010 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kun je beter vanavond vragen als er meer volk is. Ik heb geen interesse. Ik durf immers geen FOK!kers te meeten.
Mag WD ook mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan houden wij wel een keer een prive-meet, hihihi
quote:
Huh? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Tevens gaat mijn stoere internetimago naar de knoppen.
De grap is zijn t-shirt met "Alone in the Dark" komt ie met deze vunzigheid aanzetten. Dat kijk je maar in je uppie.quote:
Daarom ga ik ook niet naar meets. Dan ziet iedereen dat ik een kankerlekker 16 jarig mokkel ben.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik naar zo'n klb-sc bbq ga. dan ziet iedereen dat ik een kneusje ben
Haha, dikke lollertquote:Op donderdag 15 april 2010 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar meets. Dan ziet iedereen dat ik een kankerlekker 16 jarig mokkel ben.
Sky en Lakitu zijn ook weer vrij.quote:
quote:Feyenoord heeft het ticket voor Europees voetbal binnen. Voor de Rotterdamse aanhang van de club ontstaat er nu een nieuwe prioriteit: het voorkomen van een landstitel voor gezworen vijand Ajax. Een groot deel van de fans hoopt op een verlies van hun eigen club aankomende zondag tegen FC Twente.
Daarmee willen ze Ajax een hak zetten nu die ploeg FC Twente tot op een punt is genaderd. Feyenoord-trainer Mario Been heeft begrip voor de gevoelens van de supporters. "Toch doen wij daar niet aan mee. Wij willen gewoon vierde worden en zullen alleen met het oog op blessures geen risico nemen, omdat we met een zo sterk mogelijk elftal de bekerfinale willen spelen."
De reacties van Feyenoordfans op internet zijn verdeeld. Toch lijkt het merendeel van de fans te willen verliezen van FC Twente. Een van de reageerders op Feyenoord Netwerk schrijft: "Twente laten winnen en de laatste zelf van Heerenveen winnen. Gooi er zondag nog maar wat jeugdspelers in Mario, het kan toch niet zo zijn dat wij die Amsterdammers aan de titel gaan helpen, kom op zeg." Ook wees een peiling op de website www.fr-fans.nl uit dat bijna 80% van de stemmers wil dat Feyenoord zondag verliest in Enschede.
Dat maakt me op zich niet uit, heb gewoon niet zoveel met die meets. Wellicht als je jonger bent wel, maar van mij hoeft dat niet zo.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dikke lollert![]()
vorige klb-sc meet was wel grappig, maarja, kan me wel voorstellen dat jij er niet heen zou gaan, aangezien je toch wat ouder bent dan de rest en je waarschijnlijk ook geen zin hebt om als oppas te fungeren
Opzich is het ook wel faal, zo'n meetquote:Op donderdag 15 april 2010 11:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat maakt me op zich niet uit, heb gewoon niet zoveel met die meets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |