Ik weet dat je toch wel lurktquote:
Nergens voor nodig, ik hoor het toch wel van je.quote:
ok :$quote:
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefdequote:
mij maakt het niet uit, anything to please youquote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefde
Vooral als het dan ook nog eens met jou is :$
Laat Dqod maar doen, mijn lat ligt momenteel niet zo hoog.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
Bobby zoek eens lekkere chicks voor in de OP
LEKKERE, he
Gaat t voor de rest wel goed met je?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word verdomde opgewonden als ik word bekeken tijdens het passionele spel der liefde
Vooral als het dan ook nog eens met jou is :$
Oh hoe komt het?quote:
Jeetje, Luurquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mij maakt het niet uit, anything to please you
Ja hey, ik ben ff afgeleidquote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat Dqod maar doen, mijn lat ligt momenteel niet zo hoog.
Kon niet beter, hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat t voor de rest wel goed met je?
vanwege ditquote:
Je extreem seksuele gepraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje, Luurik krijg het warm
[..]
Ja hey, ik ben ff afgeleid
[..]
Kon niet beter, hoezo?
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:12 schreef Allure_ het volgende:
Fas d'r lesbo radar ging af. Ik doe goede zaken in de vrouwenwereld Fas, ben je trots op me?
Niks meer, niks minder dan andersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je extreem seksuele gepraat.
[..]
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?
En gers:!
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef gers het volgende:
en alleen homo's houden van het songfestival
FFFFUUUUUquote:
Ik moest lachen om hoe ze kijkt, adorabelquote:
Euhh, weet ik niet eigenlijk.quote:
hoezo niet , ben je soms preuts gewordenquote:
Eensquote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest lachen om hoe ze kijkt, adorabel
Ja, irlquote:Op maandag 5 maart 2012 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je extreem seksuele gepraat.
[..]
Haha, vertel! Je bedoelt irl toch?
En gers:!
Serieus?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:
QFT!quote:
Wat? Ik juich dat soort dingen enkel toe. Kerels zijn toch niet te vertrouwen en ellende.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Waar moet ik ongeveer aan denken dan?
[..]...
Zou ik ze/haar ook leuk vinden?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Je bent gewoon nooit de juiste man tegengekomen, maar ja, is je eigen schuld. Jij wilt steeds niet met me afspreken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Seks met een vrouw maakt je ook geen biquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skankyquote:
Wennen ze wel aan, die oudersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
Oh, laat maar dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
quote:
kut, verkeerde accountquote:
Dan is het goed, ik schrok alquote:
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$quote:
Handboeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |